Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Jelske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 21:55

DuoPenotti schreef:
_O- _O- :oo

Wat zei je hij hangt hier aan het verlaagde plafond.... echt te erg....

Ik heb maar niets teruggestuurd. Ik kon mij namelijk slecht bedwingen om niet achterlijk terug te reageren. :=

Hij is iig vergeven aan iemand anders.

Corelli

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 05:54

Maar.. ik denk dat het oprecht kan zijn :+ Als het een beetje een grote lamp is (wat wel zo lijkt) en iemand heeft een laag plafond..
Ik zou deze op de slaapkamer niet kwijt kunnen bijvoorbeeld..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 08:22

Corelli schreef:
Maar.. ik denk dat het oprecht kan zijn :+ Als het een beetje een grote lamp is (wat wel zo lijkt) en iemand heeft een laag plafond..

Het gaat erom dat de snoer verstelbaar is en dat je zelf de hoogte / laagte kunt bepalen :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 10:07

Gisteren mijn eerste aankoop van Whoppah opgehaald bij een afhaalpunt. Ben het nog steeds niet eens met de verzendkosten en 'zelf ophalen' , maar ik ben wel heel blij met de lamp :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 19:20

Alja schreef:
Corelli schreef:

Het gaat erom dat de snoer verstelbaar is en dat je zelf de hoogte / laagte kunt bepalen :)

Dat begrijp ik maar zelfs met het snoer op de kortste lengte kan het toch te laag hangen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 10:15

Maar iedereen begrijpt toch wel dat een lamp met een vaste lengte snoer geleverd wordt en dat je hem in specifieke omstandigheden zult moeten inkorten!!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 10:21

Als de kap dan vrij fors is loop je er alsnog tegenaan. Kun je het snoer op zijn kortst maken, dat maakt dan niet uit. En ja, dat hebben we hier in de keuken. Laag plafond, en als de lamp dan te ‘hoog’ is dan loop je er toch tegenaan.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 11:54

Dat klopt, maar dan moet je geen hanglamp nemen, maar een plafondlamp.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 14:07

Ik denk dat mensen dat zelf mogen weten :Y)

Ik heb ook een laag plafond én een hanglamp. Gewoon omdat ik daarin een mooie lamp kon vinden en met een lampenkap van max 28cm is er geen probleem.

Het kan dus iemand zijn die niet beseft dat je het snoer in kunt korten, dat is grappig, of iemand die inzag dat de kap te diep of hoog was. Kan gewoon en is geen drama lijkt mij :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 15:44

Bielsje schreef:

Ik heb ook een laag plafond én een hanglamp. Gewoon omdat ik daarin een mooie lamp kon vinden en met een lampenkap van max 28cm is er geen probleem.

Het kan dus iemand zijn die niet beseft dat je het snoer in kunt korten, dat is grappig, of iemand die inzag dat de kap te diep of hoog was. Kan gewoon en is geen drama lijkt mij :')

Wij hebben dus inderdaad ook een niet té ‘hoge’ of lage, hoe je het dan ook wilt bekijken, lampenkap.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 16:08

ontherun schreef:
Bielsje schreef:

Wij hebben dus inderdaad ook een niet té ‘hoge’ of lage, hoe je het dan ook wilt bekijken, lampenkap.

Je vloer is niet laag genoeg? :+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 16:53

Ik heb een pakket ontvangen dat ik niet heb besteld en mijn bestelde pakket is kwijt. Ik vermoed dat de adressticker is losgekomen en op dit pakket terecht is gekomen. De verkoper heeft meteen PostNL gebeld, maar die zegt niets te kunnen doen. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik nu nog kan ondernemen. Iemand anders heeft mijn pakket en kan met geen mogelijkheid ontdekken dat het voor mij had moeten zijn of het pakket zwerft rond zonder label. -O- Prima verkoper, maar nu heb ik er alsnog pech mee. Volgens mij vertelt het universum mij dat ik niets meer mag kopen, aangezien het de laatste tijd niet zo soepel loopt. :') De lol gaaf er zo ook wel een beetje af.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:48

Zat er niet iets leuks in dit pakket?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 18:53

Niet leuk, wel duurder, maar dat kan ik de rechtmatige eigenaar niet aandoen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 19:04

Valt die nog te achterhalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 20:00

Staat de verzendcode er niet op naast de verloren sticker?

