idinn schreef:Een collega merkte op in de weekafsluiting.. dat die wel heel veel respect heeft voor leraren. En dat het misschien ook beetje schort aan de opvoeding
Misschien een beetje, ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:idinn schreef:Een collega merkte op in de weekafsluiting.. dat die wel heel veel respect heeft voor leraren. En dat het misschien ook beetje schort aan de opvoeding
Misschien een beetje, ja.
Captain schreef:Aaaaargh teamoverleg met Skype en dan iemand die een gillend, ja echt een GILLEND kind op de achtergrond heeft. Elke. fiets. Keer.
En wij moeten dan vervolgens elke keer vragen of de microfoon even uit mag. Wat zullen die buren lijden zeg, vreselijk!
oomens schreef:Ik vraag mij af wat uiteindelijk het effect van de maatregelen zal zijn. Komt er een grote babyboom over een maand of 9 of zijn er juist extra veel gezinnen waar men zo op de feiten gedrukt wordt dat ze daardoor afzien van (nog) een kind (erbij)?
Laurora schreef:https://www.vice.com/nl/article/k7ev3z/ ... =vicefbned
Artikel over de abortuspil in coronatijd, die in sommige gevallen niet bij de huisarts of abortuskliniek genomen kunnen worden, en opsturen mag niet
echt absurd.
Sonja_vR schreef:Ik wil verhuizen![]()
![]()
![]()
Vorig jaar al zeg maar
Mozeskriebel ... de buren met kind, kleinkinderen en 2 honden
Ik ben dalijk serieus 1 grote overprikkelde puinhoop op deze manier
iedereen kan zich ook gewoon zomaar voortplanten
En dan niet stoppen na 1
Nee 3, en alle drie vanaf baby al praktisch bij je ouders dumpen
Want ja... die hadden jou ook al zo chill opgevoed
Echt he , dit is echt niet grappig meer
Sonja_vR schreef:Ze zijn hiernaast alle drie tussen de 12 en de 16, maar ja, ouders nooit stabiel stel geweest, grootouders bedoelen het goed maar kunnen het niet aan
En heel cru gesteld ... het zijn ook niet de helderste lampjes op de markt![]()
Hence de tweede hond , want als de eerste faliekant mislukt qua opvoeding kun je er het beste nog 1 in de mix gooien
.dus dat is met zijn alle lekker op elkaar aan het vitten en mopperen tot erger
Opvoeden is niet hun sterkste kant... dus dat merk je aan thuiswonende dochter , kleinkinderen en die twee honden
En de communicatie is sowieso wat erm... grof?
Waarom outside voice als je ook outsidevoice op steroiden kunt gebruiken?
Het zijn echt wel lieve mensen , ze doen op hun manier hun best ...maar ja... dat neemt de overlast niet weg