Maar apenpokken is ook overdraagbaar door speeksel toch? Hoe vaak laten mensen hun gezicht/mond niet likken door honden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:Animal Cops Philadelphia is nog wel te zien op Animal Planet. Paar maanden geleden ook Animal Cops Houston.
Equikitt schreef:Neonlight schreef:Animal Cops Philadelphia is nog wel te zien op Animal Planet. Paar maanden geleden ook Animal Cops Houston.
Op dit moment draaien oude Animal Cops Houston afleveringen bij Investigation Discovery (ID)! Ik heb het vroeger altijd graag gekeken, net als al die andere SPCA-series op Animal Planet. Super interessant, maar je ziet natuurlijk wel zo’n beetje al het mogelijke aan naarigheid en ellende voorbij komen. Je moet er dus wel tegen kunnen om naar extreem verwaarloosde/mishandelde/dode dieren te kijken. Gelukkig wel ook genoeg gevallen met een happy end!
Ik ben overigens echt gek op ID.Zeker het kijken waard voor iedereen hier die, net als ik, ook zo geboeid is door true crime. Alhoewel sommige programma’s voor mij persoonlijk niet uit te houden zijn door de volledig overdreven slechte Amerikaanse voice-overs van het niveau slechte-actiefilm-trailer.
Evil Lives Here vind ik in ieder geval één van hun beste programma’s, daar wordt het hele verhaal puur door middel van interviews met slachtoffers en/of nabestaanden verteld.
En de stip laat ik lekker staan, want dit is echt een topic voor mij.Alles wat morbide, luguber en disturbing is vind ik ontzettend fascinerend.
Ailill schreef:Shenavallie schreef:Mag ik vragen waar die gedachte vandaan komt?Ja, klopt, maar mijn eerste gedachte was iets perverser.... en niet fijn om daar überhaupt aan te moeten denken...
Shenavallie schreef:Hier stond ook dagelijks ID aan, was altijd interessant. Echter, door de vele herhalingen kijk ik alleen nog op vrijdag- en zaterdagavond naar Paranormal Nights (Kindred Spirits, Portal to Hell en Holzer Files. Destination Fear vind ik niks aan, op hun Ovilus na).
fjordjes schreef:https://www.ad.nl/binnenland/man-21-uit ... ~a1f4a5dc/
Misschien niet heel luguber maar het is familie van mijn man..
(in het bericht staat niks geen enge foto)
fjordjes schreef:https://www.ad.nl/binnenland/man-21-uit ... ~a1f4a5dc/
Misschien niet heel luguber maar het is familie van mijn man..
(in het bericht staat niks geen enge foto)