Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:45

Marcella schreef:
Heb een vermoeden dat de plaatjes te groot zijn vandaar dat ik moeite met eten en drinken heb. Likken kan ook niet, want tong is te kort nu. Alleen weet nu dat er pas wat op zijn vroegst volgende week donderdag er wat aan gaat gebeuren.

Gisteren wel de opmerking mee gekregen. Om tandtechniekus contact op te nemen voor vandaag afspraak.

Bellen kan geen kwaad dan kunnen zij besluiten of je eerder moet komen

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 09:48

Nyaleti schreef:
Fly_high schreef:
Ik kreeg mijn auto vanavond het parkeerdak niet op, zo f*cking glad is het allemaal dat ik er maar achteruit vanaf gleed >;) :')

Goed, dan maar voorlopig in de berm parkeren ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

Moet hier toch even om lachen :') dan zit je toch ook met een lichte wattefaaaaaack in de auto haha.
Alhoewel, lijkt me ook wel spannend als je er al een stukje op bent.

-
Maximale dosis Ibu + maximale dosis paracetamol al 2 dagen. M'n pijn wordt er minder door maar m'n lijf is echt wel van de wap.. -O-

Het was ook verdomd grappig, ik kom met mijn stoere SUV aanrijden en dan zoiets _O-

----

Da's wel rot meid zeg, als pijnstilling al niet zo goed helpt :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:00

Lau schreef:
Marcella schreef:
Heb een vermoeden dat de plaatjes te groot zijn vandaar dat ik moeite met eten en drinken heb. Likken kan ook niet, want tong is te kort nu. Alleen weet nu dat er pas wat op zijn vroegst volgende week donderdag er wat aan gaat gebeuren.

Gisteren wel de opmerking mee gekregen. Om tandtechniekus contact op te nemen voor vandaag afspraak.

Bellen kan geen kwaad dan kunnen zij besluiten of je eerder moet komen

Hij is er maar 1x per week. Maar bellen ga doen.

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:03

Het supergladde parkeerterrein hier op het werk. De man die de nieuwe shovel kwam afleveren (om 8 uur vanmorgen...) ging zowat onderuit toen hij er in wilde stappen, gelukkig had hij het handvat goed vast. Zelf gelukkig overeind gebleven :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 10:05

Nyaleti schreef:
-
Maximale dosis Ibu + maximale dosis paracetamol al 2 dagen. M'n pijn wordt er minder door maar m'n lijf is echt wel van de wap.. -O-

Misschien kun je je huisarts vragen om zetpillen voor pijnstilling? Wordt vaak wat beter verdragen door het lichaam.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 11:44

Budbee bezorgdienst. Wat is dit voor een onzin bedrijf zeg. 5 december een bestelling gedaan bij H&M, extra betaald voor bezorging aan huis. I.v.m. drukte hebben ze het omgezet naar bezorging in één of andere locker. We zijn nu ondertussen 11 dagen verder en nu krijg ik bericht dat de door hun gekozen locker vol is, en voor thuisbezorging moet ik nogmaals 2,90 betalen. Donder op zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 11:51

Trein is druk, ik sta. Ga bijna onderuit want ik kan niet lang staan. Denk je dat iemand opstaat als ik dat vraag? Nee want ik zie er gezond uit.
Wat een gezeik.

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 11:59

[***] schreef:
Trein is druk, ik sta. Ga bijna onderuit want ik kan niet lang staan. Denk je dat iemand opstaat als ik dat vraag? Nee want ik zie er gezond uit.
Wat een gezeik.

Mijn gezondheid is niks mis mee maar ik word ook helemaal niet goed van staan in een drukke trein. Ga niet vragen om een zitplaats maar ik ga dan wel op de grond zitten want niemand heeft er wat aan als ik laat zien wat ik allemaal gegeten heb.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:01

Collega is in gesprek noemt iemand al de hele tijd griet (nee zo heet ze niet). "Nou goed idee griet, dat moeten we maar doen griet."

Maargoed, de vorige collega was 'meid'. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:03

[***] schreef:
Collega is in gesprek noemt iemand al de hele tijd griet (nee zo heet ze niet). "Nou goed idee griet, dat moeten we maar doen griet."

Maargoed, de vorige collega was 'meid'. :')

Oh wat denigrerend :\.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:04

'Is goed Hans' :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:05

Zoals verwacht hij werkt niet vandaag. Heb telefoonnummer gekregen van dordrecht ja vandaag werkt die hier ook niet. Maar onze eigen werkt wel die kan even kijken. Kan tot 16.00 uur inlopen gewoon zo.

En anders tot volgende week donderdag wachten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:09

__Sannne schreef:
Budbee bezorgdienst. Wat is dit voor een onzin bedrijf zeg. 5 december een bestelling gedaan bij H&M, extra betaald voor bezorging aan huis. I.v.m. drukte hebben ze het omgezet naar bezorging in één of andere locker. We zijn nu ondertussen 11 dagen verder en nu krijg ik bericht dat de door hun gekozen locker vol is, en voor thuisbezorging moet ik nogmaals 2,90 betalen. Donder op zeg.

poedersuiker dus. Jemig wat onwijs slecht

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:13

__Sannne schreef:

Hun zijn echt waardeloos
Tijdje terug hadden ze een pakket bij een huis ong 4 km verderop afgegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:21

friendly schreef:
[***] schreef:
Wat een gezeik.

