Ik weet dat Stefan in het verleden zijn exen geghost heeft, maar na 12 jaar had ik wel meer verwacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Oma helaas opgegeven...Vanaf nu een kwestie van dagen... Morgenochtend gaan we afscheid nemen
.
Ineens snel gegaan.... Vorige week zondag nog op visite geweest toen ging het nog best OK. Zondag last van kortademigheid en dr benen die te veel vocht vast leken te houden. Vandaag (of nouja gisteren) besloten dat het klaar is en te stoppen met medicatie. Pfffff. We wisten dat het eraan zat te komen... Maar oma was altijd zo'n taaie....
Sintara schreef:Beterschap Ineke!
Gisteren was mijn paard boos maar ik kon niet bedenken/vinden waarom. Nu de hele nacht liggen piekeren, slecht geslapen.. En dan nu een drukke dag op mijn werk overleven.
(Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat ze het waarschijnlijk koud had)
iirrssjjee schreef:Oma helaas opgegeven...Vanaf nu een kwestie van dagen... Morgenochtend gaan we afscheid nemen
.
Ineens snel gegaan.... Vorige week zondag nog op visite geweest toen ging het nog best OK. Zondag last van kortademigheid en dr benen die te veel vocht vast leken te houden. Vandaag (of nouja gisteren) besloten dat het klaar is en te stoppen met medicatie. Pfffff. We wisten dat het eraan zat te komen... Maar oma was altijd zo'n taaie....
Telpeva schreef:Ik vind het toch wel een heel sneu en armoedig beeld dat stembiljetten in kliko's verdwijnen. Kostte het teveel om een willekeurige andere box met een gat aan de bovenkant te vinden, dit ziet er toch niet uit en wat voor een signaal willen ze ermee geven, dit 'archief' is waar uw stem in verdwijnt?
Winged schreef:Telpeva schreef:Ik vind het toch wel een heel sneu en armoedig beeld dat stembiljetten in kliko's verdwijnen. Kostte het teveel om een willekeurige andere box met een gat aan de bovenkant te vinden, dit ziet er toch niet uit en wat voor een signaal willen ze ermee geven, dit 'archief' is waar uw stem in verdwijnt?
Vooral armoedig dat het nog steeds zo slecht is geregeld dat alles op papier moet. Waaaarom kan het niet digitaal???
Winged schreef:Telpeva schreef:Ik vind het toch wel een heel sneu en armoedig beeld dat stembiljetten in kliko's verdwijnen. Kostte het teveel om een willekeurige andere box met een gat aan de bovenkant te vinden, dit ziet er toch niet uit en wat voor een signaal willen ze ermee geven, dit 'archief' is waar uw stem in verdwijnt?
Vooral armoedig dat het nog steeds zo slecht is geregeld dat alles op papier moet. Waaaarom kan het niet digitaal???
Nyaleti schreef:Was net bij de huisarts om m'n oor te laten uitspuiten want doof.
Ik heb links al een kapot trommelvlies en dat was altijd een gaatje. "Zo das een flink gat!" Nondeju.
Zit er nu rechts ook ineens een gat![]()
Niks van trauma, gekke dingen mee gedaan, oorontsteking of wat dan ook gehad. Niks.
Fingers crossed dat het (deels) door de verkoudheid komt maar de kans is klein dat het helemaal dicht gaat.
Pffff. 1 ik hoor geen snars en ben er echt van gedesoriënteerd. 2 dit kan nog wel eens een operatie worden.