Wij zijn gevlucht naar de Efteling. De paarden staan er alleen voor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ging vandaag wandelen met Jozi, die woont heel dichtbij mijn werk. Had dat eerder niet gedaan want ze hebben er net een baby bij gekregen. Wilde ze met rust laten.
Dus ik lekker wandelen daar, jozi huppelt los mee. Ik dacht “even een foto maken”. Dus ik zet hem in het gras voor een foto.
[ Afbeelding ]
Normaliter gaat meneer al liever niet van het pad af want dan raken de planten zijn buik. En water en nattigheid is echt voor arme straat hondjes. Hij loopt echt niet door een plas heen. En uit de sloot drinken oid? Erg vulgair.
Maar opeens ging hij het water in…
[ Afbeelding ]
Ik dacht die heeft enorme dorst zeg… maar hij begon te spelen met de planten. Nou enig, dus heb hem even laten pootje baden en planten vermoorden.
Normaal als ik verder loop en hem riep komt hij meteen. Want hij raakt al in paniek als ik zonder hem naar de wc ga.
Ik draai me om want ik hoor geen dikke teckel. Dus ik loop terug. Ligt de dikke teckel midden in het water baantjes te trekken.
[ Afbeelding ]
Hij zat in een soort jacht modus (nog nooit gezien) gericht op waterplanten en hij is 15 minuten lang druk geweest met zwemmen (hij zwemt nooit).
Maar ik kreeg hem er niet uit… dus toen kwam er een stel aan met hun beagle mix. Die hebben mij geholpen hem te lokken en te roepen. Maar meneer wilde niet zelf komen. Want op de kant stonden hoge prikplanten.
Dus heb hem aan zijn tuigje het pad op getakeld. Ik stierf van het lachen. Deze hond loopt liever al niet op nat asfalt.
Ik heb hem thuis afgeleverd met kroos in z’n tuigje en hij rook naar de dood.
juval schreef:
imaudy schreef:Marcella schreef:Hoop bewoners die waren flink boos hierover. Zeker omdat de renovatie die geweest behoorlijk wat kwaad bloed gezet heeft.
Huis nummer niet. Van kijfhoekstraat is groot en meerdere flats.
Straks komt er nog een bokker stalken haha
Polarize schreef:Hond mag weer naar binnen, maar ik heb dr mooi via de schuifpui naar binnen gelaten, de achterdeur gaat niet meer openen ik voel nu alles kriebelen en ben overtuigd dat de spin alsnog binnen zit
Die spin ging ook nog eens vechten met mn hond, gaf dr een tik op de neus