[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 11:45

Ah bah :')

Maar apenpokken is ook overdraagbaar door speeksel toch? Hoe vaak laten mensen hun gezicht/mond niet likken door honden.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 14:20

PoelieWoelie schreef:
Ah bah :')

Maar apenpokken is ook overdraagbaar door speeksel toch? Hoe vaak laten mensen hun gezicht/mond niet likken door honden.

Fijn dat je het even toelicht. Mijn zieke geest vroeg zich dat dus ook af met die hond in bed :-)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 14:25

Ja, klopt, maar mijn eerste gedachte was iets perverser.... en niet fijn om daar überhaupt aan te moeten denken...

Ufurio4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 18:37

Maar is het in heel Amerika verboden paarden te slachten? K dacht alleen in Texas.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:02

Shenavallie schreef:
furious schreef:
Bah arme dieren! Je had vroeger ook een programma op animal planet. Ging de dierenpolitie langs bij al die zwaar verwaarloosde dieren.

Die is er nog steeds, alleen op een ander net.

Welke dan?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 20:53

Animal Cops Philadelphia is nog wel te zien op Animal Planet. Paar maanden geleden ook Animal Cops Houston.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:55

Klopt, daar komen echt vreselijke dingen voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 23:35

Ufurio4e schreef:
Maar is het in heel Amerika verboden paarden te slachten? K dacht alleen in Texas.

Ik denk dat het omgekeerd is. Dat het enkel in Texas mag.

Edit: Enkel in Mexico mag het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 07:16

Apenpokken zijn overdraagbaar door contact. Ik werk op een dienst waar best vaak rectaal onderzoek uitgevoerd moet worden, en wij moeten er ook heel sterk op bedacht zijn om symptomen te herkennen ivm besmettingsrisico. Als de dekens, kledij etc besmet zijn en de hond ligt daar ook op/onder, dan is dat een risico. Al is het sowieso best opmerkelijk dat iets overgaat van mens op dier.

Equikitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 13:44

Neonlight schreef:
Animal Cops Philadelphia is nog wel te zien op Animal Planet. Paar maanden geleden ook Animal Cops Houston.

Op dit moment draaien oude Animal Cops Houston afleveringen bij Investigation Discovery (ID)! Ik heb het vroeger altijd graag gekeken, net als al die andere SPCA-series op Animal Planet. Super interessant, maar je ziet natuurlijk wel zo’n beetje al het mogelijke aan naarigheid en ellende voorbij komen. Je moet er dus wel tegen kunnen om naar extreem verwaarloosde/mishandelde/dode dieren te kijken. Gelukkig wel ook genoeg gevallen met een happy end!

Ik ben overigens echt gek op ID. :D Zeker het kijken waard voor iedereen hier die, net als ik, ook zo geboeid is door true crime. Alhoewel sommige programma’s voor mij persoonlijk niet uit te houden zijn door de volledig overdreven slechte Amerikaanse voice-overs van het niveau slechte-actiefilm-trailer. :') Evil Lives Here vind ik in ieder geval één van hun beste programma’s, daar wordt het hele verhaal puur door middel van interviews met slachtoffers en/of nabestaanden verteld.

En de stip laat ik lekker staan, want dit is echt een topic voor mij. :Y) Alles wat morbide, luguber en disturbing is vind ik ontzettend fascinerend. :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 16:45

Shenavallie schreef:
Ja, klopt, maar mijn eerste gedachte was iets perverser.... en niet fijn om daar überhaupt aan te moeten denken...
Mag ik vragen waar die gedachte vandaan komt?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:49

Equikitt schreef:
Neonlight schreef:

Op dit moment draaien oude Animal Cops Houston afleveringen bij Investigation Discovery (ID)! Ik heb het vroeger altijd graag gekeken, net als al die andere SPCA-series op Animal Planet. Super interessant, maar je ziet natuurlijk wel zo’n beetje al het mogelijke aan naarigheid en ellende voorbij komen. Je moet er dus wel tegen kunnen om naar extreem verwaarloosde/mishandelde/dode dieren te kijken. Gelukkig wel ook genoeg gevallen met een happy end!

Ik ben overigens echt gek op ID. :D Zeker het kijken waard voor iedereen hier die, net als ik, ook zo geboeid is door true crime. Alhoewel sommige programma’s voor mij persoonlijk niet uit te houden zijn door de volledig overdreven slechte Amerikaanse voice-overs van het niveau slechte-actiefilm-trailer. :') Evil Lives Here vind ik in ieder geval één van hun beste programma’s, daar wordt het hele verhaal puur door middel van interviews met slachtoffers en/of nabestaanden verteld.

En de stip laat ik lekker staan, want dit is echt een topic voor mij. :Y) Alles wat morbide, luguber en disturbing is vind ik ontzettend fascinerend. :o

Hier stond ook dagelijks ID aan, was altijd interessant. Echter, door de vele herhalingen kijk ik alleen nog op vrijdag- en zaterdagavond naar Paranormal Nights (Kindred Spirits, Portal to Hell en Holzer Files. Destination Fear vind ik niks aan, op hun Ovilus na :D ).

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 19:49

Ailill schreef:
Shenavallie schreef:
Mag ik vragen waar die gedachte vandaan komt?

Uit mijn hoofd :+

Nee, even serieus: wat ik uit de nieuwsberichten van nog niet zo lang geleden begrepen heb, is de kans groter door anaal contact (ongeacht of dit nu toevallig een homo stel is, ook hetero's kunnen dat hebben). En aangezien bestialiteit helaas nog bestaat, ging mijn grijze massa even rare dingen denken. Maar ik begreep later dat het door wel meer vormen van contact kan.

Equikitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 23:12

Shenavallie schreef:
Hier stond ook dagelijks ID aan, was altijd interessant. Echter, door de vele herhalingen kijk ik alleen nog op vrijdag- en zaterdagavond naar Paranormal Nights (Kindred Spirits, Portal to Hell en Holzer Files. Destination Fear vind ik niks aan, op hun Ovilus na :D ).

De herhalingen worden behoorlijk vermoeiend inderdaad. Het lijkt wel alsof ze steeds maar drie afleveringen per serie beschikbaar hebben, die ze dan vervolgens over de hele week uit moeten smeren. :=

Lang leve de smart-TV en de mogelijkheid om alles terug te kunnen kijken wat er de afgelopen zeven dagen werd gedraaid! :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 20:39

Afbeelding

Bericht op teletekst over vrachtwagen die van een dijk was gereden en in een bbq feest terecht kwam, tot nu toe 3 doden. Er zijn ook foto's op internet zonder slachtoffers maar bizar om zeg maar te zien met tafels etc dat er een feest gaande was en dan te bedenken wat hun is overkomen :(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-22 22:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 10:23

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 10:50

Moestuin, weet jij hoe het gebeurd is? Waar komt het paard vandaan?
Vreselijk om te zien…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 10:57

Novastar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 15:47

Dank je, Moestuin. Het zou zomaar kunnen dat het een paard uit dat artikel is. Ocharme wat een ellende...

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 16:03

Och arme, die had ik inderdaad ook voorbij zien komen. Doet gewoon plaatsvervangend pijn als je er naar kijkt %)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 18:27

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:06

Arme merrie |(

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 19:08

fjordjes schreef:
https://www.ad.nl/binnenland/man-21-uit ... ~a1f4a5dc/

Misschien niet heel luguber maar het is familie van mijn man..
(in het bericht staat niks geen enge foto)

Sterkte :-(

Wel een heel naar ongeluk. Dat had gewoon een leuke avond moeten worden en ze deden volgens mij wat baldadig.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 07:27