Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:En wat ik dan weer heb gehoord is dat er helemaal niet op naam is "gesorteerd", maar dat ze dat alleen hebben gezegd om te zorgen dat niet iedereen op het laatste moment zou ophalen!
En dat klopt ook met mijn ervaring, want heb mijne al geactiveerd, ruimschoots voordat ik aan de beurt was...
verootjoo schreef:Corelli schreef:En wat ik dan weer heb gehoord is dat er helemaal niet op naam is "gesorteerd", maar dat ze dat alleen hebben gezegd om te zorgen dat niet iedereen op het laatste moment zou ophalen!
En dat klopt ook met mijn ervaring, want heb mijne al geactiveerd, ruimschoots voordat ik aan de beurt was...
nee, maar dat is toch logisch. Dat deden ze toch ook altijd met de papieren OV
maaike5581 schreef:Helaas is het een feit dat er studenten zijn geweest en zijn die hun product trachten op te halen in de periode die NIET voor hun bestemd zijn, daar door raakt het systeem overbelast aangezien er een beperkt aantal producten per dag opgehaald kan worden. (medegedeeld door een medewerken van de oplaadpunten).
Corelli schreef:maaike5581 schreef:Helaas is het een feit dat er studenten zijn geweest en zijn die hun product trachten op te halen in de periode die NIET voor hun bestemd zijn, daar door raakt het systeem overbelast aangezien er een beperkt aantal producten per dag opgehaald kan worden. (medegedeeld door een medewerken van de oplaadpunten).
Hoezo periode die niet voor hen bestemd is? Die periodes zijn er dus helemaal niet
zap schreef:maaike5581 schreef:Helaas is het een feit dat er studenten zijn geweest en zijn die hun product trachten op te halen in de periode die NIET voor hun bestemd zijn, daar door raakt het systeem overbelast aangezien er een beperkt aantal producten per dag opgehaald kan worden. (medegedeeld door een medewerken van de oplaadpunten).
Is toch heel logisch? Die periodes zijn ervoor zodat niet alle studenten tegelijk hun product op gaan halen, want dan raakt het systeem overbelast. Wat gebeurt er? Mensen halen eerder hun product op, in een andere periode en dus raakt het systeem overbelast. Het gaat er niet om dat de producten niet klaar staan (al gebeurt dat weleens), het gaat erom dat de studenten gedoseerd hun product op moeten halen, omdat anders het systeem overbelast raakt.
Corelli schreef:En wat ik dan weer heb gehoord is dat er helemaal niet op naam is "gesorteerd", maar dat ze dat alleen hebben gezegd om te zorgen dat niet iedereen op het laatste moment zou ophalen!
Destino schreef:Ben net weer vergeten uit te checken in de busIs dat heel erg?