Hagelslag, wat een heftig iets is dat zeg. Niet fijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Een vette flashback....
Ik was thuis bij mijn ouders, "stikt" mijn moeder ergens in en moet mijn vader opsringen om haar drinken te geven.
En ineens had ik een flashback hoe ze ons kinderen vroeger getraint had haar drinken te brengen als ze "stikte"....
Kleine notitie, ze deed dit zodat ze zelf niet hoefde op te staan om drinken te pakken.
En als je vroeger niet snel genoeg was kreeg je een pak slaag.
En ja ze heeft officieel 7 diagnoses voor haar geestelijke gezondheid
[***] schreef:Eczeem, als ik toch een wist waar het van zou komen
casperzazoe schreef:Caitlin_K schreef:Ik werd wakker van de kramp die in mijn kuit schoot, ik weet dan gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet als dat gebeurt. Waarschijnlijk door het uitrekken, maar uhm au.
Dat heel je spieren samen trekken? Kan uitdroging zijn. Veel water drinken vandaag en als je het nog eens krijgt een flesje sportdrank of Redbull!
Jolien87 schreef:[***] schreef:Eczeem, als ik toch een wist waar het van zou komen
Heb je al eens een allergietest gedaan?
Ik had er ook altijd last van tot bleek dat ik 9 contact allergieën heb waaronder een boel conserveringsmiddelen in cosmetica en schoonmaakmiddelen. Iets waar je in eerste instantie niet bij stilstaat.
Toen we 3 jaar geleden ons huis gingen opknappen zat ik wekenlang onder de uitslag. We dachten in eerste instantie dat het om de schimmel in het huis ging maar achteraf bleek het door de behangerslijm te komen.
Pindakaa7 schreef:Bedankt voor je advies!