DuoPenotti schreef:![]()
![]()
![]()
Wat zei je hij hangt hier aan het verlaagde plafond.... echt te erg....
Ik heb maar niets teruggestuurd. Ik kon mij namelijk slecht bedwingen om niet achterlijk terug te reageren.

Hij is iig vergeven aan iemand anders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Corelli schreef:Maar.. ik denk dat het oprecht kan zijnAls het een beetje een grote lamp is (wat wel zo lijkt) en iemand heeft een laag plafond..
Ik zou deze op de slaapkamer niet kwijt kunnen bijvoorbeeld..
Het gaat erom dat de snoer verstelbaar is en dat je zelf de hoogte / laagte kunt bepalen
Bielsje schreef:Ik denk dat mensen dat zelf mogen weten![]()
Ik heb ook een laag plafond én een hanglamp. Gewoon omdat ik daarin een mooie lamp kon vinden en met een lampenkap van max 28cm is er geen probleem.
Het kan dus iemand zijn die niet beseft dat je het snoer in kunt korten, dat is grappig, of iemand die inzag dat de kap te diep of hoog was. Kan gewoon en is geen drama lijkt mij
ontherun schreef:Bielsje schreef:Ik denk dat mensen dat zelf mogen weten![]()
Ik heb ook een laag plafond én een hanglamp. Gewoon omdat ik daarin een mooie lamp kon vinden en met een lampenkap van max 28cm is er geen probleem.
Het kan dus iemand zijn die niet beseft dat je het snoer in kunt korten, dat is grappig, of iemand die inzag dat de kap te diep of hoog was. Kan gewoon en is geen drama lijkt mij
Wij hebben dus inderdaad ook een niet té ‘hoge’ of lage, hoe je het dan ook wilt bekijken, lampenkap.
_Lorette_ schreef:Ik heb een pakket ontvangen dat ik niet heb besteld en mijn bestelde pakket is kwijt. Ik vermoed dat de adressticker is losgekomen en op dit pakket terecht is gekomen. De verkoper heeft meteen PostNL gebeld, maar die zegt niets te kunnen doen. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik nu nog kan ondernemen. Iemand anders heeft mijn pakket en kan met geen mogelijkheid ontdekken dat het voor mij had moeten zijn of het pakket zwerft rond zonder label.Prima verkoper, maar nu heb ik er alsnog pech mee. Volgens mij vertelt het universum mij dat ik niets meer mag kopen, aangezien het de laatste tijd niet zo soepel loopt.
De lol gaaf er zo ook wel een beetje af.