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 11:02

Het is een retourzending naar een bedrijf en dat bedrijf hebben we benaderd. Pakket kon gewoon weer mee. Op mijn gekochte spullen stond ook een retouradres, maar helaas alleen op de sticker, die in zijn geheel op het verkeerde pakket terecht is gekomen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 23:00

Vanmiddag is mijn MP account geblokkeerd. Uiteraard direct contact opgenomen (met een chatbot....) Ben niet veel wijzer..

De persoon met wie ik op dat moment aan het chatten was vroeg om mijn rekening nummer zodat ze geld kon overmaken voor peesbeschermers die ze van mij gekocht had. Bij het intikken van dat rekening nummer kreeg ik een melding 'info kan niet worden opgehaald' en toen nogmaals. En toen was ik uitgelogd en kon ik niet meer inloggen.
De dame van de peesbeschermers heb ik gelukkig via Facebook gevonden, maar ik had gisteren ook nog wat anders verkocht, afgehandeld, maar nog geen verzendlabel aangemaakt, en die gegevens ben ik dus kwijt... zijn naam/adresgegevens.
Kan wel 0.01 ct overmaken naar zijn rekening, om achter zijn gegevens te komen, dus dat komt ook wel goed maar waar ik het meeste van baal... WAAROM ben ik geblokkeerd??
Komt het nog goed?? Ik zou er vreselijk van balen als ik mijn account kwijt zou zijn, met dik 50 5sterren aanbevelingen!
De chatbot heeft gezegd dat ik binnen 48uur bericht krijg van een MP medewerker, dus... afwachten maar....

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 23:13

Even via facebook messenger openen met marktplaats daar zijn ze aan vlugger en behulpzamer als via marktplaats.nl zelf

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:06

Ik heb een opslag met allemaal nieuwe spullen, lampen, dienbladen, leuke borden met tekst te veel om op te noemen. Ik heb geprobeerd alles per stuk op marktplaats te verkopen maar dat werkte niet. Zaterdag stond ik op een winterfair met wind en regen, de kraam had ik afgedekt met een doorzichtig zeil zo dat mensen alles toch konden zien. Had ook geen nu want er kwamen bijna geen mensen. Dozen waren nat de spullen droog, ik heb alles als 1 partij op marktplaats gezet en ik vraag echt niet de hoofdprijs. Er reageerde iemand, ze wilde 400 euro geven en dan zou ze het vandaag komen op halen. Dat heb ik niet geaccepteerd, er reageerde nog iemand die wilde weten hoeveel het was? Ik heb wat foto,s gestuurd van de opslag ik kan niet precies zeggen hoeveel het is. Ook daar niks meer van gehoord, jullie nog een tip?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 17:10

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 21:26

Ik heb mijn account weer terug! Pfoeiw! :-)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 10:09

Heb je nog een reden gekregen waarom ze zo gehandeld hebben ??

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 01:02

DubbelFun schreef:
Heb je nog een reden gekregen waarom ze zo gehandeld hebben ??

Nee... alleen dat ze een fout gemaakt hadden... Vaag, maar ben blij dat alles weer terug staat :-D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 09:03

_Lorette_ schreef:
Ik heb een pakket ontvangen dat ik niet heb besteld en mijn bestelde pakket is kwijt. Ik vermoed dat de adressticker is losgekomen en op dit pakket terecht is gekomen. De verkoper heeft meteen PostNL gebeld, maar die zegt niets te kunnen doen. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik nu nog kan ondernemen. Iemand anders heeft mijn pakket en kan met geen mogelijkheid ontdekken dat het voor mij had moeten zijn of het pakket zwerft rond zonder label. -O- Prima verkoper, maar nu heb ik er alsnog pech mee. Volgens mij vertelt het universum mij dat ik niets meer mag kopen, aangezien het de laatste tijd niet zo soepel loopt. :') De lol gaaf er zo ook wel een beetje af.

Ik heb ook eens gehad dat ik een pakket voor een ander heb gekregen, maar niet die van mijzelf. Waarbij mijn adressticker op het andere pakket was gekomen. Ik heb toen het pakket open gemaakt en via de factuurgegevens contact op kunnen nemen met de betreffende persoon. Zo heeft zij in ieder geval haar pakket teruggekregen (was gelukkig dezelfde stad). Dus met een beetje mazzel doet de ontvanger van jouw pakket dat misschien ook wel..