Tegen mijn ramen ligt gewoon een hele laag met hagel....
Durante
Geplaatst: 03-04-10 18:53
Hier in Grunn vanmiddag dikke regenbuien gehad, was op buitenrit met mijn vriend , en begon 't ineens te waaien en regenen, en waren nogal een stukje van stal af, waren dus kletsnat thuisgekomen Nu is 't zonnetje er weer
Het giet hier nu erg hard, beetje onweer er bij. De lucht is helemaal niet donker, maar het komt met bakken uit de hemel storten. Hoop dat het niet al te lang duurt want wil nog uit gaan deze avond
Bah bah bah...hier in noorden van friesland ook allemaal regen. Ik zou zo gaan rijden maar denk dat ik het maar bij longeren hou vandaag. Mijn paard word vandaag 8 jaar!!!
Vanmorgen kei harde regen,nu is het al effe droog en word het licht.Hoop niet dat er veel regen bij valt vandaag,me weiland was vrij droog,maar sinds gistermiddag na een wolkbreuk niet meer.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 04-04-10 10:17
Hier eveneens regen, en gezien de grijze wolken die er hangen word het voorlopig ook niet droog....
Gisteren zou ik wel even door de regen fietsen naar mijn verzorgpaarden, na 10 minuten fietsen omgekeerd en weer naar huisgegaan ik was zeik en zeik nat:(. Vandaag is het bij ons nog niet anders dan regen geweest, het is gelukkig nu even droog. Als het vanmiddag droog blijft, ga ik maar eens paardrijden.