Dat shirt geniaal ! Dat soort schoenen daarboven kom je ook veel tegen bij retro vintage winkels
Koper
Geplaatst: 28-08-25 07:31
Jezus wat een eng shirt. Dat staart je aan zonder te knipperen en zonder de pupillen te bewegen of eens een keer een wenkbrauw op te trekken. Dan loop je toch rond met een psychopatengezicht op je lijf
Ik merk dat ik het echt niet als ogen kan zien. Ik zie gewoon mannenborsten en tepels. Lollig bedacht maar in mijn brein klikt het niet zoals de bedenker zou willen.
_Karlijn
Geplaatst: 28-08-25 08:42
Melzazu schreef:
Ik merk dat ik het echt niet als ogen kan zien. Ik zie gewoon mannenborsten en tepels. Lollig bedacht maar in mijn brein klikt het niet zoals de bedenker zou willen.
Heb jij even geluk
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 28-08-25 08:54
Het lijkt wel op een voedingsshirt voor dames die borstvoeding geven. Dat is het enige dat ik zie. Maar aangezien vrouwentepels niet zomaar getoond mogen worden maar mannentepels wel doen ze het maar zo denk ik
Melzazu
Geplaatst: 28-08-25 10:25
_Karlijn schreef:
Melzazu schreef:
Heb jij even geluk
Dat is maar net hoe je het bekijkt of het geluk is
OK dan. Ik vind de shirtversie een stuk aantrekkelijker.
Konstantine
Geplaatst: 28-08-25 13:24
Die paaldans schoenen doen me denken aan die ene slechterik van de Powerpuff Girls...
Koper
Geplaatst: 28-08-25 14:05
Maflinger_S schreef:
OK dan. Ik vind de shirtversie een stuk aantrekkelijker.
Ik weet niet of je dit bedoelde als bewuste woordgrap maar inderdaad, ik zou ook niet weten hoe ik een stripfiguurtje zou moeten aantrekken. Met een t-shirt red ik me over het algemeen wel.
Bij dat kikkershirt kan ik niet anders dan bedenken als iemand met mijn lijf dat aan zou doen. Van die harige, zweterige, cupje AA's in zo'n strak shirt.
_Karlijn
Geplaatst: 29-08-25 07:06
Ik kwam deze tegen en vind hem eigenlijk ook wel ontzettend vet iedereen had hier vroeger zo'n kleed van toch?