Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Dat is ook die kruising waar de stopstreep heel kort op de brug zit en het stoplicht meters verder hangt toch? Wij hebben daar met de trailer ook al eens een heel spannend moment gehad. Want voor dat kruis nog stoppen als stoplicht rood wordt lukt je nooit en als dan de slagbomen zakken kun je geen kant op...
marley93 schreef:Waarom hebben ze bedacht dat we in whatsapp berichten moeten gaan liken. Waarom moet alles Facebook worden?
@Eilleen kan het te maken hebben met het systeem van je telefoon, dat dat te oud of niet geüpdate is?
fleurtjeuh schreef:Amber_anne schreef:Ik zag net een reclame van robijn strepen en stippen wasmiddel en ben benieuwd hoe dat werkt
Hoe kan het de witte stukken wit houden maar de kleur ook fel houden?
Niet. Dat is gewoon marketing
marley93 schreef:Ik fiets altijd links als ik met een vriend van stal naar huis fiets. Omdat hij op een gegeven moment rechts moet afslaan om thuis te komen
Zendt Comedy Central op zaterdagavond altijd een film twee keer achter elkaar uit, of is dat toevallig alleen vanavond omdat ze een gat moeten vullen? Ik heb net Ice Age: Meltdown zitten kijken, en die start nu na de reclame weer.