Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:41

Roodvos schreef:
Van jezelf vinden dat je lekker fanatiek bezig bent door met de e-bike naar stal te gaan ipv met de auto. En dan gepasseerd worden door racefietsers -O-

Andersom is erger. Op de racefiets lekker bezig zijn en dan ingehaald worden door vrolijk keuvelende bejaarden met een accu onder hun gat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:43

hagelslag schreef:
Op de laatste dag van mijn vakantie word bij netflix seizoen 9 van de Blacklist voorgeslagen...

Waarom nu pas... Nu twijfel ik tussen de hele dag the Blacklist kijken of nog daadwerkelijk wat zinnigs doen
Wat een schattig germanisme. <3 Sowieso The Blacklist kijken!

Ik ben nu al helemaal klaar met wonen met huisgenoten. :') Gelukkig is het maar voor een paar maanden, maar wie gaat er in vredesnaam op zondagochtend om7u allerlei zware dingen over het grind lopen sleuren? :roll:

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 09:46

Serieus? Ik heb net mijn huisgenoten geappt dat ik ze mis en dat ik filmavond wil. ;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:04

Mkango schreef:
hagelslag schreef:
Op de laatste dag van mijn vakantie word bij netflix seizoen 9 van de Blacklist voorgeslagen...

Waarom nu pas... Nu twijfel ik tussen de hele dag the Blacklist kijken of nog daadwerkelijk wat zinnigs doen

Ik ben nu al helemaal klaar met wonen met huisgenoten. :') Gelukkig is het maar voor een paar maanden, maar wie gaat er in vredesnaam op zondagochtend om7u allerlei zware dingen over het grind lopen sleuren? :roll:

Fack, nu irriteer ik mij eraan dat in het Nederlandse woord ervoor niet ken

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:04

hagelslag schreef:

Oooeeh, ben benieuwd. Ik was niet tevreden met het einde van seizoen 8

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:05

hagelslag schreef:
Mkango schreef:

Fack, nu irriteer ik mij eraan dat in het Nederlandse woord ervoor niet ken
Neeeeee, ik vind het echt heel cute! Beter dan die anglicismen van mij. _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:10

MyWishMax schreef:
Niobe schreef:
Elke keer als ik naar Actieve Topics ga zie ik een topictitel waar ik in mijn hoofd over struikel. Helemaal niks mis met het topic en de titel zelf, maar mijn hersenen kunnen het niet aan. _O-

Ik maak er steeds "kolken in buik" of "koken in buik" van en denk steeds hè dat kan niet en elke keer trap ik er weer in _O-

8-) je bent ook niet de enige en door jullie lees ik het nu zelf ook... :')

Hahaha, wat erg!
Sorry dat ik over je topic roddel, maar ik wilde het topic zelf niet vervuilen en dit leek me niet zo’n ramp :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:15

Ik ken voorgeslagen niet als woord, betekend het iets als uitgebracht? Als in, het nieuwe seizoen van the blacklist is uit?

Zebrastreep het zit je niet mee, beterschap!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:17

Telpeva schreef:
Ik ken voorgeslagen niet als woord, betekend het iets als uitgebracht? Als in, het nieuwe seizoen van the blacklist is uit?

Vorgeschlagen. Suggestie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:17

Telpeva schreef:

Nee, het betekent 'voorstellen' of 'suggereren,' oftewel in het Duits: vorschlagen. :P

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:18

Niobe schreef:
MyWishMax schreef:
8-) je bent ook niet de enige en door jullie lees ik het nu zelf ook... :')

Hahaha, wat erg!
Sorry dat ik over je topic roddel, maar ik wilde het topic zelf niet vervuilen en dit leek me niet zo’n ramp :+

Waarom sorry? Ik vind het grappig :') had zelfs in topic gemogen, lolletje tussendoor kan nooit kwaad. Zulke roddels mogen altijd, dan kunnen we allemaal lachen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:19

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze maand niks mag kopen dat we niet nodig hebben.

