Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:04

Ik geloof dat ik uit wanhoop hier maar even binnen val :') Help!

Situatie: Date-fase... Denk ik. Is al een paar maanden aan de gang nadat we naast elkaar zaten in een vliegtuig. Hoe toevallig :D
Anyway, al wel eens hints gedropt hoe serieus het nou is, maar het officieel maken houdt hij nog even van zich af lijkt het. Voor de rest wel alleen maar positieve signalen van zijn kant, dus prima voor nu

Alleen..... Wat doe ik in hemelsnaam met Valentijnsdag as woensdag? Ik kan me hier echt druk om maken :') Wil niet pushen, het is ook niet echt mijn dag (commercieel gedoe), maar het is wel een mooie kans om iets extra's te doen of te sturen...

Ik zie hem niet die dag, woont te ver weg.

Duuus.... doen jullie iets voor jullie dates? Nog ideeen voor mij, of zal ik het van hem af laten hangen? :+

Via PB ook welkom!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:15

Nirvana_ schreef:
Ik geloof dat ik uit wanhoop hier maar even binnen val :') Help!

Situatie: Date-fase... Denk ik. Is al een paar maanden aan de gang nadat we naast elkaar zaten in een vliegtuig. Hoe toevallig :D
Anyway, al wel eens hints gedropt hoe serieus het nou is, maar het officieel maken houdt hij nog even van zich af lijkt het. Voor de rest wel alleen maar positieve signalen van zijn kant, dus prima voor nu

Alleen..... Wat doe ik in hemelsnaam met Valentijnsdag as woensdag? Ik kan me hier echt druk om maken :') Wil niet pushen, het is ook niet echt mijn dag (commercieel gedoe), maar het is wel een mooie kans om iets extra's te doen of te sturen...

Ik zie hem niet die dag, woont te ver weg.

Duuus.... doen jullie iets voor jullie dates? Nog ideeen voor mij, of zal ik het van hem af laten hangen? :+

Via PB ook welkom!

Lastig!
Ik ga daten op valentijsdag, wilde hij maar dat is pas onze tweede date.

Ps. Valentijnsdag is donderdag.

Wel lastig dat hij "serieus" maken nog niet lijkt te willen.. wat doen jullie verder naast het daten? Of vrij weinig

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:23

Janinevv schreef:
Lastig!
Ik ga daten op valentijsdag, wilde hij maar dat is pas onze tweede date.

Ps. Valentijnsdag is donderdag.

Wel lastig dat hij "serieus" maken nog niet lijkt te willen.. wat doen jullie verder naast het daten? Of vrij weinig

Oeps! Donderdag.
Ja - moet er nog een keer het gesprek over aanknopen, maar ik ben ook echt een watje wat dat betreft.

We zien elkaar elk weekend, doen soms wat leuks buiten de deur maar blijven ook geregeld thuis. Bellen dagelijks, vaak meerdere uren. Super leuk, dat wel, maar een paar weken terug is er iets gebeurd waarbij hij iig duidelijk maakte dat het nog geen tijd was om me officieel te vragen.
Dus ja - ik wil niet pushend/wanhopig/ongeduldig over komen. Het gaat prima zoals het gaat. Maar dat maakt Valentijnsdag wel even lastig!

... En zijn verjaardag is ook volgende week. Maar dat vond ik makkelijker om iets voor te verzinnen!

Phylos

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:43

Oeh lastig ja. Gewoon een kaartje met iets van chocolaatjes?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:43

Ik ben geweest en het was gezellig.
Er komt een 3e date. Maar ik doe altijd erg voorzichtig en wil eerst meer vriendschappelijk afspreken

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 23:46

Lastig... zelf heb ik vorig jaar bijna een half jaar gedate en was tot over mn oren verliefd.. ik dacht hij ook en de stempel erop plakken gebeurde niet.. over kinderen gehad.. samenwonen... tot ie ineens aangaf er klaar mee te zijn. Dus ik zou daar in een nieuwe situatie sneller duidelijkheid over willrn hebben.

