Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vealosz

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 23:15

Spelletjessssss, i love it. Speel het niet vaak, maar zou het wel vaker willen spelen met de kleine van 10.. Maar gebrek aan spelletjes :').

Puzzels vind ik ook leuk. Weet alleen niet of ik de tijd ervoor ga vinden. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 06:32

8nnemiek schreef:
Wat zuur pimaude.. Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt. Ik welke sector was je werkzaam?

Zonnebloemen zijn hier ook top, maar dan vooral degene die wat kleiner blijven en meerdere bloemen per plant hebben.

Ik ben kok.. ik dacht : mooi vak waarin je zo aan de slag kan, maar toen bedrijf 1 al sne failiietging in de eerste golf durfde daarn niemand me meer aan te nemen onder een urencontract :'(

Ja, spelletjes vind ik ook leuk! Ik heb maar 3 spellen, uno, een nieuw eilandzinkspel en een 99-spellendoos dus alles is welkom. Zo jammer dat ik de spellen niet meekreeg toen ik uit hujs ging :p

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 09:00

Oh leuk om zoveel interieurs (interieuren? Moeilijk woord :') ) te zien langskomen paar pagina's terug, ik zal onze ook nog posten voor het idee. Als het hier opgeruimd is 'ooit' haha :+ Dan valt ook te zien dat wij wel plantenliefhebbers zijn, dus planten/bloembollen/potten zijn altijd een schot in de roos (snapje, plantenliefhebbers, roos, etc :+ )

Spelletjes vinden wij trouwens ook erg leuk, hoewel we (mede dankzij mijn lieve bokt secret santa van vorig jaar) al flink voorzien zijn ook! Dus nu iedereen hier over puzzelen begint denk ik: hmm, misschien is dat geen gek idee om eens te proberen :D

Pimaude, dat is echt een stuk minder leuk nieuws. En wat een moeilijke tijd zal het inderdaad zijn als kok nu de horeca het zo voor de kiezen krijgt..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 11:16

Super leuk bordspellen!

Mijn collectie wil ik nog uitbreiden, heb er nog niet zoveel.

Puzzels doe ik eigenlijk nooit

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 15:03

Pimaude, wat balen zeg van je baan, heel naar in deze tijd, veel sterkte. Ik ben helaas ook mijn baan verloren deze week door de nieuwe carona maatregelen voor de horeca. Ik blijf uiteraard wel mee doen met secret santa, is veel te leuk om mee te doen.

Ben trouwens een groot fan van bordspellen, vorig jaar in het pakket twee leuke spellen gehad die nog steeds gebruikt worden met de familie.

Iloveiswan, wat een hoop puzzels. Jij kan jezelf wel vermaken als je niks te doen hebt :P
Geertekerk, jou spelletjes verzameling ben ik stiekem wel jaloers op.
Debbie, de spulletjes/kastje op de foto, hou er van <3

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 16:30

Sterkte pimaude en Chantal, wat een rot nieuws om door Corona je baan te verliezen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:22

Hier was ik helaas ook baan verloren. 2 weken nadat ik sleutel van eigen huis kreeg in corona tijd.

Wereld storte wel even in.

Maaaarr heb nu super leuk werk op 200 meter van huis. Kwam van de bedrijfscatering en werk nu in een supermarkt op de versafdeling. Leuke collegas en 5 verschillende afdelingen in een. Dus ook pizzas maken en brood bakken. Elke dag kan ik wat anders doen per week haha. En heb nog veel te leren.

Hopelijk vinden jullie ook een leuke baan weer pimaude en Chantal. Ik dacht met mijn leeftijd nooit meer in de supermarkt zou worden aangenomen maar toch wel :D en een hele leuke afdeling.

O ik kom dus van 6 uur reizen per dag dus wel veel tijd nu voor puzzels maken _O- _O- _O-
Deze nieuwe puzzel net gemaakt.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:26

Wat een pech verhalen lees ik hier! Succes allemaal, hopelijk snel weer positiever vaarwater

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:22

zo, tijd om even bij te lezen en te reageren! eindelijk :Y) kleine eindelijk weer eens vroeg in bed, tijd om even rustig op de laptop te kunnen!

ik lees iets over babyspullen/kleertjes. ons zoontje zit nu in maat 80, tzt dus 80 of 86!

@Saul wat een mooie en lieve afdankertjes heb jij <3 daar kan je toch ook geen nee tegen zeggen!

spelletjes zijn hier ook een top :D net nog ticket to ride gedaan. mondkapjes hebben we genoeg!

Lolacabana 3,5 uur in de ikea, wauw :') ik kan me daar ook alijd wel vermaken, maar niet zó lang haha! schattig zoontje heb je <3 hoe oud is hij?

zaadjes/stekjes vind ik ook wel leuk, voor binnen. Tuin is al vol genoeg :Y) wel iets wat niet supergroot wordt, dat ik het ergens op kan zetten. hebben 1 grote pot op de grond staan, en zoonlief eet steeds potgrond :') die tuinman van 8nnemiek mag alsnog wel langskomen :Y) sorry vriendlief :')

@Iloveiswan wauw die puzzels :)) leuk!

@Boterbloem90 hahah, zo lig ik er ook altijd bij, ben ook echt een koukleum }:0

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:29

Spelletjes vind ik ook leuk, heb ik volgens mij al opgenoemd of op mijn lijstje staan, de 999games vallen hier in de smaak.
Puzzels heb ik dan weer niets mee.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:51

Ooit ga ik jullie echt goed bijhouden. Tot die tijd; sorry.

Spelletjes en puzzels alleen voor hond of paard. Zelf heb ik daar de rust niet voor.