Zie ik een ontzettend mooie theedoeken en handdoeken set voor in de keuken. Nodig? Niet direct, maar ik wil ze nu wel :').

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:20

Weer wat geleerd :D mijn Duits is ontzettend slecht maar dat konden jullie waarschijnlijk al raden :))

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 10:57

Ik word helemaal krankjorem van de vliegen. Binnen, buiten en blijkbaar ook in de kliko want zag eergisteren maden in de bak %) . Nou durf ik de kliko niet meer open te doen omdat ik dan misschien een lord of the flies situatie creëer...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 11:00

Rytir schreef:
Ik word helemaal krankjorem van de vliegen. Binnen, buiten en blijkbaar ook in de kliko want zag eergisteren maden in de bak %) . Nou durf ik de kliko niet meer open te doen omdat ik dan misschien een lord of the flies situatie creëer...

Dat je ineens een stel aangespoelde jongetjes op bezoek hebt ofzo?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 11:16

Rytir schreef:

Juist wel open zetten.
De vogels zullen je dankbaar zijn.
Of een takje klimop plant erin doen

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 13:03

Gisteren deel 8 uitgekeken dus nu lees ik dat ik door kan gaan voor 9... wat heerlijk.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 13:27

Mando schreef:
Gisteren deel 8 uitgekeken dus nu lees ik dat ik door kan gaan voor 9... wat heerlijk.

Jaaaaaaaa *\o/*

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 13:57

M_D_H schreef:
Oh dat is een goed idee...

Wat voor een heb jij?

Edit: Held!

Ik heb hem gereset en hij reageerd weer <3

Zo blij mee, waar bokt al niet goed voor is *\o/*

Fijn dat hij het weer doet.
Ik heb een Kobo en weet hoe irritant het is ala zoiets gebeurt :))

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 14:14

Mijn vriendinnetje werd ziek daarom kon ik niet naar Defqon nu zie ik dit….

Afbeelding

Dat is mijn favoriete dj en ik keek er überhaupt al naar uit om hem te zien… en nu dit… ik huil niet ik ben blij |(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 14:16

Plotseling helemaal misselijk. Wordt een kalm-aan-dag.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:11

Lau schreef:
Mijn vriendinnetje werd ziek daarom kon ik niet naar Defqon nu zie ik dit….

[ [url=m/vqTghD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is mijn favoriete dj en ik keek er überhaupt al naar uit om hem te zien… en nu dit… ik huil niet ik ben blij |(

Bring your nudes??
Really??

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:36

Ik heb zon hekel aan ziek zijn bah :n En dan met name aan keelpijn. Ik kan die pijn gewoon slecht handelen op de een of andere manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:43

Familie tokkie heeft de gemeenschappelijke voordeur weer gesloopt. Staat weer wijd open. Hierover heb ik de woningbouw maandag gemaild, woensdag en nu net weer. Ze kiezen ervoor om het te negeren. Ondertussen komen er regelmatig ongewenste onbekende personen in het trappenhuis. Mijn slot is beschadigd.
Hoe moet ik me hier in godsnaam ooit nog veilig voelen? Ik dacht dat het genoeg was dat de dader in mijn rechtszaak per ongeluk mijn adres had gekregen maar blijkbaar is dat niet genoeg -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-22 15:44

[***] schreef:
Familie tokkie heeft de gemeenschappelijke voordeur weer gesloopt. Staat weer wijd open. Hierover heb ik de woningbouw maandag gemaild, woensdag en nu net weer. Ze kiezen ervoor om het te negeren. Ondertussen komen er regelmatig ongewenste onbekende personen in het trappenhuis. Mijn slot is beschadigd.
Hoe moet ik me hier in godsnaam ooit nog veilig voelen? Ik dacht dat het genoeg was dat de dader in mijn rechtszaak per ongeluk mijn adres had gekregen maar blijkbaar is dat niet genoeg -:(-

Wat ontzettend slecht dat de dader je adres heeft gekregen al is het per ongeluk wat een belachelijk iets!

ik snap dat je je helemaal niet veilig voelt.