tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:45

En wat was zijn reactie erop?

Ik moet ook zeggen dat ik vrij gauw op tinder was toen het uitging.
Gewoon voor de gezelligheid en wat kletsen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 09:54

Inney: zo is het! Bovendien, moet je eens op letten als een man graag wil... dan heeft hij zomaar tijd voor je hoor :D Maak maar gewoon gebruik van die wetenschap.

Ik heb als stelregel dat wanneer hij 2 keer niet kan en geen alternatief heeft, ik het op een laag pitje zet.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:13

Nou idd, als een man geen tijd voor je wilt maken, dan ben je hem niet waard.
Ik heb het nu met mn ex, die geen tijd wilt maken om mn spullen terug te brengen. Kleine moeite lijkt me, het is nog geen halfuur werk. Bevestigt voor mij alleen maar dat ik de goede keuze heb gemaakt :)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:16

Hij zag het niet zo.
En het zou toch wel even duren voor hij op date zou gaan.
En nog een hoop excuses.

Mijn ex heeft een eigen melkveebedrijf en hij heeft het ook ontzettend druk, veel projecten gehad en personeel wat niet op orde kwam.
Dat accepteer ik best, hij werkt er heel hard voor.
Maar het feit dat hij nu al weer wol gaan daten doet wel pijn.
Want nu kan hij wel ineens tijd maken.
Maar misschien zegt dat ook wel genoeg over hem.
Het is beter zo, maar het doet nog steeds gruwelijk zeer.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:21

Renske wie weet is het wel even afleiding voor hem? Bij mij was het nog geen 5 uur uit en ik zat alweer jankend op tinder. Ben toen ook nooit op date geweest.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:27

Nee, afleiding is het niet.
Ik denk dat het alleen zijn hem zwaar valt.
En hij is zelf de jongste niet meer (38).
Dus hij denkt dat hij gauw weer iemand moet vinden omdat hij anders te oud is.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 22:45

Renske, ik heb dit ook gehad met mijn ex. We waren hooguit een week uit elkaar en ik kwam hem tegen op tinder. Natuurlijk zat ik er zelf ook op (is dat bij jou ook het geval?) en dit deed mij ook enorm veel pijn, aangezien hij ook geen tijd meer voor mij had en dan opeens wel om met andere meiden te gaan date? Ik snapte het ook niet. Dus ik snap je gevoel volledig. Voelt echt gewoon kl*te.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 00:33

Nee, ik zit niet op datingsites.
Hoorde van andere dat hij er op zat.
Ik heb nog even helemaal geen behoefte aan dat soort dingen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:09

Nou hier is de bom nu echt gebarsten. Terwijl ik weg was naar een vriendin heeft het broertje van mijn ex liggen rampetampen met zijn scharrel op MIJN bank en daarna zijn ze in het bed van mijn jongste zoon gaan liggen. Ik ben witheet van woede! Mijn ex moest lachen toen ik zei dat ik dat echt respectloos vind. Toen werd ik nog kwader natuurlijk. Dus ik vertrek vandaag nog naar een vriendin.

Wat een achterlijke lui bestaan er toch op deze wereld. Onvoorstelbaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 09:41

Neee wat belachelijk
En vraag me echt af waarom? ?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:24

Huh? Wat doen zijn broer en vriendin in jouw huis?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 10:50

In haar ex z'n huis gok ik zo. Dus dan heeft ie gewoon '' toegang '' ... maar om dan zo gebruik van een huis te maken :')

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 11:16

Ik woonde nog in dat huis.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 20:40

Wil toch ook even iets kwijt... Ik had sinds kort weer iemand leren kennen maar het voelt stilaan toch niet helemaal goed. Ik heb het gevoel dat hij enorm veel aandacht opeist en tijd die ik helaas niet heb. hij is enkele jaren ouder als mij. Ik vind hem enorm leuk, maar het lijkt toch alsof hij al in een hele andere levensfase is, en ik voel me dan schuldig omdat ik totaal nog niet aan die dingen toe ben waar hij aan toe is, ik heb dit wel al meerdere malen aangegeven, maar elke keer zegt hij dat dit voor hem geen probleem is. We hadden de laatste dagen dan ook enkele discussies over familie ontmoeten en meer tijd met elkaar doorbrengen waarbij hij me al snel een schuldgevoel aanpraat. Heb ook al gemerkt dat hij enorm dramatisch kan zijn over (tegen vrienden) of tegen mij, wat ik dus totaal niet leuk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:32

