De stof? Stretch, opname / doorlaatbaarheid van vocht.
Dinniej
Geplaatst: 03-05-15 17:07
*komt weer even binnenvallen*
Voor een bruiloft van een vriendin in augustus is de dresscode pasteltinten. Nu heb ik die bijna niet in m'n kast hangen omdat dat mijn ding niet echt is, dus ik moet/wil wat kopen. Iemand nog leuke dingen tegengekomen? Ik zit te denken aan iets van een skaterjurkje oid, in een pasteltint dus en met kant is ook wel leuk, voor niet te veel geld.
Er was iemand in dit topic wat ook een prachtig pastelkleurig jurkje had gekocht voor de bruiloft, ook met kant. Bij de Vero? Weet alleen niet meer wie dat was.
fiets it. Zojuist besloten dat ik morgen even lekker nijmegen in ga. Eerst naar de kapper voor mijn haren te laten verven, daarna even lekker shoppen. Primark, Zara en h&m roepen me onder andere
Ben alleen nu al een uur in dubio of ik eerst mijn mandje ga vullen of eerst ga beginnen met opruimen Denk dat ik er meer van kan genieten als ik al klaar ben met opruimen maar ik heb geeeeeen zin om te beginnen
Ik ga een gedeelte alvast in m'n mandje doen, dan opruimen, dan verder met online winkelen en dan voor 12 uur bestellen. Die kortingscode is wel erg aantrekkelijk namelijk haha
H&M neemt me in bescherming tegen mezelf Mag alleen nog maar met creditcard bestellen en niet meer op factuur, en aangezien ik geen creditcard heb houdt het daarbij op Vorige rekening ieeeets te lang laten liggen en toen helemaal vergeten
velvetblack
Geplaatst: 03-05-15 20:11
Shop je voor 100 euro dan? Ik vind 10% nooit zo spannend eigenlijk..
Als ik ga bestellen bij de H&M bestel ik wel altijd gelijk een hele hoop ja. Gaat ook altijd weer een groot gedeelte terug dus kan het wel verantwoorden bij mezelf. Vind die winkels echt verschrikkelijk om in rond te lopen en kan er nooit wat vinden, dus dan sla ik online mijn slag.
Dan is de korting idd interessant! Hoe doen ze dat als je het terug stuurt? Is de korting dan alsnog voor jou? Of ben ik nou heel dom...
xRoosss
Geplaatst: 03-05-15 20:55
Emmaa_ schreef:
OMG ROOS fiets YOU
Nu ga ik dus eerst bestellen en dan opruimen
Love you to
Bij H&M bestel ik ook altijd voor een gigantisch bedrag omdat ik veel in dubbele maten bestel of random dingen in m'n mandje stop om te kijken of het mij staat