Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Ik erger me aan het weer, nog niet eens voor mezelf, maar wel voor de honden. Ze liggen hier echt pal voor de waaier. En ze worden lastig van minder lopen en trainen...
Marije_1997 schreef:SdaphneS schreef:Mannen die zonder shirt buiten fietsen.
Sommige mannen mogen dat best doen. Maar zodra ze 30+ worden en teveel bier drinken en dat je dat ook ziet, nee dankje.
ierusju schreef:Marije_1997 schreef:Sommige mannen mogen dat best doen. Maar zodra ze 30+ worden en teveel bier drinken en dat je dat ook ziet, nee dankje.
Ik ga een beetje azijn pissen hoor. Maar waarom mag dit wel over mannen gezegd worden, maar over het algemeen niet over vrouwen? Ik vind het ook niet altijd prettig om vrouwen met overgewicht in in net te kort broekje te zien lopen. Maar dan denk ik: leven en laten leven.
Want vrouwen moet je geen body issues aanpraten, maar bij mannen mag het blijkbaar wel?
Zertab schreef:Waarom laten we niet iedereen gewoon heen doen? Heb ik er last van als er een dikke man zonder shirt loopt? Nee. Kijk gewoon de andere kant op. Heb ik er last van als een dikke vrouw in bikini loopt? Nee.
Leven en laten leven.
Zertab schreef:Waarom laten we niet iedereen gewoon heen doen? Heb ik er last van als er een dikke man zonder shirt loopt? Nee. Kijk gewoon de andere kant op. Heb ik er last van als een dikke vrouw in bikini loopt? Nee.
Leven en laten leven.
ierusju schreef:Ik ga een beetje azijn pissen hoor. Maar waarom mag dit wel over mannen gezegd worden, maar over het algemeen niet over vrouwen? Ik vind het ook niet altijd prettig om vrouwen met overgewicht in in net te kort broekje te zien lopen. Maar dan denk ik: leven en laten leven.
Want vrouwen moet je geen body issues aanpraten, maar bij mannen mag het blijkbaar wel?
Arethe schreef:[ [url=m/mXFbpi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik erger me namens mijn dochter. Van een speeltoestel gevallen en na dit druk verband nu een gipsen armpje met deze hitte (op de camping).
Het doet haar zeer en het is warm..