Toevallig waren we dus met valentijsdag samen. Hij was de dsg ervoor of erna jarig dus hem een kadootje voor xn verjaardag gegeven.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 00:01

Met chocolaatjes wordt het zo'n pakket, en de kaartjes die ik vind zijn zo.. zoetsappig :=
Leuk dat er nog een 3e date komt Phylos!

@Olympia: ... Dat meen je. Dan misschien het toch maar een keer ter sprake brengen... Verdorie!
Dat maakt het wel makkelijker. Ik zie hem van het weekend, ook voor zijn verjaardag, maar dan is Valentijnsdag wel een beetje oud nieuws.

Dit typend... Denk ik dat ik maar niks doe en af wacht of hij iets doet.
Wat een dilemma's voor zo'n dag :')

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 00:18

Ik heb ook een keer een tweede date gehad die toevallig op valentijnsdag was. Hij had toen een roos voor me meegenomen, dat vond ik wel een lief gebaar en ook niet overdreven. Ik had niks voor hem en dat was ook prima.

Dit jaar doe ik niks voor valentijnsdag. Ik heb er niets mee en in hem zie ik ook niet de grote romanticus die daar een heel circus van maakt. Bovendien zien we elkaar waarschijnlijk niet.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 07:18

Ik hoop niet dat het dezelfde is :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 08:40

Duidelijkheid vragen na paar maanden daten lijkt me sowieso wel verstandig. Je ziet elkaar veel en spreekt elkaar veel maar waarom er dan geen stempel op plakken? Het klinkt al min of meer als een relatie, wat houdt hem tegen zou ik dan denken.

Kaartje hoeft niet zoetsappig te zijn :)
Eerste Valentijnsdag met mijn vriend en ondanks dat het een groot commercieel gedoe is, wil ik zelf wel een kaartje aan hem geven. Van hem verwacht ik niet veel maar wie weet verrast die me :+

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:31

1 bloem is inderdaad gewoon een attent leuk gebaar!

@ Yonker: Nav jouw reactie en die van Olympia.. Misschien toch maar aankaarten inderdaad. Al is het maar om erachter te komen wat hem tegen houdt. Vind het wel enorm lastig, toch bang voor afwijzing ofzo :=

Heb je ideeën voor een niet zoetsappig kaartje? :D Ik heb al zitten Googelen op iets met humor haha.
Ben wel benieuwd, wil je het laten weten als hij je inderdaad verrast?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:31

Hier ook de eerste Valentijnsdag samen. We zouden er niks aan doen, maar volgens mij heeft vriendlief andere plannen. Dus ik heb een bierpakket en een lieve kaart gehaald :D Wel lastig, want ik vind het allemaal zo zoet en roze :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:37

MarJon schreef:
Hier ook de eerste Valentijnsdag samen. We zouden er niks aan doen, maar volgens mij heeft vriendlief andere plannen. Dus ik heb een bierpakket en een lieve kaart gehaald :D Wel lastig, want ik vind het allemaal zo zoet en roze :')

Oh super leuk toch? Dat gaat hij vast en zeker waarderen :o

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:21

Ik hoop dat hij het gaat waarderen, haha :Y)

Willen jullie nog even lachen trouwens? Ik kreeg vorige week weer een appje van ex tinderdate waar ik het in het begin van het topic over had. Die ene die uiteindelijk voor z'n ex koos. Hij vroeg hoe het was en dat hij had gezien dat ik een vriend had nu. Even gehad over hoe het ging en ik heb hem ook verteld dat ik op dat moment in het ziekenhuis zat, om een knobbel in m'n borst na te laten kijken. Heel normaal gesprek op dat moment. Tot dat hij vroeg of ik binnenkort even bij hem langskwam om even samen het bed in te duiken. Naaah, dat gaan we dus echt niet doen he.
Nou jongens, toen had ik het gedaan hoor. Hij hoopte dat ik bedondert en bedrogen zou worden. En hij hoopte vooral ook dat ik maar kanker had. En als afsluiter, dat ik maar een dik zwijn was 8)7
Ik heb hier niet op gereageerd en gewoon alles verwijderd. Helemaal klaar mee.

