Haha Berdien mooi mens ben je Keny groot gelijk heb je. Weg ermee Laura neeee waarom ging het nu weer niet door? Wat een ass
Eske_B
Geplaatst: 08-02-16 23:18
Ik hoor donderwolken en rozewolken
Ik ben 18 en nog nooit een relatie gehad... vandaag m'n eerste zoenen en het ziet ernaar uit dat Tindermam m'n vriendje gaat worden... Roze, hele roze wolk
Wat een mannen komen er voorbij,haha. Rare acties hebben sommigen.
Ik baal nu dat ik dalijk 5 maanden in het buitenland zit Net een nieuwe match, leuk contact mee nu en heb wel het idee dat het klikt, maarja, kan er de komende 5 maanden dus niets mee qua afspreken Maar nu heeft ie wel gezegd dat ie contact wil houden in die tijd Yeahh. Was ff bang dat ie af zou haken xD (was dr gisteren ook al een die meteen match verwijderde haha)
Mijn tinderman was eigenlijk heel erg leuk gisteravond. Ik was er om 1800 uur en ging om 0130 weg.. Niks gebeurd, behalve veel flirten, lachen en goede gesprekken. Kon ik thuis, stuurt ie "wat wil je morgen eten?" Normaal benauwd het me, nu betrapte ik mezelf op een glimlachje en stuurde terug "zullen we er woensdag van maken?" Dus morgen zie ik hem weer... Alleen heel jammer dat hij graag kinderen wil en ik niet. Dus ik zei dat ie dan maar een kindje moest adopteren, maar dat ie qua opvoeding e.d. niks van mij hoeft te verwachten. Ik heb m'n paarden al...
Ik ben zo blij met mn beste vriendje. Die geeft gewoon ongeremd zn mening en dat is wel heel lekker. Toch net dat beetje feedback...
Maar wel confronterend, want wat ik tegen hem heb gezegd, zegt hij nu tegen mij. If it's meant for you, you don't have to beg for it.
Dussss: weer een chat naar het archief. Ik heb nu vaak genoeg aangegeven dat ik wat met hem wil gaan drinken. Klaar. Contact mag vanaf hem komen en vanaf nu lekker oppervlakkig blijven
Ik hoef mij verder niet te vervelen. Heb wel de tip van beste vriendje gekregen om te zorgen dat je eerst een keer gaat bellen voor je gaat daten. Heb je elkaar aan de telefoon al niks te zeggen, dan ws tijdens een date ook niet. Plus dat het fijn is om een stem te horen bij een persoon
Ik zie het allemaal wel. Vanavond lekker een avondje met collega's, morgen met een date een avondje naar de sauna en donderdag avond lekker vrij. Vrijdag denk ik wat drinken in Utrecht. Ben benieuwd!
xMyrth
Geplaatst: 09-02-16 17:35
Ik heb een match die af wil spreken... Is geboren in Hongarije, heeft 7 jaar in Canada gewoond en woont nu in Nederland. Hij maakte wel een keer een opmerking over dat ik van harde muziek houdt (hardcore, punk etc.) of ik dan ook een Wild Girl ben in bed... Nu durf ik niet meer af te spreken Bang dat hij mijn Engels echt beroeeerd vind (wat het ook is) en dattie me pakt hahaha.
Ken 'm namelijk niet & heb ook geen gemeenschappelijke vrienden met 'm.
Ik vind kletsen op tinder best leuk, maar zogauw iemand wil afspreken durf ik niet meer xD
Ja idd. Een keer bellen vantevoren is wel fijn hoor!!!
Mijn tweede Tinderdate had ik niet aan de telefoon gehad, nou die belde echt vlak voor hij hier was, echt n beetje homoachtig klonk t.... Was n beetje jammer!
Ligt het aan mij of roken steeds meer mensen..? Werkelijk 90% van mijn matches blijkt te roken, en laat ik nou net daar absoluut niet tegen kunnen (mijn longen slaan dan echt dicht).
Ik ben weer onderweg naar huis, was er rond half 12. En hij moet werken. Hij woont thuis dus ik heb z'n moeder direct ontmoet. En daar avond gegeten.
Leuke date 5 haha, maar het voelt allemaal heel goed!
Queelens
Geplaatst: 09-02-16 18:37
Myrth, als je je er niet goed bij voelt niet doen Laura haha my god wat een rare! Morgane, heb ik geen last van mijn vorige dates rookte niet en deze is anti roken, anti drugs dus perfect Ik heb zelf nog nooit een sigaret aangeraakt en ook totaal geen behoefte aan. Kan er ook niet tegen.
Nala
Geplaatst: 09-02-16 18:38
Geen idee Marlinderooz, maar ik word er echt gek van. Het heeft namelijk niks met accepteren of niet te maken, maar gewoon echt lichamelijk er niet tegen kunnen. Zo rot als er een klik is en diegene blijkt te roken.
Queelens, stuur er eens een paar deze kant op (wel in de leeftijd categorie 17-22 haha)
Queelens
Geplaatst: 09-02-16 18:38
Wow wat goed Marlinde! Ik had gisteren gedroomd dat ik zn ouders had ontmoet en afgelopen nacht hij dr mijne. Echt te erg haha slaat nergens op
Laatst bijgewerkt door Queelens op 09-02-16 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt