Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

luf_horses

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 13:58

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 18:41

Ik kom even binnenvallen...
Misschien niet helemaal on-topic, sorry daarvoor maar ik heb een vraagje!
Ik wil graag een blog starten, puur voor mezelf, maar het probleem is... Ik heb geen eigen computer, de computer staat vol in de woonkamer en iedereen kan doodleuk meegluren.. :(
Dat wil ik niet, dussssss
Zijn er ook bepaalde (gratis) blog dinges dingen die vanaf een smartphone (iphone 4) kan bijhouden?
alvast bedankt!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:20

Ja hoor, dat kan. Bij Wordpress bv. Die heeft ook een eigen app. Blogger ook.

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:53

Dankjewel Polivy!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 21:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 09:43

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:07

Leuk Anc! En ohhh Big Bang lak, ik ben ook Big Bang fan :D Ben er ook geweest in April (en nov 2011).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:08

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:16

:wave: Ik lees al een paar weken mee, ben bezig met een nieuw project op te zetten. Hoe en wat horen jullie als het online staat. :j Nu vooral aan het nadenken over de layout. Moeilijk zeg. Ik heb echt al honderden wordpress templates bekeken, maar heb er nog niet eentje die er echt uitspringt. Voor mijn huidige site (http://www.ditisimre.nl) gebruik ik een hele standaard template, ik hou van strak en simpel, maar voor mijn nieuwe project mag het wel iets speelser en met iets meer kleur. Deze vind ik geinig, maar past niet zo bij wat we willen: http://somethingfishydemo.wordpress.com/ Als iemand nog tips heeft voor een site met leuke templates dan graag een linkje. Ik wil ook best een paar tientjes betalen voor een theme. Iets met papier, brieven, boeken, oid heeft een streepje voor.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:18

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:21

Je kan op themeforest kijken Imre :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:22

He Imre :D
Themeforest snap ik echt geen reet van...
Hoe kun je daar zien hoe de theme's er uit zien op je blog?

Grappig, ik vind de humor echt briljant in die serie!
Hubbie en ik kijken samen met de US mee :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:27

Er zit bij elk theme een preview knop :j

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:27

Imre schreef:
:wave: Ik lees al een paar weken mee, ben bezig met een nieuw project op te zetten. Hoe en wat horen jullie als het online staat. :j Nu vooral aan het nadenken over de layout. Moeilijk zeg. Ik heb echt al honderden wordpress templates bekeken, maar heb er nog niet eentje die er echt uitspringt. Voor mijn huidige site (http://www.ditisimre.nl) gebruik ik een hele standaard template, ik hou van strak en simpel, maar voor mijn nieuwe project mag het wel iets speelser en met iets meer kleur. Deze vind ik geinig, maar past niet zo bij wat we willen: http://somethingfishydemo.wordpress.com/ Als iemand nog tips heeft voor een site met leuke templates dan graag een linkje. Ik wil ook best een paar tientjes betalen voor een theme. Iets met papier, brieven, boeken, oid heeft een streepje voor.

http://themeforest.net/item/leatherboun ... 4templates

http://themeforest.net/item/paper-plane ... oThemeTeam

http://themeforest.net/item/the-novelis ... theMOLITOR

Zijn dit wat? Themeforest kun je veel vinden.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:28

Anc schreef:
Grappig, ik vind de humor echt briljant in die serie!
Hubbie en ik kijken samen met de US mee :D

Ik ook hoor! Vriendlief wat minder, maar ik kijk het ook gewoon met de US mee :D

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:28

Hoi Imre! Het theme van mijn eigen website komt ook van themeforest, ik vind het heel prettig werken :j

Edit: Ja ik keek ook altijd met de US mee maar moet eerlijk zeggen dat ik het al sinds de start van het seizoen niet meer gezien heb op 1 aflevering na. Die gasten zijn stuk voor stuk briljant, vooral Jim die Sheldon speelt. Die heeft de meest ingewikkelde teksten van allemaal en maakt de minste fouten, geniaal _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:35

Ik wil ook een nieuwe lay out, maar ik heb blogger...
En ik kan gewoon niks naar mijn zin vinden.

Alles is zo vrolijk en opgewekt en dat vind ik gewoon niet bij mijn naam passen :')

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:40

Ik heb de smaak nu wel te pakken van het bloggen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 10:42

Oh, daar ga ik eens gluren!
Wil denk ik deze maand iets Kerstigs, kan ik in Januari iets helemaal nieuws doen :D

Maar ben een beetje een kneus wat dit soort dingen betreft, dus een nieuwe template op mijn blog kost me wat moeite _O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:11

Ik kom ook eens binnenvallen :D Ik blog nu sinds een paar weken (op Wordpress) http://mhilariusfotografie.wordpress.com .
Ik ben oorpsornkelijk vanuit een school opdracht begonnen maar ga er nu gewoon mee door want ik vind het toch wel heel erg leuk :)

Maar ik zit een beetje te klooien met het archief.. Ik moet van m'n begeleider een archief pagina maken met thumbnails, en dat heb ik nu dus gedaan maar ik moet ze stuk voor stuk elke keer als ik een nieuw artikel heb handmatig toevoegen etc.. En dat is dus echt niet handig :+ Hebben jullie verstand van hoe je archieven kunt maken?

Oh ja en m'n thema kleuren veranderen gewoon zowat elke dag.. Eerst was de balk mooi zwart met witte tekst. .En toen ineens werd de balk groen. En nu is de balk zwart met zwarte tekst. Wat gebeurt er? :+ Ik heb het Adele theme.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:17

Marit ik zie een zwarte balk met grijs-achtige tekst? :D Kan uitmaken of je ingelogd bent of als bezoeker je blog bekijkt. Ik zie namelijk bij mezelf ook andere kleuren dan wanneer ik uitlog en mijn blog bezoek.
Ik kan je helaas niet helpen met je archief, kan zijn dat je theme die manier niet 100% ondersteunt...

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:27

Charles schreef:
Marit ik zie een zwarte balk met grijs-achtige tekst? :D Kan uitmaken of je ingelogd bent of als bezoeker je blog bekijkt. Ik zie namelijk bij mezelf ook andere kleuren dan wanneer ik uitlog en mijn blog bezoek.
Ik kan je helaas niet helpen met je archief, kan zijn dat je theme die manier niet 100% ondersteunt...

Ja, die balk hoort dus niet zo te zijn :+ Het thema heeft standaard een zwarte balk met witte tekst. Maar gisteren was hij dus zomaar groen en vandaag is hij weer dit. Wat gebeurt er :') Ik wil het niet :+ Ik wil het gewoon terug naar hoe het hoort..
Op internet is er niks over te vinden.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 11:30

Ik heb geen idee, wat irritant! :/

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:14

Ik had een superleuke voor je gevonden Anc, ook paars met zwart, maar minder rommelig dan nu zeg maar, met profi uitstraling. Kan m alleen tot op heden nog niet terugvinden :(