Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnoNiemand schreef:Ik had een bundel verkocht van 2 items. Eentje donkerblauw, de ander lichtblauw. Foto’s gemaakt bij daglicht (buiten). Krijg ik een reactie van de Fransoos die het gekocht heeft, met een foto erbij gemaakt bij vaag geel/oranje lamplicht waardoor de items haast grijs lijken. Met de mededeling erbij: de kwaliteit van de items is perfect maar ze komen niet overeen met de kleuren in de advertentie.
![]()
Vervolgens moest ik twee dagen wachten om mijn geld te krijgen omdat ze niet de moeite nam om op ‘alles is ok’ te klikken. Ik was al even bang dat Vinted haar straks ook nog in het gelijk zou stellen als ze op een ‘probleem’ zou drukken. Gelukkig deed ze dat dus niet maar heb er wel 2 dagen om in ‘spanning’ gezeten. Het ging wel om 60 euro. Ik dacht al, straks ben ik de items kwijt en heeft zij ze gratis en kan ze ze weer lekker doorverkopen.

geen Zara primark en SHEIN op mijn zoek opdrachten
cobiie schreef:CastaMickey schreef:Zag net iemand die €15 vroeg voor een paar lege verpakkingenmensen hebben echt waanideeën soms
Toch zijn er mensen die geld betalen voor lege verpakkingen.Ik snap het ook niet gelukkig.