Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Courses schreef:Het scherpte probleem ben ik mee bekend, word ook aan gewerktAls ik meer aan de ogen had gedaan bij de 2de had het fake geleken, ik ben er wel mee bezig geweest (gezien ik de nadruk daar iets mee op kwijt wou) maar dat werd ‘m naar mijn smaak niet meer.
Mooie platen, al ben ik meer fan van de eerste (door het kleurgebruik) en de pose! Zie dat de visagiste iemand is waar ik ook mee gewerkt heb, netjes hoor
Welke vind je zelf het mooiste als je moet kiezen? 

had inderdaad ook drie setjes kleding en 4 kransen mee maar uiteindelijk vind ik die met rood toch het best gelukt
En wat toevallig dat je ook met Carlijn hebt samen gewerkt
vind je nabewerken zo mooi!
't Was wel gewoon latoen dus dan heet 't een body volgens mij
Ik denk dat het een tan randje is, maar dat is met editen echt .. een rampenplan 
Het thema was geïnspireerd op Angelina Jolie
Nadieh!!
mooi foto, mooie composite en rustige houding
_Jessie schreef:Mooie platen meiden!
_Zoe: ben benieuwd naar de andere, de eerste is wel heel geslaagdmooi foto, mooie composite en rustige houding
Nice Thirsa zag hem ook op fb voorbij komen! Ik denk dat het witte randje aan de boven kan van d body zelf is
Ik zag ook jou foto's op facebook voorbij komen Iris, goed gedaan! Hoe voelde je je tijdens de shoot en erna toen je de resultaten zag?

Denk het ook inderdaad

Al ben ik altijd wel een beetje sceptisch over dat soort types, word soms ook wel eens een beetje opgeblazen allemaal naar mijn idee. Kan ’t mis hebben hoor maar .. weet niet. Amerika is sowieso best wel van het opblazen van media, feitjes enzovoort