Stille meelezer, maar Calipslover, zoiets moet je van tevoren in ieder geval heeel goed bespreken!!
Mijn vriend is ook behoorlijk ouder dan ik (12 jaar) dus ook in een best wel andere levensfase. Hij heeft daar best even over na moeten denken (hij wou bijv wel kinderen, en ik niet voordat ik m'n studie afgerond had).
Uiteindelijk heeft hij de keus gemaakt ervoor te gaan en zijn we nu bijna 2 jaar samen. Waarbij oa die issue nooit meer ter spraken gekomen is omdat dat gewoon goed "in overleg" gegaan was voordat we de stap tot een echte realtie zetten.

Dus voor jezelf, zorg alsjeblieft dat hij dat duidelijk heeft voor zichzelf of hij met een jongere vriendin verder wilt gaan. En ook voor jou, want uiteindelijk zal je beide wat water bij de wijn moeten doen.
Zorg dat je niet voor onverwachte teleurstellingen komt te staan die van tevoren voorkomen hadden worden :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 21:32

Sophie, mijn eerste reactie: WTFFFFFF. Lekker respectloos -O-

CL: mooi balen. Lastig ook met wat je eraan kan doen, naast het aangeven. Balen dat ie er niks mee wil/kan doen :(:)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 22:08

Anoniem schreef:
Stille meelezer, maar Calipslover, zoiets moet je van tevoren in ieder geval heeel goed bespreken!!
Mijn vriend is ook behoorlijk ouder dan ik (12 jaar) dus ook in een best wel andere levensfase. Hij heeft daar best even over na moeten denken (hij wou bijv wel kinderen, en ik niet voordat ik m'n studie afgerond had).
Uiteindelijk heeft hij de keus gemaakt ervoor te gaan en zijn we nu bijna 2 jaar samen. Waarbij oa die issue nooit meer ter spraken gekomen is omdat dat gewoon goed "in overleg" gegaan was voordat we de stap tot een echte realtie zetten.

Dus voor jezelf, zorg alsjeblieft dat hij dat duidelijk heeft voor zichzelf of hij met een jongere vriendin verder wilt gaan. En ook voor jou, want uiteindelijk zal je beide wat water bij de wijn moeten doen.
Zorg dat je niet voor onverwachte teleurstellingen komt te staan die van tevoren voorkomen hadden worden :)

Het feit dat ik weinig tijd heb weet hij ook, heb het daar ook op onze eerste dates over gehad, dat is intussen bijna 2 maanden geleden, en hij leek hier oke mee te zijn. Toen we voor het eerst gekust hadden had ik ook meteen gezegd dat ik hem niet kan beloven de liefde van zijn leven te zijn, want ik denk dat daar vooral het probleem ligt. Hij kan enorm in de toekomst kijken, en ik ben liever wat down to earth. Ik heb nog totaal geen idee wat ik wil doen, ik moet nog maar net beginnen met studeren en hij is al klaar. Maar als we dan over de toekomst praten lijken we toch twee verschillende dingen te willen, en hij laat merken dat als het dan gedaan zou zijn hij er helemaal kapot van zou zijn en er gewoon mee stopt voor een tijd (dat bedoel ik met schuldgevoel) ik wil niet in een relatie gepraat worden en dat is wel een beetje wat hij doet wat ik heel jammer vind want ik vind hem wel heel leuk, maar ik wil me niet verplicht voelen om de rest van mijn leven bij hem te blijven terwijl ik nog heel jong ben en omdat ik hem niet mag kwetsen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:29

Jullie zitten duidelijk niet op 1 lijn. Ga een goed gesprek voeren over hoe je je voelt en kijk vanuit daar verder.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 23:31

Diertje: Dat is het ook!! Hij is veranderd van ideale vriend naar horror in 2 jaar tijd. Ik snap er niets van. Nu ben ik bij een vriendin en ligt hij dus in mijn bed in zijn huis. Eikel. Deze week haal ik iig mijn bedden en bank op. Dan kan daar niks meer mee gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:25

CalipsoLover schreef:
Anoniem schreef:

