Gisteravond heb ik tijdens mijn fietstocht naar huis denk ik de meeste sneeuw gehad ha ha. In ieder geval heeft daarna nog een tijdje gesneeuwd, maar er ligt lang geen 10 cm. gelukkig. Maar het heeft gedooid en daarna is het weer gaan vriezen, dus glad hier en daar. Nu is het hier ook nog rond het vriespunt.
100% lichtblauwe lucht met in de verte een klein wit wolkje! Verder op het ijs een klein laagje vorst en een beetje sneeuw en vorst op het gras, beautiful!
Hoe is het toch mogelijk dat het zelfs in zo'n klein landje nog zoveel verschillende soorten weer tegelijkertijd kan zijn
Bij de 1 schijnt de zon, bij de ander sneeuwt het, weer ergens anders waait en regent het Hier is het nu beetje zon beetje wolk beetje sneeuw en een beetje dooi
Zonnetje, blauwe lucht en volgens mij dooi! Laat dat beetje sneeuw maar snel weer verdwijnen.
gohya
Geplaatst: 06-02-13 12:16
Aan de voorkant [Zuidkant] v/h/huis dooit het behoorlijk hard. Aan de achterkant [Noordkant] dooit het haast nix. Mooie blauwe lucht en de zon, zo goed als windstil.