Anoniem schreef:![]()
Het hele topic heb ik het droog gehouden, maar bij deze post van je heb ik toch even een traantje van ontroering gelaten. Je blijdschap en liefde spat er af.
Haha ik ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En niet alleen gister, de afgelopen week is zo bijzonder geweest dat ik nog steeds volschiet als ik aan alles denk. Het is echt een sprookje, mooier dan ik ooit had durven dromen! Ik ben enorm gelukkig met Sebas
En inderdaad ook met de schoonfamilie! Niet alleen gisteravond, ze zijn altijd heel enthousiast en lief. Ik heb genoeg horrorverhalen gehoord over schoonmoeders, maar ik heb zelf de grootste schat getroffen die er is
Bedankt ook voor de complimenten over het jurkje! Ik voelde me net een prinses, hij is zo leuk! En ook heel speciaal om hem zo snel na de verloving nog een keer aan te kunnen. Deze foto is niet heel duidelijk, op die van Ashley komt hij vast nog beter uit!
ik krijg echt kippevel overal als ik je gelukkige verhalen lees
de lieve tussen jullie spat er af! Geniet er van samen
hahahahaha andersom dan???
Paisano schreef:Die vraag stelt iedereen! Is het normaal dat je bij het verloven al direct een datum hebt?Het zal 2016 worden in elk geval
Wij houden het nu op voorjaar of zomer 2016 en daar moeten ze het maar mee doen tot we zelf ook meer weten 
Heel veel plezier met zijn tweetjes!
ik ben ook na anderhalf jaar ten huwelijk gevraagd! Zijn met 3 jaar getrouwd
we woonden wel al binnen een maand samen