Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Normaal heb ik in de winter alleen maar kloven op mijn knokkels (die zo lekker spontaan en bloederig open knappen...), maar dit jaar is het verplaatst naar mijn vingertoppen. Erg pijnlijk. Maar goed, nog 2 maanden en dan is het weer voorjaar. Nog even op m'n kiezen bijten.
Froukje_J schreef:Shenavallie schreef:Normaal heb ik in de winter alleen maar kloven op mijn knokkels (die zo lekker spontaan en bloederig open knappen...), maar dit jaar is het verplaatst naar mijn vingertoppen. Erg pijnlijk. Maar goed, nog 2 maanden en dan is het weer voorjaar. Nog even op m'n kiezen bijten.
Ik zou gaan smeren met Sheabutter!!! Helpt hier als een tierelier
Froukje_J schreef:Shenavallie schreef:Normaal heb ik in de winter alleen maar kloven op mijn knokkels (die zo lekker spontaan en bloederig open knappen...), maar dit jaar is het verplaatst naar mijn vingertoppen. Erg pijnlijk. Maar goed, nog 2 maanden en dan is het weer voorjaar. Nog even op m'n kiezen bijten.
Ik zou gaan smeren met Sheabutter!!! Helpt hier als een tierelier
Telpeva schreef:Jumbo en hun bezorgservice!
Vanavond wou ik wraps eten, dus ik pak de wraps... Is de verpakking beschadigd, wie weet hoe lang die al open ligt (en die kan na openen max een paar dagen in de koelkast.. dat lag hij niet).
Vervelend, maar goed, plan B: afbakbroodjes met kaas. Dus ik pak een nieuw pak met afbakbrood, ongeopend en houdbaar tot maart, en de schimmel staat er gewoon al op.
Het werd plan c, droge crackertjes met wat broodbeleg.
Het gebeurd hier de laatste tijd zo vaak dat de verpakkingen kapot zijn en producten niet meer eetbaar
Mando schreef:Wat met kloven ook helpt is dat je voorzichtig met een nagelvijltje de randjes van je kloof wat vijlt zodat je niet zo'n harde rand heb dan geneest het sneller.
Ik gebruik de handen creme van works of nestosyl wondzalf.
Shenavallie schreef:chanicha schreef:Ik gebruik al een paar jaar Aloe Vera Propoliscreme en heb geen warmte eczeem meer en geen ruwe vingertoppen.
Hen een witte met groene tube.
Zou dat ook tegen (pittige) wintergerelateerde kloven in/op handen/vingers helpen?