Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frostwood"]
[quote="Natasha schreef:Ook al is die vader doorgedraaid, dan juist zou ik die confrontatie aangaan.
Een verstandige Bokker moet dit gaan doen.
Zeggen dat een hoop mensen zich enorme zorgen maken.
Pervinco schreef:Ik heb Jacques aan de telefoon. Hij weet 200% zeker dat er voor 23h00 geen vluchten aankomen in Brazilie... Hij heeft een connectie bij KLM die dit verteld heeft.
Aub Jacques geen pb meer sturen!
frostwood schreef:Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het verhaal niet geloven, ik heb ook zo mijn twijfels bij bepaalde dingen in dit verhaal, maar de dingen waar ik niet aan twijfel zijn weldegelijk in de meerderheid, dus vandaar..
Natasha"]
[quote="frostwood schreef:Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het verhaal niet geloven, ik heb ook zo mijn twijfels bij bepaalde dingen in dit verhaal, maar de dingen waar ik niet aan twijfel zijn weldegelijk in de meerderheid, dus vandaar..
Chrystal-gek schreef:Natasha:
Dan moet die vader wel verstandig kunnen redeneren en zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen, doet hij dat dus blijkbaar niet.
Anders had hij niet bij een sekte gezeten, en haar mee gesleurd naar de andere kant van de wereld terwijl zij dat niet wou.
Natasha"]
[quote="Chrystal-gek schreef:Natasha:
Dan moet die vader wel verstandig kunnen redeneren en zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen, doet hij dat dus blijkbaar niet.
Anders had hij niet bij een sekte gezeten, en haar mee gesleurd naar de andere kant van de wereld terwijl zij dat niet wou.