Het feit dat ik weinig tijd heb weet hij ook, heb het daar ook op onze eerste dates over gehad, dat is intussen bijna 2 maanden geleden, en hij leek hier oke mee te zijn. Toen we voor het eerst gekust hadden had ik ook meteen gezegd dat ik hem niet kan beloven de liefde van zijn leven te zijn, want ik denk dat daar vooral het probleem ligt. Hij kan enorm in de toekomst kijken, en ik ben liever wat down to earth. Ik heb nog totaal geen idee wat ik wil doen, ik moet nog maar net beginnen met studeren en hij is al klaar. Maar als we dan over de toekomst praten lijken we toch twee verschillende dingen te willen, en hij laat merken dat als het dan gedaan zou zijn hij er helemaal kapot van zou zijn en er gewoon mee stopt voor een tijd (dat bedoel ik met schuldgevoel) ik wil niet in een relatie gepraat worden en dat is wel een beetje wat hij doet wat ik heel jammer vind want ik vind hem wel heel leuk, maar ik wil me niet verplicht voelen om de rest van mijn leven bij hem te blijven terwijl ik nog heel jong ben en omdat ik hem niet mag kwetsen.

Eerlijk? Ik denk dat als je hieraan begint hij je de hele relatie zal manipuleren met dat soort dingen :(:) Voor mij een rode vlag, ik zou het nu afkappen...
Als hij nu al zo is, hoe erg wordt het dan later als jullie een stel zijn en hij """wat meer over jou te zeggen heeft"""? :n

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:01

_Dreamer: Je hebt een punt. We hebben er intussen wel heel goed over kunnen praten, hij heeft ook gezegd dat hij me niet wil proberen veranderen in iemand anders (aangezien ik niet zo een kleffe-constant appende-aandachts persoon) ben en hij dit juist wel heel graag heeft. Ik heb gezegd dat ik wel mijn best wil doen voor hem maar hij moet begrijpen dat ik niet veel tijd heb en zelfstandig ben en blijf. Ik wil wel mijn best doen om het te laten werken, maar lukt het niet dan lukt het niet, en dat heb ik hem dan ook duidelijk gemaakt. Ik ga niet constant luisteren naar beklag dat ik niet genoeg tijd heb, dat is aan hem om te beslissen of hij daar mee kan omgaan of niet. Hij was akkoord. Echt bezitterig ofso is hij gelukkig niet!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 23:00

Jeetje Sophie dat is ook niks, spullen al op kunnen halen?

Fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten calipso.

Ik zit nog steeds in een mega dip.
Enerzijds ben ik zo boos om hem, maar aan de andere kant mis ik hem enorm.
Moet mij ook telkens inhouden geen berichtje te sturen.
Wil enerzijds contact houden, maar diep van binnen weet ik dat het nooit meer goed komt en dat het beter is zo, maar verdorie wat is dat moeilijk.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 18:09

Renske_W schreef:
Jeetje Sophie dat is ook niks, spullen al op kunnen halen?

Fijn dat jullie er goed over hebben kunnen praten calipso.

Ik zit nog steeds in een mega dip.
Enerzijds ben ik zo boos om hem, maar aan de andere kant mis ik hem enorm.
Moet mij ook telkens inhouden geen berichtje te sturen.
Wil enerzijds contact houden, maar diep van binnen weet ik dat het nooit meer goed komt en dat het beter is zo, maar verdorie wat is dat moeilijk.

Contact houden zou ik ook niet doen :/ Komen alleen problemen van... Zo ga je ook nooit afstand kunnen nemen en 'erover' geraken. Hou vast aan de slechte momenten en denk elke keer als je hem mist waarom jullie uit elkaar zijn gegaan. Je mag je relatie niet beginnen ophemelen, een fout die ik ook veel heb gemaakt.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 19:54

Ik haal zondag mijn spullen op. Probleem is alleen dat ik op straat sta. Ik heb geen eigen huis! Dus ik zit bij een vriendin in. Waar ik natuurlijk heel blij mee ben, maar het is echt een noodoplossing. Dus nu duimen dat ik gauw een eigen huis heb.

Ik verlang echt naar rust en zekerheid. Een veilige haven. Straks ga ik in zien hoe slecht het nu met me gaat. Ik voel me slecht, maar het is echt een standje overleven. Nasty..

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 20:44

Ik herken het wel een beetje.
Ik zit nu weer bij mijn ouders op zolder.
Alles behalve mijn kleding zit in dozen en dat zal zo ook wel blijven.
Ik moet alleen eerst alles op de rit hebben voor ik kan gaan kijken voor een plekje voor mezelf.