Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 23:12

De ondertiteling op Disney Plus die komt en verdwijnt.

En blijkbaar is het eerste kerstdag vieren, maar geen gourmetten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-25 23:13

Oeh arretjescake dat is lang geleden :9 Vast beter dan die droge stol waar m’n vrien mee aan kwam zetten :=

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 03:52

Plafond dienst
Ughhh, wie heeft er een houten hamer voor mij?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 08:10

06:45 uur de hond uit gaan laten :brr: gevoelstemperatuur -14 is echt niet grappig meer.
Ik lig nog steeds weer op te warmen in bed.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 08:16

Lief van jullie dat jullie wel blij zijn met m’n huisje! Ik moet het vooral nog een plekje geven en kijken wat er moet gebeuren en dat ik datgene wat me overweldigd. Wat moet ik kopen, doen, halen, regelen e.d.. M’n ouders kunnen helpen met verhuizen, maar ik zal het meeste zelf gewoon proberen te doen :).
Ik mag er ergens in mei/juni in gok ik zo, maar echt zeker doe ik dat niet. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden! Hoewel het leuk nieuws is zo vlak voor de kerst, laat de andere dingen wel duidelijker naar voren komen die gemist worden. Het hoofd en het hart zeggen in dit geval hele tegenstrijdige dingen -O- .
Nu stop ik met klagen, iedereen alvast een fijne kerst gewenst! <|- {:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 08:19

Ineke2 schreef:
06:45 uur de hond uit gaan laten :brr: gevoelstemperatuur -14 is echt niet grappig meer.
Ik lig nog steeds weer op te warmen in bed.

Jaaa, koud he! Hier giert de wind om t huis. Stiekem vind ik die droge kou wel echt lekker <3.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 08:58

Dat wel, ik ben enorm blij dat er geen neerslag is en wordt verwacht.

Lisa gefeliciteerd met je huis, lekker een moodboard gaan maken en kijken wat je leuk vindt voor in je nieuwe huis <3

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:02

Justme_Lisaa schreef:
Dat is ein-de-lijk een huurwoning heb aangeboden gekregen, nieuwbouw zelfs, maar ik me vandaag dus ook realiseerde dat ik eindelijk helemaal geen sociaal netwerk/ familie (buiten m’n ouders om) heb om dit leuke nieuws te delen. Dat maakt mij zo voor kerst nog verdrietiger ;( -O-

Gefeliciteerd met je nieuwe woning *\o/*

Wat een leuke Kerstfoto’s met de hond(jes), geweldig :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:13

Justme_Lisaa schreef:
Lief van jullie dat jullie wel blij zijn met m’n huisje! Ik moet het vooral nog een plekje geven en kijken wat er moet gebeuren en dat ik datgene wat me overweldigd. Wat moet ik kopen, doen, halen, regelen e.d.. M’n ouders kunnen helpen met verhuizen, maar ik zal het meeste zelf gewoon proberen te doen :).
Ik mag er ergens in mei/juni in gok ik zo, maar echt zeker doe ik dat niet. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden! Hoewel het leuk nieuws is zo vlak voor de kerst, laat de andere dingen wel duidelijker naar voren komen die gemist worden. Het hoofd en het hart zeggen in dit geval hele tegenstrijdige dingen -O- .

Je mag hier altijd klagen, en je mag ons hier ook spammen met je nieuwe huisje, dikke knuffel

@ineke: ik vond het juist heerlijk net, koud maar wel windstil, beter dan gisteren toen bevroor ik evengoed incl wollen rijrok.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:15

Justme_Lisaa schreef:

Gefeliciteerd met je nieuwe huisje!

Wat je wilt en wat je moet halen komt allemaal vanzelf! Ik woon nu twee jaar op mezelf en nog steeds mis ik wel iets, vaak tijdens het koken.
Komende tijd lekker veel kijken op Pintrest of andere plekken met inspiratie. Zo weet je al een beetje wat je leuk vind en wat niet.

Het is overweldigend, maar het geeft niet als het even te veel is! Het komt uiteindelijk goed!!

Mocht je hulp willen bij uitzoeken, of gewoon iemand die met je mee gaat langs allemaal woonwinkels voor inspiratie laat maar weten. Woonwinkels blijf ik leuk vinden (en misschien vind ik dan de spiegel, eettafel lamp en andere dingen die ik nog mis).

-------
Mijn ergenis is het eeuwige gevoel dat het niet goed genoeg is, alles moet perfect als ik iets organiseer.

