Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 13:30

Ellen_ov schreef:
Heel onhandig inderdaad, heb ook een anderhalf week gewacht op het accepteren en tussendoor wel online zijn maar niet reageren op mijn berichten. Tegen de tijd dat ik elders eea gekocht had kreeg ik ineens teken van leven, ja nu laat maar helaas. :')

Ik heb van mijn jas welke door de dhl is kwijt geraakt, alleen de verzendkosten terug gekregen, potverdorie -:(-

nee meen je! Waarom dat dan? Waar is je kopersbescherming?

Ellen_ov

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:08

Dit was via marktplaats en ondanks de samenwerking tussen dhl en marktplaats kan je het verder uitzoeken… mooi zuur.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 14:24

Ik stoom met de kledingstomer van de action

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:48

Sjofel schreef:
Ik ben in dubio. Via vinted nieuwe Ariat western laarzen op de kop getikt. Maar om de bal van mijn voet zitten ze toch wel strak, in de winkel had ik het er niet op gegokt zeg maar.

De grote vraag is dus of ze genoeg uit te lopen zijn dat ze comfortabel worden of dus terug op Vinted gaan. Iemand ervaring met het uitlopen van de westernlaarzen van Ariat?
Het zijn exact deze laarzen: https://www.ariat.com/nl/en/10001021_75 ... h=B_Medium

Dat komt vaak goed!
Wat ik vaak doe bij nieuwe lederen rijlaarzen of bovenstaande;
Aan doen, vol laten lopen met warm water en er dan even op lopen.
Dan vormen ze heerlijk naar je voet en zijn ze in 1x ingelopen.

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 15:58

Ik stoom gewoon met mijn kärcher stoomreiniger, met een ander opzetstuk.
Werkte in dit geval super tegen de gekke geurtjes uit het wol ;-)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:39

Maaaarije schreef:
Ik zou dat inderdaad ook buiten vinted om doen via een tikkie of betaalverzoek.

Hier van de week een jasje verkocht, in de advertentie vermeld dat er een vlekje in zat met duidelijke foto’s. Met inpakken zag ik dat er nog een vlekje in zit maar door de stof zie je dit slecht. Gemeld bij de koper en aangegeven dat als ze het bij binnenkomst wel te opvallend vind ik haar via een tikkie terug betaal. (Gaat om €3,-) daarvoor wil ik helemaal het gedoe niet met vinted zelf.

Iemand nog suggesties voor goede schoentjes voor de eerste stapjes? Onze dochter is bijna 1 en had leuke gekocht van Shoesme in maat 19 maar deze zijn te klein. In maat 20 kan ik helaas niet echt iets vinden.
[ [url=m/iAykjy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze had ik gekocht, even voor het idee van wat ik ongeveer zoek.
Deze komen dus ook weer te koop mocht er iemand interesse hebben.

Bunnies misschien? :)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 21:37

Ik heb twee dagen geleden op 3 jurken geboden, geen een van de personen heeft gereageerd op mijn bod. Twee zijn al online geweest. Vind ik kom irritant accepteer of verwijder het gewoon

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 21:49

Ik verkoop het nieuwe 'Hoe overleef ik...' boek van Francine Oomen op Vinted. Ik heb in twee uur al zeven biedingen gekregen, maar is het een sport om zo laag mogelijk te bieden? Ik vind het bijzonder dat ze op een nieuw product wat ook net in de winkel uit is zo onwijs weinig bieden.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 21:51

Lijkt het wel op. Hoe nieuwer het product, hoe lager mensen gaan bieden is mijn ervaring.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:51

Kaitlyn schreef:
Kaitlyn schreef:
Ja zijn 2 jassen van een merk wat ik heel fijn vind. Had nog een keer een berichtje gestuurd vandaag (2 weken na aanvraag bundel) of dat het samen kan. Werd direct gelezen, maar geen antwoord.
Ik wacht nog even af en anders toch maar apart voor betalen. Maar vind het (niet alleen voor de portemonnee) zo zonde om 2 pakketten van dezelfde verkoper af te laten komen wat makkelijk samen in 1 pakket kan...

Nou de bundel goed een week geleden kunnen kopen, maar de verkoopster verstuurd het niet. :')
Ik denk dat de jassen me niet gegund zijn _O-

De koop is geannuleerd door Vinted en de verkoopster heeft nog altijd nergens op gereageerd. -O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:50

ik ga ook eens mijn kasten uitpluizen en op vinted zetten. Ik heb denk nog genoeg kleding met kaartjes eraan wat net niet lekker past en niet terug kan. Of paardrijbroeken die ik hooguit 1 of 2 x gedragen hebt.

kan je ook het geld uit laten betalen? of moet je het geld gebruiken om ander kleding van vinted te kopen?

