Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Goof schreef:
Ik mag hopen dat je die niet ooit in een gesprek gebruikt hebt??
Wat denk je zelf? Ik verzin zomaar twee suffe vragen die je beter niet kunt stellen.
@Alja: Auw, die komt echt over als: "dacht jij dat je met zo'n uiterlijk matches kon krijgen?"
DanielleB schreef:Whah ok.. Deze kreeg ik net:
Lieve Danielle. Ben je wel eens je paard aan het verschonen. En als je dan die behaarde trapleuning ziet. Denk je dan: als m'n tindermatch zo'n panzerfaust uit z'n broek trekt. Zuig ik dat ding leeg, totdat ik naar adem moet snakken als de hopjesvla me bijna teveel word. Kusjes en knuffels
suikermeisje schreef:jooproo schreef:Hahahahaha!
Ik ben van rustigaandoen. Dus dat zit er sowieso niet in haha
En als zij nou heel graag wil? Dan nog niet?
Wat een man ben jij
jooproo schreef:suikermeisje schreef:
Wat een man ben jij
Dan alsnog niet nee. 1x die fout gemaakt te snel te gaan, nooit meer.
Seks is voor mij iets bijzonders waar wel (wederzijds) gevoel moet zijn voor elkaar.
suikermeisje schreef:jooproo schreef:
Wat een man ben jij
Dan alsnog niet nee. 1x die fout gemaakt te snel te gaan, nooit meer.
Seks is voor mij iets bijzonders waar wel (wederzijds) gevoel moet zijn voor elkaar.
suikermeisje schreef:Zonder dat extra gevoel, voel je toch al genoeg?
Seks is ook lekker zonder verliefd te zijn
DanielleB schreef:Whah ok.. Deze kreeg ik net:
Lieve Danielle. Ben je wel eens je paard aan het verschonen. En als je dan die behaarde trapleuning ziet. Denk je dan: als m'n tindermatch zo'n panzerfaust uit z'n broek trekt. Zuig ik dat ding leeg, totdat ik naar adem moet snakken als de hopjesvla me bijna teveel word. Kusjes en knuffels
jooproo schreef:suikermeisje schreef:Zonder dat extra gevoel, voel je toch al genoeg?
Seks is ook lekker zonder verliefd te zijn
Vast wel, maar voor mij is er toch chemie, vonken en veel gevoel nodig voor seks. Ik wil gewoon dat het bijzonder is en blijft, en niet zoiets is als een boterham eten, waar je de ene keer jam op smeert en de andere keer hagelslag opdoet omdat er hagelslag op tafel staat.