Beste aankoop van het jaar. Ik besefte toen dat ik echt volwassen en burgerlijk geworden ben; vreugde over huishoudelijke apparaten vervangen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selina schreef:Dit herinnert me eraan dat je vriezers moet ont-ijs-sen
Ik weet niet eens hoe je dat doet? Vriezer uit en dan wachten tot alles een zwembad wordt?
Foaly schreef:Selina schreef:Dit herinnert me eraan dat je vriezers moet ont-ijs-sen
Ik weet niet eens hoe je dat doet? Vriezer uit en dan wachten tot alles een zwembad wordt?
Nee, dan ben je uren aan het wachten en krijg je idd een zwembad. Je kunt beter je vriezer uitdoen, een (of meer als je een grote vriezer hebt) pannetje water koken en die in de vriezer zetten. Deur dicht, twintig minuten wachten en je veegt zo al het ijs eruit.
upendo schreef:Ik was zo klaar met dat helse klusje dat ik een no-frost vriezer gekocht heb.
Beste aankoop van het jaar. Ik besefte toen dat ik echt volwassen en burgerlijk geworden ben; vreugde over huishoudelijke apparaten vervangen..
Foaly schreef:Oh dat doe ik niet eens![]()
Granted, je moet het niet in hoogzomer doen maar een uurtje buiten de vriezer overleven de meeste dingen echt wel. Desnoods stop je het in de koelkast, ook al is die uit, die blijft ook wel even koud als je de deur dicht laat.
Niet helemaal een goede vergelijking qua kleur wellicht ivm lichtinval, maar het tapijt lijkt weer zoveel frisser en zn mooiere kleurtje weer terug te hebben irl 

. En als je je afvraagt goh, maakt dat echt zo'n verschil?

maar je hebt wel eer van je werk! upendo schreef:Ik was zo klaar met dat helse klusje dat ik een no-frost vriezer gekocht heb.
De kleinere 3 lades vriezer in de kelder doen we 1x per zoveel jaar. Dat stellen we zo lang mogelijk uit want wat is het toch een vreselijk werkje
Iig blij dat het met de grote vriezer van 260L dus niet hoeft haha.

hij ging helemaal los