Word ik zondagochtend wakker bij vriendlief. Had ik ineens twee gemist oproepen van die gozer en 10 whatsappjes. Dat hij me zo leuk vond en dat hij ervan baalde dat ik niet langs wou komen. En dat hij me daarom had uitgescholden. :)* Idioot.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:23

MarJon schreef:

Willen jullie nog even lachen trouwens? Ik kreeg vorige week weer een appje van ex tinderdate waar ik het in het begin van het topic over had. Die ene die uiteindelijk voor z'n ex koos. Hij vroeg hoe het was en dat hij had gezien dat ik een vriend had nu. Even gehad over hoe het ging en ik heb hem ook verteld dat ik op dat moment in het ziekenhuis zat, om een knobbel in m'n borst na te laten kijken. Heel normaal gesprek op dat moment. Tot dat hij vroeg of ik binnenkort even bij hem langskwam om even samen het bed in te duiken. Naaah, dat gaan we dus echt niet doen he.
Nou jongens, toen had ik het gedaan hoor. Hij hoopte dat ik bedondert en bedrogen zou worden. En hij hoopte vooral ook dat ik maar kanker had. En als afsluiter, dat ik maar een dik zwijn was 8)7

Word ik zondagochtend wakker bij vriendlief. Had ik ineens twee gemist oproepen van die gozer en 10 whatsappjes. Dat hij me zo leuk vond en dat hij ervan baalde dat ik niet langs wou komen. En dat hij me daarom had uitgescholden. :)* Idioot.

Wauw, wat een sukkel. Was hij nog samen met zijn ex, of had die hem inmiddels gedumpt? :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:24

MarJon schreef:

Neeee... serieus??
Wat ben ik blij dat hij toen niet voor jou koos en dat je nu een super vriend hebt!

Wat een maf klapper, en wat rot van die knobbel.. hopelijk is het niks ernstigs, spannend hoor :(:)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:29

MarJon schreef:

O wauw.
Ik geloof dat hij er goed aan gedaan heeft om voor zijn ex te kiezen...
jij verdient meer dan zo’n vent :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:38

Tanya schreef:
Wauw, wat een sukkel. Was hij nog samen met zijn ex, of had die hem inmiddels gedumpt? :')

Nee, hij had inmiddels zijn ex gedumpt voor een andere ex die ook zwanger van hem is. Maar dat was ook alweer afgelopen :Y) In amper twee maanden tijd. }:0

Janinevv schreef:
Neeee... serieus??
Wat ben ik blij dat hij toen niet voor jou koos en dat je nu een super vriend hebt!

Wat een maf klapper, en wat rot van die knobbel.. hopelijk is het niks ernstigs, spannend hoor :(:)

Daar ben ik ook absoluut heel blij mee!

De knobbel bleek gelukkig goedaardig. *\o/* Over 6 maanden wel weer controle, of ik moet hem weg willen laten halen. Dan kan ik eerder terugkomen.

lovelyfiefy schreef:
O wauw.
Ik geloof dat hij er goed aan gedaan heeft om voor zijn ex te kiezen...
jij verdient meer dan zo’n vent :+

Ja, wat een gekkie toch? :')
Hoe is het met jouw lexa avonturen eigenlijk? :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:12

Al mijn avonturen staan on hold..
Ik ben sinds donderdag al half ziek
En vandaag ziek naar huis gegaan ..
en het uit zich nu in feestelijke buikgriep |o

Dus ik doe voorlopig helemaal niks :+

Wat fijn dat de knobbel goedaardig is btw!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 08:40

Nou ik kan zeggen dat ik echt slecht ben in poolen..

Maar was hele geslaagde date en hij had nog een kleinigheidje een roos :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 08:58

Wat leuk Janine!

We waren gister in de winkel en er waren 2 bouwvakkers die bloemen kochten, dus ik een heel pleidooi daarover houden dat ik dat lief vind, maar dat het veel meer zegt als je het gewoon zo eens doet enzo. Zijn we thuis, komt ie even later beneden met een bos rozen <3 fiets de commerciële rotzooi, ik was gelukkig :Y)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:32

Ook ik heb gisteren een roos mogen ontvangen en we zijn uiteten geweest. Komende week date 4

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 19:43

Ah altijd goed die rozen 8-)

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:24

Wat leuk dames!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:26

Morgen al derde date gaat hard haha