Mijn gezondheid is niks mis mee maar ik word ook helemaal niet goed van staan in een drukke trein. Ga niet vragen om een zitplaats maar ik ga dan wel op de grond zitten want niemand heeft er wat aan als ik laat zien wat ik allemaal gegeten heb.

Ik loop op het moment slecht, als ik op de grond ga zitten kom ik niet overeind. Daarnaast is de grond kletsnat vanwege de sneeuw :)
Ik vraag alleen om een zitplaats als ik niet anders kan en er was zelfs niemand die de tas van de stoel haalde. Gelukkig kwamen er bij het volgende station plekken vrij.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:21

DuoPenotti schreef:
Maar je ontdooit daarmee wel sneller de ijslaag die er al inzit.
Om die reden gooi ik er ook warm water in.

Maar wat een ellende nu je water ver weg halen. Gelukkig helpt je vriendin

Precies, bovendien heb ik 1 jerrycan warm water gehaald en de rest gewoon. Het smelt inderdaad het ijs wat nog in de bak zit.
Schijnt dat de waterleiding weer gemaakt is, ik hoop het!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:25

[***] schreef:
Ik loop op het moment slecht, als ik op de grond ga zitten kom ik niet overeind. Daarnaast is de grond kletsnat vanwege de sneeuw :)
Ik vraag alleen om een zitplaats als ik niet anders kan en er was zelfs niemand die de tas van de stoel haalde. Gelukkig kwamen er bij het volgende station plekken vrij.

Neem me niet kwalijk maar dan had ik zelf de tas van de stoel gehaald. Jij hebt ook betaald. Wat aso zeg !

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:26

Ik was bovenop die tas gaan zitten.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:28

Ja, tassen kan je gewoon bovenop zitten hoor. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:34

Daar heb ik het lef (nog) niet voor. Ik ben aan het leren :)
Volgende keer toch maar mijn krukken mee, maakt misschien meer indruk.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:40

Door een nieuwe bezorgdienst trunkr ofzo flinke vertraging op bezorging van levende insecten voor de kameleon... Kan wel raden dat het na 5 dagen in een bus gestaan te hebben dat zo ongeveer alles doodgevroren is op de meeste dubia's na die zijn supersterk.

Bedrijf heeft het goed opgelost en hebben alles nieuw gekregen en extra doosje van de dola's.
Maar nu hebben we zoveel dubia's dat ik denk komende jaar niet meer hoef te bestellen :')

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 12:56

Egoïsten in de trein zoals hierboven.

Voor het instappen stond een jongen recht voor de deuren. Hij ging niet aan de kant, dus de eerste persoon raakt bij het uitstappen met zijn schouder de schouder van de jongen. Hij kon er niet omheen. Begint die jongen: Jij k*nkerh*er. Ik ga jou n*uken naar de man die uit stapte. Wat wil je daarmee bereiken denk ik dan?

Ik stond bovenaan de trap in de trein en hield de deur open voor een meneer die nog onderaan stond. (Moest dus even wachten)
Laat hij die deur zo in het gezicht van diegene achter hem zwaaien.
Blijkbaar kent hij geen 'pay it forward'

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:00

Keizerinnnn schreef:
Bedrijf heeft het goed opgelost en hebben alles nieuw gekregen en extra doosje van de dola's.
Maar nu hebben we zoveel dubia's dat ik denk komende jaar niet meer hoef te bestellen :')

Kweekje opzetten, dan hoef je helemaal niet meer te bestellen :D

Ik heb 0,0 energie, zo irritant :O

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:05

Keizerinnnn schreef:
Door een nieuwe bezorgdienst trunkr ofzo flinke vertraging op bezorging van levende insecten voor de kameleon... Kan wel raden dat het na 5 dagen in een bus gestaan te hebben dat zo ongeveer alles doodgevroren is op de meeste dubia's na die zijn supersterk.

Zijn er pakketbezorgers die levende dieren accepteren dan? Ik dacht dat ze die volgens hun voorwaarden allemaal horen te weigeren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 13:08

Luxorvalkje schreef:
Egoïsten in de trein zoals hierboven.

Voor het instappen stond een jongen recht voor de deuren. Hij ging niet aan de kant, dus de eerste persoon raakt bij het uitstappen met zijn schouder de schouder van de jongen. Hij kon er niet omheen. Begint die jongen: Jij k*nkerh*er. Ik ga jou n*uken naar de man die uit stapte. Wat wil je daarmee bereiken denk ik dan?

Ik stond bovenaan de trap in de trein en hield de deur open voor een meneer die nog onderaan stond. (Moest dus even wachten)
Laat hij die deur zo in het gezicht van diegene achter hem zwaaien.
Blijkbaar kent hij geen 'pay it forward'

Is wel een beetje raar om iemand op het perron te gaan n*uken :')

In Londen vond ik de meesten heel beleefd in de trein drukken je niet aan de kant en wachten netjes. Althans in de meeste gevallen rotte appels heb je overal.