Mijn lievelingskleur is trouwens wijn rood. Heb alles voor mijn knol in die kleur. Mijn eigen teefje heeft wijnrood en paars als haar kleuren ( tja, grijze hond... paars staat haar te goed helaas )

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:53

Spelletjes voor 2 personen vind ik ook leuk. Heb geen spellen in huis, dus ik kan niks dubbel krijgen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 23:01

Ah chantal balen! Iswan; oeh dat geeft hoop! Fijn!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 07:58

Sneeuwneus schreef:
Spelletjes voor 2 personen vind ik ook leuk. Heb geen spellen in huis, dus ik kan niks dubbel krijgen. :')

Oeh er zijn heel veel leuke spellen voor 2 personen te krijgen die ook niet zo duur zijn, dus dat komt vast goed! :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 14:39

Ik vind spelletjes heel leuk, maar heb ook al best veel spelletjes. Zal eens proberen een foto te maken binnenkort. Puzzels heb ik er 0 van. Ooit eens geprobeerd maar ik heb te weinig geduld.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 16:16

Ik ben geen puzzelaar en ook geen spelletjesmens. Ik weet wel dat er veel spellen te koop zijn.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:12

Dikke knuffels voor iedereen die haar/zijn baan verloren is, of dat nou door de corona komt of door iets anders. Zo rot nu! :(

Bordspelletjes vind ik fantastisch, maar we hebben er écht al heel veel. Mocht mijn Santa zoiets willen kopen, is een PB via de organisatie wel verstandig :) Ik vind kaartspelletjes of spelletjes voor kids ook erg leuk. Puzzels zijn hier ook groot favoriet, maar ook daar hebben we er al een heule hoop van!

Ik moet eigenlijk weer eens wat meer tijd vrij maken om te puzzelen ofzo. Gun mezelf de tijd niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:17

Wat een rot periode ook zo, met de Corona. Sterkte aan iedereen die er zo erg door beïnvloed zijn. :(:)

Hopelijk is het tanden bijten en kunnen we toch toffe (aangepaste) feestdagen vieren. Anders denk ik dat ik nog een beetje secret Santa ga spelen voor andere mensen. Toch een beetje feest en gezelligheid in een pakketje. :)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 20:39

Voor veel mensen nu wel een goed excuus om de schoonfamilie cq schoonmoeder niet uit te nodigen met kerst :+

Blijft gewoon oliebol,heel die corona toestand en met alle gevolgen.
Vlak voor de corona van baan gewisseld, als ik het van te voren had geweten had ik flink in de stress gezeten maar het pakt nog goed uit.

Nu willen ze graag horeca personeel inzetten in de zorg,mooi idee, hopelijk zijn er zo weer een boel mensen geholpen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 21:20

Puzzelen en spelletjes vind ik super leuk, alleen ik kom er echt niet aan toe. Heb nog zoveel mooie puzzels liggen die ik nog wil maken. En spelletjes doen we ook eigenlijk nooit. Wel zonde, maar goed.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 23:57

Dat vind ik wel echt een positief gevolg van corona. Geen kerst vieren *\o/* Gewoon naar stal en weet ik veel wat. Niet aan mij besteed die feestdagen, doe mij maar normale structuur hoor

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 00:44

CastaMickey schreef:
Dat vind ik wel echt een positief gevolg van corona. Geen kerst vieren *\o/* Gewoon naar stal en weet ik veel wat.

:oo
Ga je mond wassen :P
Spoiler:
grapje natuurlijk

Sterkte met verlies van banen dames :(:)

Sowieso voorzie ik nog wel veel meer gevolgen, eenzame mensen die alleen maar eenzamer worden, vooral met de donkere dagen in het verschiet :(:)

Daarom extra mooi dat ik dit jaar weer mee kan doen! <3 Iets leuks fabriceren voor iemand anders!

Een stekje zou ik ook wel leuk vinden :j wel voor binnen!H

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:37

Even van me afschrijven hoor. Ik weet dat niet hier in dit topic hoort maar moet het even kwijt aan jullie. Zo laat ik nog weten dat ik trotse mama ben geworden van onze kleine Luca op 25 september en zo beland je kleintje in het ziekenhuis. Gisteren is onze baby van 3 weken oud opgehaald met de ambulance. Hij had hoge koorts van 39.1 en kreeg koortstuipen. Het leek alsof hij dood ging. Ik had de huisarts aan de telefoon maar dat duurde zo lang dat ik ook 112 heb gebeld en gelukkig maar. Dat duurde zowat even lang als het wachten op de ambulance. Wat heb ik toch een respect voor het ambulance personeel en het personeel in het ziekenhuis. Je beland in een nachtmerrie om je kleintje zo te zien. Ik zit er ook even helemaal doorheen. Luca ligt nu op de kinderafdeling aan de bewaking en krijgt antibiotica toegediend. Ze behandelde hem voor hersenvliesontsteking en blaasontsteking. Na alle testen kunnen ze al zeggen dat het blaasontsteking is. Bij jongetjes komt dit vrij weinig voor. We moeten de kweek afwachten welke bacterie het is, dus voorlopig liggen we hier nog. Door die stomme corona zijn de regels zoveel anders geworden. Ze hebben ook wel 20 keer gevraagd of hij geen klachten had en of wij klachten hadden.

In iedergeval, Luca is de nacht goed doorgekomen. Had wel weer veel pijn maar dat is opgelost met een zetpil. Hij kreeg weer verhoging namelijk. We gaan er vanuit dat alles goed komt

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:40

Wat een nachtmerrie DonDon! Ik hoop dat hij snel weel opknapt en mee mag naar huis. :knuffel:

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 07:44

Och jakkes dat is een nachtmerrie van iedere ouder |(

Mogen jullie wel bij hem zijn?