Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bullebeest schreef:Eerder vandaag bij de apotheek bij de pharmaself mijn medicijnen halen. Waren daar 2 jongetjes aan het voetballen. Hadden alleen geen controle over de bal en ik stond daar met mn sjaggie hoofd en ze dus ff sjaggie verzocht ergens te gaan voetballen. Na 3x de bal tegen me aan of vlakbij was ik er helemaal klaar mee. Ze vertrokken direct.
maralyn schreef:Bullebeest schreef:Eerder vandaag bij de apotheek bij de pharmaself mijn medicijnen halen. Waren daar 2 jongetjes aan het voetballen. Hadden alleen geen controle over de bal en ik stond daar met mn sjaggie hoofd en ze dus ff sjaggie verzocht ergens te gaan voetballen. Na 3x de bal tegen me aan of vlakbij was ik er helemaal klaar mee. Ze vertrokken direct.
Ik kan het niet laten....
Doe jij je naam eer aan?!
Peanutbutter schreef:Mijn biecht vandaag is dat ik R.ob K.amphues ben gaan volgen op insta, voor het geval hij weer ‘foutjes’ deelt
Enkel om te genieten en gniffelen van de schaamte
Besje schreef:Wij hebben zaterdag BBQ / personeelsfeest... Misschien beter zwembadjes ipv springkastelen besteld
Westhof schreef:Wij zijn momenteel op vakantie, en hebben een elite suite gekregen, inclusief private swimming pool. Geen idee of dit een fout is, maar hier hebben we absoluut NIET voor betaald.
Maar nu denkt iedereen hier dat we heel rijk zijn, en daar maken we toch wel gebruik van door ons overal op het complex heen te laten rijden i.p.v. lopen
sureido schreef:Westhof schreef:Wij zijn momenteel op vakantie, en hebben een elite suite gekregen, inclusief private swimming pool. Geen idee of dit een fout is, maar hier hebben we absoluut NIET voor betaald.
Maar nu denkt iedereen hier dat we heel rijk zijn, en daar maken we toch wel gebruik van door ons overal op het complex heen te laten rijden i.p.v. lopen
En dan aan het eind een dikke rekening met de check out?
sureido schreef:Westhof schreef:Wij zijn momenteel op vakantie, en hebben een elite suite gekregen, inclusief private swimming pool. Geen idee of dit een fout is, maar hier hebben we absoluut NIET voor betaald.
En dan aan het eind een dikke rekening met de check out?
Valerie93 schreef:Dat ik allang weet dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft, maar hij hier over liegt. Nu is ze toevallig vandaag hier maar hij verwacht nooit dat ik vanmiddag thuis ben![]()
Heerlijk dit!
(Wonen nog samen in 1 huis vanwege huizenmarkt)