even een stomme vraag misschien Ik moet binnenkort van Leiden, naar Dordrecht en dan verder naar Oss aan het eind van de dag. Dus alles op één dag, een enkele reis. Kun je ook een kaartje kopen waarbij je via een bepaald station gaat?
Anne.
Geplaatst: 07-10-09 17:09
Zal wat zijn. Ikzit nu in de IC naar Gouda. Ik wil die nieuwe sprinter eens!
Klopt . Enkele reis zonder korting is 20.80 en met kroting 12.50 . Dus als ik binnenkort in de intercity naar Zwolle iemand tegenkom met zo'n kaartje, ben jij het .
Ik zag gisteren vlakbij Rotterdam Centraal, bij Blijdorp een best aparte trein rijden. Hij leek zo in het voorbijgaan een beetje op een MAT'64, maar dat was ie niet. Hij was véél geler en had volgens mij een een platte voor- en achterkant. Wie, o wie? Ik weet het zelf niet!
Ik weet welke je bedoeld, het is ook geen personentrein geloof ik
Anoniem
Geplaatst: 08-10-09 12:48
Kan een DM90 / buffel zijn (dat is dan wel een personentrein), maar ik geloof niet dat ik die in Rotterdam weleens gezien heb.
BugsFunny
Geplaatst: 08-10-09 12:50
CCCCorine schreef:
maaike5581 schreef:
Wie van jullie werken er bij de NS?
Inoterry en ik inderdaad. Wat doe jij bij NS?
Ik werk bij service&veiligheid, en jij?
Inoterry
Geplaatst: 08-10-09 13:07
Niet omgebouwde sprinters leken ook wel op afgeplatte MAT64. Maar ik dacht dat ze inmiddels allemaal omgebouwd zijn.
Anoniem
Geplaatst: 08-10-09 15:17
Klopt ook, er zijn geen omgebouwde sprinters meer. Het is ook geen buffel, ik weet precies welke ze bedoeld, maar kom niet op de naam Het is zegmaar net een Northlander (die toen naar canada zijn gegaan, maar dan iets platter aan de neus), ze zijn niet voor personenvervoer.
Nee, het is geen buffel, geen niet-omgebouwde sprinter... en volgens mij ook niet zo'n Northlander look-a-like. Ik moet zeggen dat ik hem maar heel even heel snel heb gezien. Ik vond dat hij heel erg op deze leek http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 8c/Dh1.jpg alleen het was niet het ns-geel zegmaar, meer tegen het Oranje aan