Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 14:45

Cowboy55 schreef:
Dat is niet hoe statistieken en trends werken. Die werken zo: https://www.clo.nl/indicatoren/nl059003 ... -1910-2022

Dat het op dinsdag 3 april 2001 in de Hoofdstraat #4 in Schubbekuttehuizerveen de hele dag niet geregend heeft, of in de winter van 1979 veel gesneeuwd heeft of dat het in de zomer van 1976 f*kking warm was heeft statistisch gezien, gemeten over 110 jaar, hetzelfde effect als een mug met 100 km/uur tegen de reet van een olifant schieten. Nul.Of eigenlijk: <1%.

_/-\o_

Fraai gesproken!

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 14:49

@Daphne Zulke mensen ben je beter kwijt dan rijk hoor, alsof je meteen moet delen als jeponys hebt :')

Ik heb dit ook met mijn nichtje die is 9 en zit op paardrijden en wilde dan graag mee. Mn moeder heeft dr n keertje meegenomen om te poetsen en stal uit te mesten enzo. Ik heb echt niks met kinderen :+ Maar ze moeten niet verwachten dat ze dr op mag rijden daarvoor mag ze lekker naar de manege :o

@Britta31 de logica :')

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 14:52

Winged schreef:
Daphne__ schreef:
Buren die niets meer tegen me zeggen, sinds hun kind niet meer steeds op mijn pony's mag rijden...

Ze vroegen of ze een keertje mee mocht en de eerste keer werd meteen de 2e keer gepland en nog een keer.. Nog een keertje veulentje kijken... En toen werd me gemeld dat ze rijlaarzen en een rijbroek gekocht had. Toen toch duidelijk gemaakt dat een keertje mee echt geen probleem is, maar dat ik geen manege oid heb... En toen was ik niet leuk meer.

Ik heb veel stress, kom bij m'n pony's helemaal tot rust en geef een hoop geld uit om dit te kunnen doen.. En ik gun anderen dat absoluut ook, heb nog nooit nee gezegd als iemand vroeg een keer mee te mogen. Maar dit meisje + vriendinnetje stond elke dag aan de deur en als ik niet thuis was, dan kreeg ik meteen een messenger bericht..
Of als ik met paarden spullen vanuit mijn huis naar de auto liep en ze zag dat, dan kwam ze meteen.
Als mijn zus ging rijden, dan nam ze haar rijkleding in een tas mee en klede zich op stal om, om te voorkomen dat buurmeisje meteen aan kwam rennen :+

als buren willen dat buurmeisje gaat paardrijden dan betalen ze dat maar lekker zelf op de manege :evaw:

Ja, stomme is, de zus van het meisje rijd gewoon op een manege... Het zijn ook absoluut geen arme mensen ofzo. Goedlopend eigen bedrijf.. Denk dat ze meer te besteden hebben dan ik :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:16

Froukje schreef:
denisesilver schreef:
2,5 honderd is dat 250 of 2500? :')
Hopelijk het eerste, dan hebben we een hele goede deal gesloten.

Ik ben zeer geïnvesteerd in de pannen kwestie :+

Het laatste. :=

|(

Ik zei deal gesloten, maar we hebben gelukkig nog niks rond ofzo, en we gaan navragen wat het bedrag nou is :')

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:21

2,5 honder is wel heel vaag :') 25 honderd is voor mij 2500, niet 2,5 honderd. Maar duidelijkheid vragen is misschien wel handig :=

Mijn hond heeft haar ontbijt nog steeds niet op, en nu loopt de kat haar brokjes op te vreten :') Naja ze krijgt wel wat meer eten vanavond. Ze vertikt het gewoon om brokjes te eten als er geen water doorheen zit. Verder geen last van het gebit, helemaal nagekeken, ze eet gewoon liever geweekte brokjes.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:21

denisesilver schreef:
Froukje schreef:

Het laatste. :=

|(

Ik zei deal gesloten, maar we hebben gelukkig nog niks rond ofzo, en we gaan navragen wat het bedrag nou is :')

Bij 2500 zeg je normaal gesproken 2,5 duizend. Dus bij 2,5 honderd denk ik toch 250.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:23

2,5 duizend of 25 honderd. Bij 2,5 honderd zou ik ook 250 euro denken ja. Waarom kunnen mensen niet gewoon duidelijk zijn :') Zeg gewoon 250 of 2500 euro :+

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:23

2,5 honderd is 250

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:25

ben nu alweer klaar met mensen op marktplaats :') al die vragen beantwoorden om vervolgens niks weer terug te horen. Zeg dan in ieder geval dat je geen interesse meer hebt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:42

Ja toch, ach we vragen het voor de zekerheid maar ff na :')

Mensen m'n zus heeft de kop van mijn neefje kaalgeschoren _O- _O- _O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:50

Volgens mij is 2,5 honderd ook 250. Over klimaatverandering ik kwam dit pareltje weer tegen op facebook. Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:51

nicole_floor schreef:
Volgens mij is 2,5 honderd ook 250. Over klimaatverandering ik kwam dit pareltje weer tegen op facebook. [ [url=m/KG4cyF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja prachtig hè, ik ga zo goed op dat soort mensen en hun fantasie

