Heb echt geen zon gezien, wel inderdaad een mooie heldere lucht in het noorden ( en nu ook hier ) maar inderdaad, zolang het droog is, hebben we geen klagen !
Het is wat vochtig buiten, maar helemaal niet koud. Even zien wat het weer gaat doen, maar ik zit de hele dag binnen vandaag...
Droog, niet koud, maar erg vrolijk ziet het er niet uit buiten .Hoezo zit je de hele dag binnen, Agossie ?
Kom net een waterig zonnetje door en zie steeds meer blauwe lucht, maar het is ook niet helemaal droog (paar verdwaalde druppels).
unihorses schreef:volgens mij gaat het heel warm weer worden volgende week of niet?Vind jij 10 graden warm?
Joolien schreef:unihorses schreef:volgens mij gaat het heel warm weer worden volgende week of niet?Vind jij 10 graden warm? te warm
Ja een woensdag geven ze boven de 10 graden. Hooge zwaluwe droog en grijs in het begin nog af en toe zonnetje.
In ieder geval een stuk warmer dan de hevige vorst en sneeuwstormen die eerst op het programma stonden
+10 graden vind ik ook echt te warm voor eind november. -10 net weer iets te koud, al heb ik dat liever dan +10