Het kerstontbijt/brunch staat klaar bij mij thuis. M'n ouders en broer komen zo langs. Hoewel ik weet dat ik veel te veel heb en alles wat ze lekker vinden ben ik toch bang dat het niet is wat ze wilde. Ik vind het heel leuk om wat te organiseren en dan wat leuks te bakken en tafel aan te kleden enzo, maar die eeuwige angst om ze teleur te stellen is zo naar..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:15

zo koud om kwart voor 5 vanmorgen, :brr: water is afgesloten, dus weer slepen met emmers water voor de paarden en kalfjes. Soms mis ik mijn kantoorbaan :')
handen die gaan stinken van de handschoenen, lijkt alleen weg te gaan door handen te wassen met afwasmiddel.
we gaan zo gourmetten met mijn schoonmoeder. Morgen komen de rest van de kinderen met aanhang. Dan doen we hapjes/brunch.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:30

Heeeerlijk dit weer! Koud maar m’n auto is niet dichtgevroren :)) Enige nadeel is inderdaad het water, straks maar even tonnen in de paddock zetten.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:35

Gefeliciteerd met je huisje!

Rugpijn die doortrekt om mijn ribbenkast heen. Komt door de kou. Straks even op zoek naar diclofenac.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:43

Ik hoor zo of de buitenbak bevroren is. Hoop stiekem van niet, want wil graag rijden, maar andere kant, ik moet mezelf echt even fatsoeneren voor vanavond :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:43

Juval, straks gourmetten?? Als lunch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:54

Godzijdank is er nog niemand buiten hier.

Want ik kon weer op m’n roze crocs en in m’n roze badjas de achtervolging inzetten. Teckel vindt dat hij zelf wel bepaalt waar op het grasveld hij plast. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 09:58

MarlindeRooz schreef:
Godzijdank is er nog niemand buiten hier.

Want ik kon weer op m’n roze crocs en in m’n roze badjas de achtervolging inzetten. Teckel vindt dat hij zelf wel bepaalt waar op het grasveld hij plast. :+

_O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:01

Brr echt koud.
Maar toch wel mooi weer.

Paardjes deken extra op gedaan.
Die voelde net in de wei ook lekker warm.
Gras is niet bevroren. Dat is ook wel fijn voor ze.
En gelukkig geen sneeuw voorspelt maar deze zon.
Vind het voor kerst wel prima.
Nog een blok hout op de kachel. En dan besef ik mij dat ik even niet in dit topic hoor.

Fijne kerst allemaal.
En een dikke knuf en kus voor wie het nodig heeft :knuffel: :*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:02

Merry fiets Christmas Jozi. Hij vond het zelf erg geslaagd.

Hij blijft wel bij huis. Maar hij rent naar de achterkant want daar is het veld groter.

Hij mag vanmiddag de hele dag wel in de tuin rennen bij mijn ouders. 1500m2 omheind bos. Daaraan vooraf gaan we nog een km of 5 lopen. Maar dan wil meneer het niet. Hij wil het alleen als het niet mag. _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:10

Opstandige puberteckel. :=

Ik ga de kou trotseren en even wandelen met mijn oudje. :brr:

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:14

:')

Ik hoor net dat mijn schoonouders willen dat wij ze brengen en halen naar het restaurant. Fijn dat ze daar ook zo vanuit gaan dat dat maar kan. Nu moet ik straks de hele auto opruimen, en eigenlijk passen ze niet in de auto. Mijn vriend en ik zijn beiden lang, schoonpa ook wel, dus dat word op eigen risico dubbelvouwen achterin.

Zij hebben een auto dat 2x zo groot is, maar daar mogen we niet in rijden >;)

Gelukkig is het ook totaaaaal niet om voor ons om hun op te halen en te brengen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:30

Zelfs de katten vinden het te koud buiten op het balkon. Maar staat dun oosten windje.

De Russen blijven voor het raam boven de verwarming. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:34

Sterre98 schreef:
:')

Ik hoor net dat mijn schoonouders willen dat wij ze brengen en halen naar het restaurant. Fijn dat ze daar ook zo vanuit gaan dat dat maar kan. Nu moet ik straks de hele auto opruimen, en eigenlijk passen ze niet in de auto. Mijn vriend en ik zijn beiden lang, schoonpa ook wel, dus dat word op eigen risico dubbelvouwen achterin.

Zij hebben een auto dat 2x zo groot is, maar daar mogen we niet in rijden >;)

Gelukkig is het ook totaaaaal niet om voor ons om hun op te halen en te brengen

Die hadden bij mij 2 opties.
1. Zelf rijden
2. Ik rijd in hun auto

Maar ik vind mensen die hun kinderen niet in hun auto laten rijden sowieso irritant.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:35

cissy schreef:
Juval, straks gourmetten?? Als lunch?

ja, we eten altijd tussen de middag warm. Zijn we lekker weer klaar voor het melken en hebben we de avond voor onszelf, ik vind het ideaal zo :)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:38

Sterre98 schreef:
Ik hoor zo of de buitenbak bevroren is. Hoop stiekem van niet, want wil graag rijden, maar andere kant, ik moet mezelf echt even fatsoeneren voor vanavond :+

hier is de grond behoorlijk hard. Paard wilde in de paddock rollen, maar vond het toch te hard :')
Maar als de bodem mooi vlak is zou het rijden denk ik wel kunnen.