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 15:55

Niobe schreef:
nicole_floor schreef:
Volgens mij is 2,5 honderd ook 250. Over klimaatverandering ik kwam dit pareltje weer tegen op facebook. [ [url=m/KG4cyF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik alleen als het gaat om mensen die te oud zijn om nog te reproduceren.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 16:00

Ach dat van die chemtrails :')
alsof er daarvoor nooit vliegtuigstrepen waren :+ maar nee die waren anders :j
"2 jaar geleden zag je het nergens!!" 2 jaar geleden was er corona en gingen er een stuk minder vluchten
Wil het niet leedvermaak noemen maar stiekem...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 16:19

In corona tijd hadden we wel goed weer :j

_O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 16:38

Ik heb er een heeeeerlijk dagje efteling op zitten maar mijn hemel wat stinken mensen zeg. Zeker met zoveel mensen op een kluitje en dan nog niet te spreken over de heren toiletten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 16:44

Cowboy55 schreef:
Niobe schreef:

Ik alleen als het gaat om mensen die te oud zijn om nog te reproduceren.

Ik troost mezelf meestal met het feit dat kinderen dingen vaak anders zien en willen doen dan hun ouders :=

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:10

Tandarts.

De preventiearts werd de vorige keer boos op mij en nu ben ik zenuwachtig |o

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:18

Mezelf. Er ging een lampje in mijn auto aan en uiteraard dacht ik meteen dat mijn vrij nieuwe auto met net 20.000km op de teller geruineerd was en de motor zou gaan ontploffen.

Het blijkt het bandenspanningslampje te zijn.

Hoe stereotype vrouw wil je het hebben :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:29

TessaxQuincy schreef:
Tandarts.

De preventiearts werd de vorige keer boos op mij en nu ben ik zenuwachtig |o

Waarom worden ze boos op jou ?
Je betaald ze toch gewoon voor een dienst en dan kunnen ze hun fatsoen toch houden?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:37

Als een tandarts boos op mij wordt kom ik nooit meer terug := Dat hoort echt niet, kun je niet naar een andere tandarts/preventie assistent?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:42

Fortitude schreef:
Mezelf. Er ging een lampje in mijn auto aan en uiteraard dacht ik meteen dat mijn vrij nieuwe auto met net 20.000km op de teller geruineerd was en de motor zou gaan ontploffen.

Het blijkt het bandenspanningslampje te zijn.

Hoe stereotype vrouw wil je het hebben :')

Ik kan het me zo voorstellen. Mijn olielekkende auto gaat me weer een paar 100euro kosten heb ik gehoord. Gewoon laten maken bij een goede garage uit de buurt en dan ga ik achteraf wel proberen een deel van de factuur terug te krijgen bij de garage waar ik hem heb gekocht.

Dat was zo rampzalig dat ik hem er nu echt niet meer terug durf te brengen en misschien weer weken kwijt ben, tig keer terug moet of dat er bijkomende schade wordt gemaakt zoals de vorige 2x dat hij iets onder garantie moest maken... Hopelijk blijft het bij dit probleem en kan ik dan weer zorgeloos verder rijden. Het plan is om misschien in augustus toch naar Lapland te reizen...

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:58

Preventiearts viel gelukkig mee dit keer, maar ja geen idee waarom ze boos werd de vorige keer, poetsen en flossen deed ik niet goed genoeg maar ja alsnog geen reden om boos te zijn. :')
Dit keer was ze gewoon aardig gelukkig.

Alleen de tandarts blijft zeggen dat gevoelige tanden aan m'n leeftijd ligt. Ik ben 22 maar oke? :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 18:39

Dat ik mijzelf ziek meld bij mijn teammanager vanwege slecht nieuws in de prive situatie en daardoor mijn hoofd niet bij het werk kan houden, waardoor de kans op fouten erg groot is. Dat mijn teammanager vervolgens dood leuk aangeeft dat het geen geldige reden is en ik maar gewoon moet komen werken. Het stukje menselijkheid is ver te zoeken weer, terwijl als een andere collega zich om deze reden ziek zou melden er niets aan de hand is en alles zo geregeld wordt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 18:42

CupCakes_ schreef:
Dat ik mijzelf ziek meld bij mijn teammanager vanwege slecht nieuws in de prive situatie en daardoor mijn hoofd niet bij het werk kan houden, waardoor de kans op fouten erg groot is. Dat mijn teammanager vervolgens dood leuk aangeeft dat het geen geldige reden is en ik maar gewoon moet komen werken. Het stukje menselijkheid is ver te zoeken weer, terwijl als een andere collega zich om deze reden ziek zou melden er niets aan de hand is en alles zo geregeld wordt.

Pff wauw... Sterkte in iedergeval :(:)
Jij doet iets in de zorg toch? Dan zijn fouten helemaal niet wenselijk :=