Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 12:50

Nog geen beweging boven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 12:53

Welk uur moet ze starten?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 12:54

De beloofde onweer om 10.00 uur in HIA die er niet was. Gisteren avond ook al.

En zo in snikhete auto zonder airco en auto die zelf ook last heeft van de warmte naar het werk 45 minuten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 12:56

Normaal rond 12.00.Kan natuurlijk dat ze oproep dienst heeft.Maar dan zegt ze het wel.We zien wel.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 12:57

Ik erger me aan het weer, nog niet eens voor mezelf, maar wel voor de honden. Ze liggen hier echt pal voor de waaier. En ze worden lastig van minder lopen en trainen... -O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:02

LaPluche schreef:
Ik erger me aan het weer, nog niet eens voor mezelf, maar wel voor de honden. Ze liggen hier echt pal voor de waaier. En ze worden lastig van minder lopen en trainen... -O-

Hier ook. Aan de ene kant ligt die voor pampus, maar soms komt die echt zeuren om wat te gaan doen. Maar hij kan echt heel slecht tegen e warmte en is zwart dus hij moet wachten van mij. Alleen s ochtends heel vroeg kan het, s avonds nog te warm voor hem.

Nadeel is dat hij op alles gaat reageren als hij te veel energie heeft :+ en hij wil geen zwembad, geen koelkast oid maar is wel de hele tijd koele plekjes aan het zoeken.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:07

Marije_1997 schreef:
SdaphneS schreef:
Mannen die zonder shirt buiten fietsen. :x

Sommige mannen mogen dat best doen. Maar zodra ze 30+ worden en teveel bier drinken en dat je dat ook ziet, nee dankje.

Ik ga een beetje azijn pissen hoor. Maar waarom mag dit wel over mannen gezegd worden, maar over het algemeen niet over vrouwen? Ik vind het ook niet altijd prettig om vrouwen met overgewicht in in net te kort broekje te zien lopen. Maar dan denk ik: leven en laten leven.
Want vrouwen moet je geen body issues aanpraten, maar bij mannen mag het blijkbaar wel?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:10

Tussen een korte broek en blote buik vind ik ook anders eigenlijk. Als ik een vrouw die fietsen in bikini vind ik dat net zo onsmakelijke als een man zonder T-shirt.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:11

ierusju schreef:
Marije_1997 schreef:
Sommige mannen mogen dat best doen. Maar zodra ze 30+ worden en teveel bier drinken en dat je dat ook ziet, nee dankje.

Ik ga een beetje azijn pissen hoor. Maar waarom mag dit wel over mannen gezegd worden, maar over het algemeen niet over vrouwen? Ik vind het ook niet altijd prettig om vrouwen met overgewicht in in net te kort broekje te zien lopen. Maar dan denk ik: leven en laten leven.
Want vrouwen moet je geen body issues aanpraten, maar bij mannen mag het blijkbaar wel?

Bodyshaming kan alleen bij vrouwen, dat weet je toch wel?

Nee maar serieus, ben het met je eens hoor.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:11

Nayomie schreef:
Tussen een korte broek en blote buik vind ik ook anders eigenlijk. Als ik een vrouw die fietsen in bikini vind ik dat net zo onsmakelijke als een man zonder T-shirt.

Dit het gaat om de plek. Op een strand vind ik het heel anders als er zo iets gezegd wordt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:37

Waarom laten we niet iedereen gewoon heen doen? Heb ik er last van als er een dikke man zonder shirt loopt? Nee. Kijk gewoon de andere kant op. Heb ik er last van als een dikke vrouw in bikini loopt? Nee.

Leven en laten leven.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:39

Britta is je dochter al wakker? Ik wil ook zo goed kunnen slapen _O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:42

Zertab schreef:
Waarom laten we niet iedereen gewoon heen doen? Heb ik er last van als er een dikke man zonder shirt loopt? Nee. Kijk gewoon de andere kant op. Heb ik er last van als een dikke vrouw in bikini loopt? Nee.

Leven en laten leven.

Volgens mij spreekt ook niemand daadwerkelijk iemand op straat aan op (het gebrek aan) zijn of haar kleding. Er wordt hier alleen geklaagd over een mannelijke blote buik, en het is ook een erger topic, ik vind het alleen wel goed dat er benoemd wordt dat wanneer dit over een dikke vrouw zou gaan, half bokt erover zou vallen. Hoef je verder niks mee te doen.

