ik wil graag mijn vriend een abbo op het blad national geografic geven.. nu zie ik staan op de site dat het kan voor een jaar. Maar later lees ik: "dit 3-jarig abonnement.." mensen ervaring met dit soort cadeaus? Heb wel al gevonden dat het automatisch stopt naar een jaar.. heb ze al even gemaild maar ze reageren niet
Dus als je een "geef een abonnement" cadeauabonnement neemt, heb je een jaarabonnement
esther82
Geplaatst: 20-07-11 12:58
Dit topic helemaal gemist... Maar ik ben op zoek naar het volgende:
Mijn lieve vriendin is afgelopen weekend bevallen van haar eerste kindje. Zij en haar man wonen op het moment in het buitenland, dus op kraamvisite gaan zit er nu even niet in.
Uiteraard gaat er wel een pakket met lieve kaartjes en kleine cadeautjes die kant op. Voor de baby is er genoeg te verzinnen, maar wat is nou leuk om voor de kersverse mama mee te sturen?
Wat zijn originele kraamcadeautjes voor de moeder? Iets speciaal voor haar. Iets lekkers of iets om weer aan te sterken? En het moet natuurlijk verstuurd mogen worden.
Ik deed er altijd wat tijdschriften in voor de mama en wat lekker spul voor onder de douche o.i.d. doos chocola Voor de papa meestal ook wat tijdschriften en een halve liter Grolsch beugel
Maar goed ik zit zelf een beetje met een cadeauprobleem In de vakantie is mijn vriend jarig Maar wat moet ik hem geven?? Heb net al wel de cd van Qmusic besteld met 500 liedjes van de tijd dat hij heel veel op stap ging Maar ik wil er nog graag iets bij. Sieraden draagt hij niet ivm werk, geurtjes wil hij ook niet want hij heeft genoeg (van alle andere verjaardagen zullen we maar zeggen ) Iets met een weekendje wel ook aan gedacht maar dat komt er denk ik toch niet van en ik wil graag echts iets kunnen geven. Hij heeft sinds kort een eigen vrachtauto maar zijn zus ging met het idee aan de haal om die op canvas te laten drukken. Die had ik anders in pastel willen laten tekenen, maar helaas dus. Kortom het is gewoon moeilijk Gamen houdt hij niet van, films kijkt hij niet Kortom een totale ramp die vent van mij
Leest hij ook niet?? Dan kan je een boek cadeau doen Mijn moeder heeft mijn vriend een cadeaukaart voor staatsloten cadeau gedaan. Vriendje was er erg blij mee Misschien is zoiets en idee?
Mijn vriend is volgende maand jarig, en ik heb geen flauw idee wat ik hem moet geven. Eigenlijk alles wat hij leuk vind heeft hij al, of het nogal boven mijn budget haha. Hij weet zelf ook niet wat hij wil hebben, misschien wat aankleding voor zijn huisje. Zoiets is wel leuk voor 'erbij', maar ik wil hem zelf ook nog iets geven... Ringen, armbanden, kettingen etc draagt hij niet ivm zijn werk.
De cabine is net helemaal bekleed en dus helemaal af Boeken leest hij niet Tijdschift abbo heeft hij al een keer gekregen en krijgt hij eigenlijk elk jaar opnieuw omdat ik die steeds betaal
14 augustus zijn mijn vriend en ik een 1,5jaar samen. Het lijkt weinig maar we hebben in die tijd ontzettend veel bizarre dingen meegemaakt en we wonen sinds 3 maanden officieel samen. Hij betekend zo ontzettend veel voor me en ik weet zeker dat hij het is. Dus ik wil echt iets heel speciaals voor hem! uiteten en dan een biosje pakken word een beetje standaard zegmaar. Ik heb al uitgehoord of hij een ritje in een ferrari wilde rijden maar dat vind hij te duur. Dus het mag wel duur zijn maar het moet het wel echt waard zijn..