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 11:53

Kaitlyn schreef:
De koop is geannuleerd door Vinted en de verkoopster heeft nog altijd nergens op gereageerd. -O-

Ahh balen zeg...

plutolover schreef:
kan je ook het geld uit laten betalen? of moet je het geld gebruiken om ander kleding van vinted te kopen?

Je kunt het ook uit laten betalen :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 13:50

Lys_PPA schreef:
Kaitlyn schreef:

Ahh balen zeg...

Ja heb nog een berichtje gestuurd dat ik de jassen wel wil hebben. Maar wel gevraagd dat als ik de bundel nog een keer koop, ze het dan wel verstuurd.
Als ik geen reactie krijg dan maak ik zet ik bij de automatische review een pinnige tekst erbij. Zag dat de afgelopen dagen meerdere 1 ster reviews erbij waren gezet omdat "verkoop niet voltooid" was.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 14:15

Had al een tijdje niks meer gekocht op vinted. Vooral zelf dingen verkocht.

Stond een winterjas al een maand of 2 in m'n favorieten maar twijfelde over de kleur. Vorige week toch maar gekocht.
Net opgehaald bij het pakketpunt.

Afbeelding

Nieuwe jas van Gaastra voor 20 euro.
Dacht dat de kleur wit was, maar hij is heel zacht beige.
Met een hele lekker warme zachte stof binnenin :)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 19:52

Die jas heb ik gehad, hele fijne jas

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:23

https://www.vinted.nl/items/2456144321- ... escrizione

Deze vintie brengt mij in de ochtend een smile op mijn gezicht ….. haar items zijn echt te duur maar is hilarisch ik weet niet wat ik moet geloven
Zo verkoop ze kleding maat 6 jaar waar ze zich zelf in heeft gestopt

Item wat ze aan heeft gaat over de schoenen 1900€ dus laat je niet verleiden van badpak :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:36

Haha dat account :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 08:47

Dat account is een guilty pleasure hier. Echt bizar die foto’s.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:48

Uit rookvrij huishouden zie ik :P
Om je in de Fendi kinderlijn te stoppen (maat 6A) en het artikel als zijnde XXS/32 te verkopen is echt een beetje raar, om het maar genuanceerd te brengen.

Ik heb het tumble n dry broekje met gratis verzendkosten binnen, dat was een goede aankoop. € 3,35 ofzo betaald in totaal en het staat mijn dochtertje heel leuk :D

Zelf ook weer wat duurdere items verkocht (leren tommy hilfiger laarzen, 2x gedragen), dat tikt toch sneller aan dan die babykleding voor n eurotje per stuk :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 08:49

En verschillende foto’s waar ze staat te paffen :+

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:51

Hahaha dat account jee wat is dit :') ze zet er elk geval wel uitgebreide foto’s en recensies bij, hou ik van.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 09:40

Dat account :') Ik moet er niet bij nadenken om spullen van zo’n type te dragen. Getver :D

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:37

Ik heb een pakketje nog niet opgehaald maar krijg een berichtje van de verkoper: ze heeft een foutje gemaakt en mijn pakketje verwisseld met een ander pakketje. Ik mag het retour sturen, zij betaalt de kosten en zal dan alsnog het goede pakketje naar mij sturen. Kan gebeuren en verder helemaal prima zo.

Maar: kan ik dit nu in één keer regelen? Ik woon in het buitengebied en het is best een eindje fietsen naar het pakketpunt namelijk Zij stuurt: "Als jij een foutmelding aanmaakt bij het ophalen, dan zet ik hem op retourneren en betaal ik die verzendkosten natuurlijk."

Moet ik hem dan eerst ophalen, fout melden, thuis label printen en dan opnieuw naar het dorp om terug te zenden? Of kan ik op de een of andere manier nu al met een retourlabel naar de winkel? Door bijvoorbeeld aan te klikken dat ik het pakket al heb opgehaald (wat dus nog niet zo is) en dan meteen 'ik heb een probleem' aan te klikken? Dit gaat me meteen boven m'n pet. :D

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:44

Hier heeft een wisseling plaats gevonden waarschijnlijk. Zelf kleding gekocht voor mijn dochter voor ca 20 euro... ik krijg binnen 3 ps5 spellen met nieuw waarde van ca 125 euro.
Verkoopster heeft dit niet verstuurd maar naam staat er wel op. Zitten dubbele labels op. Er is dus goed wat mis gegaan bij afgiftepunt of sorteercentrum.
Hebben melding bij vinted gedaan iom verkoopster... nu maar afwachten

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:55