Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marinke_
Geplaatst: 08-09-09 09:22
Succes Lisje!
Ik heb zometeen weer les, ben benieuwd wat we nu gaan doen En welk pakket mij aangeschreven wordt, vorige keer zat ze te twijfelen over 31 of 39 lessen en bij hun zitten meiden op een gemiddeld van 40 lessen zei ze, ben dus benieuwd.
Toppic gaat inderdaad snel,, heb soms moeite om het bij te houden
Net trouwens even zo'n oefenexamen gedaan van m'n theorie gewoon op de CD-rom kijken hoever ik kom met m'n brommertheorie.. En ben gewoon volgens die cd-rom geslaagd, terwijl er dus gezegd wordt dat autotheorie heel stuk moeilijker is? (het is beide overigens wel dezelfde methode en boekje, ook veel plaatjes zijn het zelfde.. )
LePapillon
Geplaatst: 08-09-09 10:54
Succes Lisje
Ik had ook theorie-examen voor de brommer gedaan en vond dit ook niet veel moeilijker.. Er zijn wel wat dingetjes anders, maar bijv voorrang is gewoon hetzelfde.
Ik heb vanmorgen weer les gehad en ik moet meer durven kijken... Dus toen mocht ik niet meer naar het kruispunt of de rotonde zelf kijken, alleen naar links en rechts en ik moest ook een keer met mijn ogen dicht voor een rij bosjes stoppen, haha. Ging eigenlijk best goed. XD Maar ja, op de weg ging het iets minder, keer een geultje ingereden, baan gemist, enzovoorts, omdat ik niet naar het kruispunt mocht kijken. Ik snap het wel, hij vindt dat ik te onzeker ben en dat ik het allemaal wel kan, maar dat ik het gewoon moet durven. Dus daar gaan we aan werken.
Ik heb net les gehad, vond 't niet zo lekker gaan. Had de rust niet en te lastige schoenen aan dus met de koppeling enzo ging het allemaal zo onhandig. Nouja, morgen weer les, al om 8 uur.
Ik heb best lang gereden. Was in het begin wat gehaast, later niet meer zo, dat is de reden ook geweest van twijfel. Moest een omkeeropdracht doen, en mocht ergens inparkeren waar het best rustig was Dat ging prima. Verder een heel gesprek over de banden en hoe te verwisselen gehad. Ook moest ik ergens na een kruispunt stilstaan, en toen hebben we een gesprek over het kruispunt gehad. Werd er gevraagd wat voor fietspad het was Verder sloeg bij dat zelfde kruispunt mn moter af en stond ik half op 't kruispunt stil, gelukkig kwam er niets aan. Verder ook wel wat dingen gehad die ik normaal in de les beter doe maar nu scherp minder gingen..
Zoo.. dat was mn "verslagje"
MaaikeMo
Geplaatst: 08-09-09 14:23
Gefeliciteerd!!!
Net weer les gehad, beetje onwenning na 3 weken maar ging verder goed...