Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gevoelstemperatuur -14 is echt niet grappig meer.
.
.
Justme_Lisaa schreef:Dat is ein-de-lijk een huurwoning heb aangeboden gekregen, nieuwbouw zelfs, maar ik me vandaag dus ook realiseerde dat ik eindelijk helemaal geen sociaal netwerk/ familie (buiten m’n ouders om) heb om dit leuke nieuws te delen. Dat maakt mij zo voor kerst nog verdrietiger![]()
Justme_Lisaa schreef:Lief van jullie dat jullie wel blij zijn met m’n huisje! Ik moet het vooral nog een plekje geven en kijken wat er moet gebeuren en dat ik datgene wat me overweldigd. Wat moet ik kopen, doen, halen, regelen e.d.. M’n ouders kunnen helpen met verhuizen, maar ik zal het meeste zelf gewoon proberen te doen.
Ik mag er ergens in mei/juni in gok ik zo, maar echt zeker doe ik dat niet. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden! Hoewel het leuk nieuws is zo vlak voor de kerst, laat de andere dingen wel duidelijker naar voren komen die gemist worden. Het hoofd en het hart zeggen in dit geval hele tegenstrijdige dingen.
Nu stop ik met klagen, iedereen alvast een fijne kerst gewenst!![]()
Justme_Lisaa schreef:Lief van jullie dat jullie wel blij zijn met m’n huisje! Ik moet het vooral nog een plekje geven en kijken wat er moet gebeuren en dat ik datgene wat me overweldigd. Wat moet ik kopen, doen, halen, regelen e.d.. M’n ouders kunnen helpen met verhuizen, maar ik zal het meeste zelf gewoon proberen te doen.
Ik mag er ergens in mei/juni in gok ik zo, maar echt zeker doe ik dat niet. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden! Hoewel het leuk nieuws is zo vlak voor de kerst, laat de andere dingen wel duidelijker naar voren komen die gemist worden. Het hoofd en het hart zeggen in dit geval hele tegenstrijdige dingen.
Nu stop ik met klagen, iedereen alvast een fijne kerst gewenst!![]()
water is afgesloten, dus weer slepen met emmers water voor de paarden en kalfjes. Soms mis ik mijn kantoorbaan
Enige nadeel is inderdaad het water, straks maar even tonnen in de paddock zetten.

Sterre98 schreef:
Ik hoor net dat mijn schoonouders willen dat wij ze brengen en halen naar het restaurant. Fijn dat ze daar ook zo vanuit gaan dat dat maar kan. Nu moet ik straks de hele auto opruimen, en eigenlijk passen ze niet in de auto. Mijn vriend en ik zijn beiden lang, schoonpa ook wel, dus dat word op eigen risico dubbelvouwen achterin.
Zij hebben een auto dat 2x zo groot is, maar daar mogen we niet in rijden![]()
Gelukkig is het ook totaaaaal niet om voor ons om hun op te halen en te brengen
Sterre98 schreef:Ik hoor zo of de buitenbak bevroren is. Hoop stiekem van niet, want wil graag rijden, maar andere kant, ik moet mezelf echt even fatsoeneren voor vanavond