Was vanmorgen trouwens mn briefje vergeten mee te nemen, ik stap doodleuk uit bij Waterlooplein, loop richting Rembrandtplein om daar de tram te nemen (daar zit de Coffee Company) loopt hij ook die kant op, hij werkt dus bij het Rembrandtplein ergens op kantoor..
oe van de week heb ik me toch een ruzie gehad met een oude vent in een stilte coupe.. omg dat was echt niet gezond... mijn werk belde mij om t zeggen dat ik dus maandags weer moest werken dus ik zo bedankt voor het telefoontje dan weet ik dat ook weer dus die vent begint me toch een partij tegen mij t bleren ik dacht echt bij me eigen van omg doe eens even rustig...ik had gewoon netjes namelijk nog geen eens 2 min aan de tel gehangen..:S nou en die vent schreeuwen dat het niet gepast en dat het een stilte coupe is en weet ik t allemaal wat er nog meer uit komt.. dus ik op gegeven moment heel kwaad gezegd nou dan gaat u toch fijn ergens anders zitten als u zich zo stoort aan mij.. u klaagt wel over mijn mobieltje die ik misschien 1,5 minuut aan me oor had maar u zeurt niet over mijn mp3 speler die veelste hard aan staat.. en toen ging ie weer zitten en hield ie ze mond..
Bij mij willen ze altijd mijn ov zien, soms leuk samen met de conducteur, dan is het wel makkelijk, anders ben ik meestal 2x bezig, 1x met reizigersonderzoek en dan nog een keer voor de conducteur.
Ik had vandaag net op Utrecht CS mijn trein gemist naar Schiphol, dus ik dacht laat ik weer eens via Leiden CS gaan, hoef ik niet zo lang te wachten in de kou. Had ik dat maar niet gedaan, we zijn in langzaaaaam tempo Utrecht uit gereden, voor we bij Woerden waren, duurde lang. Op Alphen a/d Rijn een tegen trein, dat klopt ook al niet. En op Leiden was de stoptrein al weg. Dus toen kon ik als nog een klein half uur buiten wachten, gelukkig moet die stoptrein op leiden 10 min stilstaan!
Het ligt er bij mij aan, soms ben ik blij als alles uberhaupt in mijn tas zit, dan haal ik hem er liever niet uit. Als het rustig genoeg is om de uitklaptafels vol te stapelen met troep om beetje te studeren, dan kan ik mijn ov ook nog wel pakken.