Zouden jullie weten wat dus het ideale cadeau is voor je partner? Wat zouden jullie zo graag willen hebben, doen, willen meemaken als je een man bent? haha
hoi bokkers, HELP!?!?! Ik ben morgen alweer 1 jaar samen met vriendlief... maar heb geen idee wat te doen! We gaan regelmatig uit eten en een filmpje pakken, dus dat valt af. Ik wou al bij het cafétje drinken waar we onze 2de date hadden, maar dat vond vriend lief niet zo... met 2 paarden lekker door bos wandelen, maar hij kan (nog) geen paard rijden... Dus ja ben nu beetje inspiratieloos, dus weten jullie iets??
Beauty26: als je iets met paarden wil doen kun je ook een huifkar huren bijvoorbeeld samen! Dan kun je ook een picknick laten verzorgen in het bos/meenemen. Kijk maar eens op www.dekronkel.com bijvoorbeeld. Het zijn ook geen bizarre prijzen.
Vandaag is de zus van mijn vriend 34 geworden, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet geven.. Ze heeft 2 kinderen en er is een 3e onderweg. Verdere hobby's weet ik eigenlijk niet.. Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen!
DanceValley
Geplaatst: 11-08-11 12:11
Iemand een ideetje voor een cadeau voor mijn moeder? Ze wordt 44, boeken heeft ze al genoeg, sieraden krijgt ze van mijn vader en parfum wordt ook een beetje afgezaagd..
@ Wisky: een verwensetje met zeepjes, massageolie (zodat d'r man kan masseren!), leuk tijdschriftje, gezichtsmaskertje, ed.
Ik zoek: Een cadeautje voor mijn oppasgezinnetje waar ik bijna een jaar lang heb opgepast. Ik ga verhuizen, dus kan niet meer oppassen. Ze gaan binnenkort verhuizen naar een andere woonboot. Hebben 3 kindjes: bijna 5j, 3j and 4 maanden. Wie weet er iets leuks?
Mijn vriend en ik zijn maandag 2,5 jaar samen. Dit gaan we niet echt groot uitpakken omdat we volgende week vrijdag naar Londen vliegen. Maar ik wil toch iets kleins kopen! Iemand een idee?
Ik weet niet hoe slecht het met het zicht van je oma is Stef, maar wat vind je van het boek "Langs het tuinpad van mijn vaderen" van Rien Poortvliet?
Yael_Tdh
Geplaatst: 19-08-11 12:27
hallo bokkers
al een tijdje *7jaar* gaan we naar een boerderij op vakantie en help ik met de paarden en 2 eigenwijze shetties ik en een vriendin mogen reiden in het bos in de bak springen crossen zwemmen met de pony´s dus we willen een cadeautje geven omdat we altijd zoveel mogen maar we weten echt niets te verzinnen ze rijden western en ze geven ook workshops en doen veel trail oefeningen uit het western dus we dachten eerst we geven zo mooi western halster maar die koste 145 euro te duur dus we willen wel iets echt leuks wat ze ook echt gaan gebruiken maar het moet niet duurder zijn dan +/-45 euro weten jullie iets en willen jullie dat vertellen ´ VERTEL groetjes yael_my en hanneke
Ben volgende week jarig... Word dan 21... Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen?
Ik weet het niet meer...
karlijn1985
Geplaatst: 19-08-11 14:58
Janine1990 schreef:
Ben volgende week jarig... Word dan 21... Wat moet ik voor mijn verjaardag vragen?
Ik weet het niet meer...
Geld, etentje, nieuwe spullen voor je paarden, kleding, dagje weg. Voor mezelf kan ik altijd wel wat verzinnen. Of iets groots of meerdere kleine dingen.
Ik kreeg dit jaar Uggs die ik straks in Amerika uit mag zoeken..
imd
Geplaatst: 19-08-11 15:37
Haha Janine, ik word een week later 21..
Ik vermoed dat ik oorbellen krijg.. Die had ik zelf besteld bij de juwelier, maar dat is een vriendin van m'n moeder dus ik denk dat die even regelen dat ik ze voor m'n verjaardag niet krijg Wat ik ga vragen: geld, kookboeken en ik wil eigenlijk stiekem wel een kenwood mixer, maar ik weet nog niet of ik die het geld waard vind..
Wat anders te vragen? Boeken, kookspullen, misschien een mooie canvas voor op m'n kamer ofzo..
Maar wat ik het allerliefst zou hebben is m'n diploma en/of een huurhuisje Maar dat wordt beide een beetje lastig helaas