Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Oooow jaaaa DeMolenhoek, dat was ook zo! Dan was jij vast ook niet degene die afgelopen dagen nog liep te roepen dat ze niks mocht bestellen toch?Ach het gaat hier af en toe zo hard in dit topic dat ik het niet allemaal meer bij kan houden haha.
Sonja89 schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik zou ze echt terug sturen.
Zeker door het dreigement.
Zijn ze helemaal belazerd.
Ik kan echt slecht tegen zulke dingen dan ga ik echt in principe modes.
Klanten bellen en bedreigen gaat echt een stap te ver.
Klopt, maar dan ben ik de verzendkosten kwijt en naar mijn geld kan ik fluiten natuurlijk.
Ze belden net weer maar vriendlief heeft ze netjes te woord gestaannog geen oplossing maargoed die komt ook niet meer.
Sorro schreef:Lisitano schreef:Dan doe je er langer mee?
Tja ach, ik doe meestal 2 waxinelichtjes met 1 tart.
Wat betreft het niet meer ruiken; gewenning?
friendly schreef:En ik maar denken dat je bedoelde dat je er niet tegen kon om geld op je bankrekening te zien staan...Dacht dat je dat zwaar sarcastisch bedoelde... Maar wat een lastige allergie zeg....
Sorro schreef:Lisitano schreef:Dan doe je er langer mee?
Tja ach, ik doe meestal 2 waxinelichtjes met 1 tart.
Wat betreft het niet meer ruiken; gewenning?
DeMolenhoek schreef:Alwiene schreef:Oooow jaaaa DeMolenhoek, dat was ook zo! Dan was jij vast ook niet degene die afgelopen dagen nog liep te roepen dat ze niks mocht bestellen toch?Ach het gaat hier af en toe zo hard in dit topic dat ik het niet allemaal meer bij kan houden haha.
Zoiets ja... Maar loop echt flink gespannen. En dan vandaag er nog bij dat ik een allergie voor geld heb en enkel nog maar handschoenen mag dragen als ik (munt)geld aanneem, terwijl ik 32 uur per week achter de kassa sta. Ze raad mij aan ander werk te zoeken omdat het een allergie is die bij blootstelling enkel slechter gaat worden. Ach ja, ik heb even mijn frustraties geuit...