Ergenisje van mij; dat ik helemaal krom zit van de rugpijn. Mijn Ikea stoeltje is er niet voor gemaakt op volle werkdagen op te zitten en daarnaast ook nog gebruikt te worden voor het gamen. Gelukkig brengt Coolblue mij vanavond mijn nieuwe gaming bureau stoel. <3

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:44

Aan die man die net deed alsoftie het bloedheet had en persé zijn t-shirt helemaal oprolde tot boven zijn blote buik ... en wat lieptie te doen? Te wandelen met zijn (te zware) hond op het fietspad.

|o |o |o |o
Warm heh meneer? Dat denkt je hond ook ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:44

Britta31 schreef:
Normaal rond 12.00.Kan natuurlijk dat ze oproep dienst heeft.Maar dan zegt ze het wel.We zien wel.

Ik ben benieuwd. Ik kan zelfs niet zo lang in bed liggen. Is ze niet al lang weg?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:48

Ik erger me aan mijn provider, is overgegaan naar KPN en ik heb een hele andere gids op tv en eerdere serieopnames kan je niet stoppen _-:(
Dat er hier twee Tesla’s al twee dagen ‘aan’ de oplader staan en mijn man zijn werkauto hier niet kan laden, had al een helemaal Tesla :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 13:49

Zertab schreef:

Leven en laten leven.

Ik vind het gewoon niet netjes als mensen zonder shirt aan in bijv. een supermarkt of (winkel)straat lopen. Ook niet als iemand een super figuur heeft. Dat kan op een plek die daar geschikt voor is. Heeft voor mij niks met het uiterlijk van iemand te maken.
Op m’n werk kan ik ook niet verschijnen in spaghetti bandjes of een korte broek.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 14:04

Aan de bestuurster die haar Tesla midden op de tweebaans weg heeft gezet om oma en baby uit de auto te halen, terwijl er aan weerszijden van de weg ruim voldoende parkeerplek was.

En ja, als de uitstap te laag zou worden voor oma door de stoeprand, had ze hem ook aan haar kant van de weg een eind uit de stoeprand kunnen parkeren om hem later goed weg te kunnen zetten.

Nu zijn mijn ijsjes gesmolten ;(

Edit: ze stond echt heel erg asociaal schuin zodat erlangs sturen geen mogelijkheid weer was.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 14:52

Om 14.00 uit bed.Ze zegt dat ze moet werken, maar is nog steeds thuis.Die werktijden zijn nog nooit zo geweest.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:01

Mensen die midden op de dag hun hond uitlaten -O-.

En aan het feit dat mijn geld eerder op is dan de maand ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 15:14

Een dag in de winkel geholpen met vakkenvullen en mijn rug zit meteen kapot vast. Stom lijf

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:17

ierusju schreef:

Ik vind het niet zo erg dat iemand een korte broek aan heeft, of beetje meer bloot. Maar ik ben gewoon de afgelopen dagen meerdere mannen tegen gekomen die alleen in hun slip of boxer over straat gingen. Even naar de snackbar, de hond uitlaten enz. Ga je je bestelling patatjes afhalen, staat er zo iemand naast je. Ja, dat vind ik vervelend.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:18

Afbeelding

Ik erger me namens mijn dochter. Van een speeltoestel gevallen en na dit druk verband nu een gipsen armpje met deze hitte (op de camping).
Het doet haar zeer en het is warm.. :(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:21

Arethe schreef:
[ [url=m/mXFbpi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik erger me namens mijn dochter. Van een speeltoestel gevallen en na dit druk verband nu een gipsen armpje met deze hitte (op de camping).
Het doet haar zeer en het is warm.. :(

Ah nee -O-. Sterkte voor je dochter :(:).
Misschien koelt haar arm wat af als je zakken met bevroren erwten op het gips legt?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-20 15:22

Ik vond het ook wel een beetje apart om te lezen dat sommigen het bij een "sexy" man niet erg vinden, maar bij een vollere/gezette man wel. Dat is imo met twee maten meten.

Ik vind het gewoon ongeacht figuur ergerlijk als mannen in hun blote bast over straat gaan. Maakt niet uit of ze een sixpack spieren of een sixpack bier hebben. Vind het hoe dan ook gewoon ordinair.