Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:ElfBeau_067 schreef:Dan kan je gaan meepraten en vervolgens zeggen
“Sorry man, ik ben nu aan de beurt met de benchpress”
Haha ja, had ik het lef maar om zoiets te zeggenhad wel een mooie stunt geweest
Britta31 schreef:Waarom moet jij ook naar Italië?Hij kan toch ook weer naar Nederland en dan de kinderen weer naar jou brengen zodat jij weg kan.
wyoming schreef:“Ik kom niet, einde discussie en ik wil je er niet meer over horen.” En ook gewoon blijven zeggen dat je het er niet over gaat hebben als hij er toch over begint, joe!Vorig jaar was ik alleen in Frankrijk met de kinderen, dat was echt een ramp met dochter die de laatste week toen zo ziek werd.
Dit jaar blijf ik lekker in Nederland, dochter doet het gelukkig helemaal prima (even afkloppen). Maar ex heeft nu al een keer of 4 de opmerking gemaakt dat hij volgend jaar naar Italië wil en dat het dan wel handig is als ik ook ergens die kant op ga want het is zo ver rijden maar ik heb daar helemaal geen zin in maar dat lijkt gewoon niet bij hem binnen te komen.
MarlindeRooz schreef:Kind van de buren wat weer bezig is met z’n 16uur per dag janken volmaken.
De meeste paarden staan minder op stal dan dat hij jankt.
wyoming schreef:Vorig jaar was ik alleen in Frankrijk met de kinderen, dat was echt een ramp met dochter die de laatste week toen zo ziek werd.
Dit jaar blijf ik lekker in Nederland, dochter doet het gelukkig helemaal prima (even afkloppen). Maar ex heeft nu al een keer of 4 de opmerking gemaakt dat hij volgend jaar naar Italië wil en dat het dan wel handig is als ik ook ergens die kant op ga want het is zo ver rijden maar ik heb daar helemaal geen zin in maar dat lijkt gewoon niet bij hem binnen te komen.