Geen rellen maar staken!

(teminste zover ik weet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soprano schreef:Zelfs hier in België zijn we over jullie stakingen bezig, enkele wouden zelfs een zitstaking doen in onze school. Maar toen we vroegen waarom wij in hemelsnaam zouden moeten staken is er niets gebeurd.
fixture schreef:Soprano schreef:Zelfs hier in België zijn we over jullie stakingen bezig, enkele wouden zelfs een zitstaking doen in onze school. Maar toen we vroegen waarom wij in hemelsnaam zouden moeten staken is er niets gebeurd.
ik heb een live verslag gezien op belgie 1 over de staking in amsterdam
Chiwawa schreef:Jotee schreef:Ik mocht staken, maar vriendinnen van mij niet.. Lekker dan..
Denk ga ik mooi zeggen dat ik ga staken, kan ik ook nog ff mooi de stad in om cadeautjes te kopen!
Wel... een hele dikke proficiat hoor...
lekker onvolwassen... als je staakt, weet dan tenminste waarvoor je staakt en verdedig je mening dan ook...
wat een grap
lottehorse schreef:Maar dat betekent niet dat zij niet weet waarom ze staakt!
MissJ schreef:xx_roos schreef:IK WEL!![]()
als je nagaat dat als school kwart over 4 uit is.
ik kan nog terug moet met de pont/fiets.
ik dan dus om 5 uur thuis ben.
dan nog aan mn huiswerk moet,,
en dan ook nog naar mn paard..
Snappen ze daar in het kabinet het begrip ''social-life'' niet meer of zo??
Tjee, jij hebt het wel heel zwaar zeg![]()
Wat een mentaliteit toch.
Denk je dat de schooltijden eerder anders waren? En hoe wil je dat later doen als je aan het werk moet?
Mas schreef:lottehorse schreef:Maar dat betekent niet dat zij niet weet waarom ze staakt!
ze staakt ook niet, ze neemt vrij,
héél wat anders lijkt mij zo...
Jotee schreef:Pardon? Vind het toch wel errug knap van je dat je kunt zien dat ik vrij neem. Totaal niet het geval.
Mas schreef:Jotee schreef:Pardon? Vind het toch wel errug knap van je dat je kunt zien dat ik vrij neem. Totaal niet het geval.
Dat zie ik ook niet, dat zeg je zelf...
Als je gaat staken moet je op het museumplein zijn, daar is namelijk de staking, georganiseerd door het LAKS.
Ga je daar niet heen, terwijl je ook niet naar school gaat noem ík dat vrij nemen, maar er is ook een ander woord voor:
spijbelen
Jotee schreef:Dus als je zegt dat je gaat staken en dat werkelijk doet en daarna gaat shoppen dan is het alsnog staken.
Jotee schreef:Denk ga ik mooi zeggen dat ik ga staken
Jotee schreef:Jezus mens.