Ik ben erover uit dat een vent niks voor mij is, maar er komt een leuke kitten in huis komende week!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Zo dat is weer een tijdje geleden! Ik heb even een tijd rust genomen uit het topic, want ik heb nu voor goed tinder verwijdert. Ik heb wel nog van heel veel lieve mensen pb's gehad gekregen over de afschuwelijk naaiende actie van mijn tinderdate van 1,5 week geleden. Helaas heb ik nog niet op jullie kunnen reageren omdat ik even rust aan mijn hoofd wou, ik probeer nog op jullie te reageren!![]()
Ik ben erover uit dat een vent niks voor mij is, maar er komt een leuke kitten in huis komende week!
Luca03 schreef:Ik heb nu pas tijd om een update te geven. Zaterdag dus mee geweest naar die barbecue van zijn vrienden. Was eigenlijk echt gezellig en dan maar besloten om er officieel de stempel "relatie" op te drukken. Zo in het 'niets' ertussen hangen is echt niks voor mij, en die stempel die eerst voor super veel onzekerheid zorgde geeft nu toch een soort zekerheid. Ik ben echt heel blij met 'm
JokeRox schreef:Ik heb dus mijn gewone naam opgegeven, en het awkward gevoel dat ik dacht erbij te krijgen valt echt goed mee!
Mijn eerste indruk is dat er best wel leuke kerels tussen zitten. Ik heb zelfs al een eerste date!
Echt leuk!