Kaitlyn schreef:Anders misschien tijd om een topic over herders (of honden) te openen? Dan lees ik daarin mee tot we onze eigen hebben.
Dat is er al.
[BB-HK] Het (Witte/Duitse/Hollandse/Mechelse) herder kletstopic
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaitlyn schreef:Anders misschien tijd om een topic over herders (of honden) te openen? Dan lees ik daarin mee tot we onze eigen hebben.
Esmee_RS schreef:UO: ik vind honden echt overrated huisdieren. Ik vind ze viezig en onzelfstandig en te aanhankelijk
Esmee_RS schreef:In bepaalde mate ja. Ik vind alleen dat het er bij honden zo dik bovenop ligt. Ze zijn hebben je om te plassen en poepen nog nodig. Vind het net kleine kinderen
En dan vind ik ze ook echt overdreven op jou gericht. De hele tijd wachten tot je thuis bent en dan zo overdreven blij zijn. Nee, mijn huisdieren zijn het niet (terwijl ik er wel mee opgegroeid ben)
Esmee_RS schreef:In bepaalde mate ja. Ik vind alleen dat het er bij honden zo dik bovenop ligt. Ze zijn hebben je om te plassen en poepen nog nodig. Vind het net kleine kinderen
En dan vind ik ze ook echt overdreven op jou gericht. De hele tijd wachten tot je thuis bent en dan zo overdreven blij zijn. Nee, mijn huisdieren zijn het niet (terwijl ik er wel mee opgegroeid ben)
JudithGigi schreef:Hoe kun je zo'n knuffelkont nou niet leuk vinden?? Ik vind het alleen vervelend als ik chagrijnig of aan het eten ben. Voor de rest vind ik het mega gezellig
Fly_high schreef:JudithGigi schreef:Hoe kun je zo'n knuffelkont nou niet leuk vinden?? Ik vind het alleen vervelend als ik chagrijnig of aan het eten ben. Voor de rest vind ik het mega gezellig
Bedoel je daarmee zo'n extreem aanhankelijke hond?
Weet ik niet, ze zijn gewoon zo vermoeiendtoen ik een tiener was hadden we een golden retriever in huis, vrienden van mijn ouders hadden er ook een en we gingen ook naar allerlei shows etc daardoor enorm veel goldens kunnen ontmoeten. Ze waren allemaal zo.fiets.irtitant
ook de goed opgevoede exemplaren, hun karakter is gewoon strontvervelend. Zo bemoeizuchtig, plakkerig en hyperenthousiast om niets, echt ga ff je eigen ding dom beest