Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rooswita

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 14:32

ohh ik baal stond een hoofdstel te koop precies het hoofdstel wat ik zoek voor een mooie prijs, verkoper reageerde super en had de deal bijna rond blijkt het de verkeerde maat te zijn -O- echt balen zeg

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:46

Vjestagirl schreef:
Pfff ik heb gisteravond via de mail ergens €30 op geboden. Kreeg ook gisteravond nog een mailtje terug dat het €50 moet kosten en dat het opgehaald moet worden. Toen niet direct gereageerd omdat ik wilde gaan slapen. Kijk ik vanmorgen, heeft hij datzelfde mailtje nog 2x verzonden. En nu krijg ik ieder uur dat mailtje in mijn inbox.

Kan een storing zijn aangezien ik dat ook heb vandaag.....

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:52

Mijn vriend heeft zijn auto in onderdelen te koop aangezien het als auto totaal niet loopt. Heeft al een aantal rare mails kregen over bijv. de motor of lampen. Willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Iemand heeft zelfs een bod van €30 (!!!!) gedaan op de motor. Gelukkig is die dit weekend verkocht aan iemand die er wel een fatsoenlijke prijs voor over had.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:43

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 18:43

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 23:33

Zo erg als ik het nu met mijn hoofdstel heb, heb ik nog nooit mee gemaakt :n

Heb hem al een paar keer opnieuw op marktplaats gezet. Krijg telkens vrij snel biedingen waarmee ik akkoord ga of waar ik naar mail of we het verschil misschien kunnen delen.

Dit is nu inmiddels al de 5e keer dat ik niks terug krijg... twee andere zeiden na 3 dagen nog eens dat ze al voorzien waren. Word echt een beetje moedeloos :')

En dan ook meteen de vraagprijs bieden.. dus niemand anders bied meer en als ik dan na drie dagen niks gehoord heb en het bod verwijder staat het hoofdstel inmiddels op pagina 64352.

Maar.. ik hou vertrouwen ;)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 23:39

Hahah en we hebben er weer eentje hoor.
Ik zoek een nieuwe velg voor onze menkar (of 4 andere) omdat we 1 velg beschadigd hebben. Ik heb hier een gezocht advertentie op MP (en bokt) staan.
Krijg ik me toch een lachwekkend mailtje
Citaat:
Hallo,
I think that you remeber me, I buy your recreatiewagen and your friends say me that your other wagen was to sell with broken wheels. I always want to buy it but I I did not have your address and I just saw the wheel of your marathon. I am always buyer, I come this weekend if the road is better, with cash. Tell me?
Thanks
Regards
P*******

GEINTERESSEERDE
pb81440
1 jaar actief op Marktplaats

Haahhah zal ik hem mailen dat hij hem voor een hoog bedrag mag kopen *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* :Y) :Y) :Y) :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:04

Pff ik verkoop nooit iets op MP of BM, nog geen enkele reactie gehad. :n

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 11:49

ik heb een setje OVVB verkocht *\o/*

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 16:24

ik ben ook een keer belazerd op speurders dus laat niets meer versturen ik haal het op en handje contantje
waar ik me wel erg aan irriteer is wat ik heel veel van jullie hoor
pakketje gepost niet aangekomen of verdwenen en daar word gewoon niets meer aan gedaan
had je het maar verzekerd moeten versturen
hallo wat is dit voor k land
je betaald voor een betaalde dienstverlening die niet word uitgevoerd en de verkoper of koper is zijn geld kwijt
als ik betaald word voor het verlenen van een dienst en kom dat niet na moet je kijken wat er gebeurd
hier word ik dus goed ziek van
ik begrijp de ergenis en frustratie heel goed het is toch eigenlijk van de zotte
ik moest dit even kwijt

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:31

Over de pakketjes..
Waarschijnlijk wisten velen het al en ik weet niet of je er veel mee op schiet.
Maar, mocht je een pakketje aangetekend versturen, dan is hij automatisch verzekerd tot een waarde van €500. In hoeverre die claims goed worden afgehandeld weet ik niet want daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
http://www.postnl.nl/voorthuis/pakket-v ... nd-pakket/

Het is maar €1.30 duurder..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:40

Wat punten en komma's zouden ook geen kwaad kunnen. %)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:45

Sammie schreef:
Wat punten en komma's zouden ook geen kwaad kunnen. %)

De enter toets is al gebruikt, voldoende toch O:) :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:52

hahaha ik had een keer gehad, dat ik een zadel verkocht, bokker wilde het niet verzekerd sturen, terwijl at maar 1.30 ofzo? duurder was.. Moeten ze zelf weten, maar vervolgens niet komen met hij is niet aangekomen oid.. :S

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 18:05

Hahaha zo mooi. Ik ben op het moment wat aan het zoeken naar wapens (zwaarden, degens etc.) van 2 sets de vraagprijs opgevraagd, vraagprijs was prima maar kon niet verzonden worden. Nou ja, dan niet, ik heb geen tijd en geld om weet ik hoever te rijden om ze op te halen. Dus ik keurig terug gemaild dat als ze niet verzonden kunnen worden ik dan toch van de koop afzie omdat ik daar geen tijd en geld voor heb, dat ik ze veel succes wens met de verkoop en dat ik het graag hoor als ze van gedachten veranderen.

