.Puzzels vind ik ook leuk. Weet alleen niet of ik de tijd ervoor ga vinden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
8nnemiek schreef:Wat zuur pimaude.. Ik hoop dat je snel iets nieuws vindt. Ik welke sector was je werkzaam?
Zonnebloemen zijn hier ook top, maar dan vooral degene die wat kleiner blijven en meerdere bloemen per plant hebben.
) te zien langskomen paar pagina's terug, ik zal onze ook nog posten voor het idee. Als het hier opgeruimd is 'ooit' haha
Dan valt ook te zien dat wij wel plantenliefhebbers zijn, dus planten/bloembollen/potten zijn altijd een schot in de roos (snapje, plantenliefhebbers, roos, etc
)

en een hele leuke afdeling.

kleine eindelijk weer eens vroeg in bed, tijd om even rustig op de laptop te kunnen!
daar kan je toch ook geen nee tegen zeggen!
net nog ticket to ride gedaan. mondkapjes hebben we genoeg!
ik kan me daar ook alijd wel vermaken, maar niet zó lang haha! schattig zoontje heb je
hoe oud is hij?
wel iets wat niet supergroot wordt, dat ik het ergens op kan zetten. hebben 1 grote pot op de grond staan, en zoonlief eet steeds potgrond
die tuinman van 8nnemiek mag alsnog wel langskomen
sorry vriendlief
leuk!

Ik vind kaartspelletjes of spelletjes voor kids ook erg leuk. Puzzels zijn hier ook groot favoriet, maar ook daar hebben we er al een heule hoop van!

Gewoon naar stal en weet ik veel wat. Niet aan mij besteed die feestdagen, doe mij maar normale structuur hoor CastaMickey schreef:Dat vind ik wel echt een positief gevolg van corona. Geen kerst vierenGewoon naar stal en weet ik veel wat.

Iets leuks fabriceren voor iemand anders!
wel voor binnen!H