Ik droom ook al heel apart weer een paar dagen. Moet er ook regelmatig even uit maar slaap gelukkig gelijk weer in. Ik zou het fijn vinden als het hierbij blijft
Molly1230
Geplaatst: 20-05-24 15:12
Ik heb afgelopen 3 dagen ook erg slecht geslapen. Nu leg ik idd ook pas de link haha. 23 mei las ik dat ie komt.
moonfish13
Geplaatst: 21-05-24 01:42
Hier ook, en heel bang en onrustig. En hoogst vervelend: zonder deken koud en onveilig gevoel wat toch al niet top is. En met deken veel te warm en klam. En al dagen hoofdpijn en gloeierig op en af, alles doet zeer en ik zei vanavond al: wat een verschrikking dit zeg. Ik ga nu de airco aanzetten ik ga dood van de hitte of het 35 graden is. Daar knap ik nog wel eens van op…
En wat gek is, afgelopen dagen bang voor overgewicht. Ik kreeg medicatie die oedeem gaf door hormonen overhoop, wennen. Duurt ook lang, half jaar zeker. En ik kan niet heel intensief sporten om teveel gewicht kwijt te raken. Mijn moeder is eindelijk op dieet, en ik ben bang dat ik dichtgroei in mijn dromen. En ik val alleen maar af, mijn lichaam komt terug in balans en van 20 kg kado in 24 uur nog 4 te gaan om weer mijn oude gewicht te hebben.
Vooral cardio is teveel nog, ik train liever in water op kracht niet te lang. Maar ik raakte geblesseert van de week zoals zo vaak en 9 vd 10 keer loopt dat met een sisser af, maar nu was ik bang voor overgewicht. En wat er echt niet meer afging ook en ik te horen kreeg leer het accepteren. Wat ik niet wilde met 130 kg ofzo, echt obees was ik in mijn droom.
En dat wil ik niet, partner weg al maanden voor werk, geen zicht op terugkeer nog. En dan zou ik van redelijk naar dat zijn gegaan, en ik had al gedroomd dat hij terug kwam en het uiteraard niet had verwacht. En wel lief want geen schuld, maar ik vónd het erg vooral omdat ik dolgraag ooit met een normale maat in een trouwjurk wil.
Daarmee doel ik niet op graatmager, gewoon een net gewicht en daarbij sporten. Krachttraining maakt ook breed ipv slank dus ik weet dat ik qua bh omvang al slink zonder sporten, spieren rond mijn borstkas maken een omvangsmaat verschil. Maar ik voel me wel veel beter.
En ja dat trouwen kán het aanzoek komen, dus ik dacht oliebol ik wil niet zo in een jurk en op de foto, ik vond het echt eng en naar.
Wat een rotgevoel Moonfish! Nog twee dagen, dan is de ellende weer voorbij.
Hier ook heel veel last. Deze maan geeft mij ook veel onrust, heel irritant. Ook afgelopen nacht veel nachtmerries en tussendoor vaak wakker. M’n man heeft ook veel last.
Pfffff moonfish wat een narigheid. Stomme niet te sturen dromen ook.
Hier afgelopen dagen wat een prut nachten en de onrust overdag. Afgelopen nacht zowaar even een soort van "droomloze" nacht onverwachts, tenminste niet tig keer wakkergeschrokken uit nare dromen die me verward verdrietig angstig of boos laten wakker worden in de nacht meerdere keren.vooral eergister was een nare nacht.
Mo_86
Geplaatst: 21-05-24 09:00
Ik merk dat ik me ook echt down voel na die rotnachten, ik lees dat ik niet de enige ben. Een nacht zelfs gedroomd over een apocalyps waarbij de hele wereld letterlijk in brand stond en alleen ik nog over was in een compleet verwoeste wereld. Iedereen was weg… Krijg nog steeds de rillingen als ik aan die droom denk. Zat daarna ook met een schok rechtop in bed.
Gaat lekker met de dromen. Ik had vannacht voor het eerste deze maand rare dromen, over oud collegas die ik miste. Vergeleken met wat ik hier lees is dat een gezellige droom geweest
Ik was moe genoeg dat ik heerlijk lag maar slapen schoot niet zo op. Maar toen ik eindelijk sliep, droomde ik dat ik kon vliegen, dat was dan wel weer leuk!
moonfish13
Geplaatst: 22-05-24 01:49
Ik heb er echt katers van die uren duren. Mijn complete 2023 was een hel te noemen en op mijn verjaardag, kreeg ik een slecht nieuws gesprek, afspraak viel zo ik kreeg geen keus. Ja hij moest het bespreken, laatste kans dat dit middel werkt zo niet hoe gaan we verder? Als in dit gaat zo niet, ik lag op de SEH met uitputting van een virusje, zo verrot. Ik viel onder de categorie waarbij ze het zinloos uitzichtloos lijden noemden, en als ik het niet meer aan kon dan..
Van dat medicijn kwam ik ook zo aan met enorme bijwerkingen in 24 uur. Ik had dus ook geen keus die 130 kg of dood. En ik ben echt van gewicht is vaak eigen fout maar soms heb je pech. Dat bestaat, iemand met gebroken been kan je ook niet laten wandelen bij wijze van om af te vallen. Maar ik voelde me zo lang in het verkeerde lichaam en durfde zelfs mijn gezicht niet meer in de spiegel te zien. Ik durf nu weer mijn gezicht te zien in de spiegel zonder ‘wie is dat?’ door me heen….
En met volle maan gebeurt het dus dat ik heel naar droom zoals nu en veel angst gehad. Het is bij 95 gestopt, maar ik weeg gezond ongetraind 65 kg max denk ik ongeveer. Met sport en krachtsport 75 wat goed is.
Maar altijd gesport tot ik ziek werd en mijn lichaam zit onder de strepen, goede huidgenezinng heb ik gewoon niet echt. Maar ik denk dat ik nu rustig begin te verwerken hoe eng ik het allemaal vond, de machteloosheid, pijn… En ook nog niet compleet in de veilige zone, dus het leeft ook omdat ik binnenkort weer een controle heb met geheid gedoe. Geblesseert en goed en niet handig.
Idd, energiepeil is al wel een paar dagen erg laag!
Shenavallie
Geplaatst: 22-05-24 16:06
Nu dit topic weer in mijn lijstje naar boven komt, snap ik waarom ik de laatste dagen weer zo fijn heb geslapen. Was me niet eens bewust van het feit dat het volle maan is. Wat ik al een keer eerder genoemd heb: het mag van mij de hele maand wel volle maan zijn.
Ik doe pogingen dom hersenloos spelletje en zo gaat luisterboek aan in de hoop dat slapen gaat lukken
moonfish13
Geplaatst: 22-05-24 23:12
Nou de fysio heeft elk geval gevonden waarom ik niet goed kon liggen na een foute move. Hopelijk na nachten niet nu wel een keer… Maar ook ik merk dat ik er tegen op zie ja.