Ze zijn alle 2 binnen 2 uur van gedachten veranderd :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:31

o help ,
krijg ik een bod van 5 euro incl. ( ! )
voor mijn anky zetje jade ( halster + dekje + halstertouw )
en daarna een bod van 5,25 incl. _O- :roll: :evaw: 8)7 |o -O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:39

Ach bij jou bieden ze tenminste nog :')

Welke maat is het halster ?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:49

ja , inderdaad ! dat is waar :')
het halster is maat full :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 19:55

Ah jammer :/

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:01

Mijn boekenverkoper vind dat het niet haar schuld is dat de boeken er nog niet zijn terwijl ik toch echt betaald heb voor pakket post en zij ze gewoon op de bus heeft gedaan....
Zij heeft ze na betaling op de post gedaan en vind dat ze haar plicht heeft gedaan, toch maar even terug gemaild dat ik betaald heb voor pakketpost en T&T dus dat ik niet vind dat zij zich aan de afspraak heeft gehouden.

Heb netjes gevraagd om een deel van de gemaakte kosten terug te krijgen, ben benieuwd wat ik hier op terug krijg, anders ga ik toch wel even melding bij marktplaats doen dat ze zich niet aan de afspraak houdt, baal hier wel van, t was toch 25 euro....

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:03

Ik zou een 'officieel lijkend' briefje tikken dat je aangifte gaat doen van oplichting als ze geen (deel van het) geld terugstort...

Je kunt het erop wagen want zo te lezen ga je er nooit meer wat van horen..

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:05

mocht dat nodig zijn dan roep ik hier wel om mooie voorbeelden upendo, volgens mij zijn jullie hier heel erg goed in :+

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:07

Spijtig genoeg heb ik die van mij niet meer..

Had ooit een bit verkocht, ik had nog gezegd dat verzenden via de brievenbus op eigen risico was..
Vervolgens zei ze dat 'ie nooit aangekomen was en kreeg ik een fijn dreigbriefje in mn mail..

Uiteindelijk maar de helft van het geld teruggestort want op een gegeven moment werden het er een stuk of 5/6 per dag.. :=

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:11

Ik zou er niet eens akkoord mee gaan met een deel van de kosten, maar eisen dat ze alles terug stort.
Want zij heeft zich niet aan de gemaakte afspraken gehouden waar jij ook nog eens voor betaald hebt.
Ik zou idd een mail sturen dat je haar zegt het complete bedrag teug te sorten voor een bepaalde datum. Doet ze dit niet dat je aangifte van oplichting gaat doen (want ik heb het idee dat ze dit namelijk ook aan het doen is)

@Romylover, jij ook al zo'n wereld bod. Hier een bod van € 20.- op een spiksplinternieuwe deken van € 119.90...... Denken hun nou werkelijk dat mensen met zo'n belachelijk bod akkoord gaan

Hier word ik gek van iemand waar ik info aan had gevraagd betreft een Zilco tuig. Nu blijft die man maar steeds mailen. Want hij had een vaste vraagprijs die ik te hoog vond. Hij had mij een tegenbod terug gedaan en ik had gezegd dat ik bij mijn bod bleef. Nou dan had ik pech want daar ging die niet voor weg. Prima iemand z'n goed recht, maar ik ga niet bijna de nieuwprijs betalen voor een 2á3 jaar oud tuig. Want dan koop ik hem liever helemaal nieuw (zijn vraagprijs zit € 100.- de nieuwprijs).
Maar nu blijft hij me dus maar steeds mailen en doet steeds weer 25.- van zijn vraag prijs af. Had al terug gemaild geen interesse meer te hebben. Mailt hij weer met een lagere vraagprijs. Ik heb hierop niet meer gereageerd en mijn bod al verwijderd. Maar hij blijft maar mailen.....Die is echt wanhopig hahaah en ondertussen zit hij al bijna op mijn bieding, maar ik hoef hem niet meer haha

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:21

nou ik heb zoiets als ik 10 of 15 euro terug krijg ben ik al blij, gaat mij meer om het principe, kreeg net vrij snel een mail via telefoon verstuurd en nu blijft het al pooje stil. geef haar nu 2 dagen om te reageren en dan ga ik wel wat meer zoals jij zegt reageren kiki....