Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en er 250 euro voor heeft geboden. Ga je daarin mee of laat je hem dan voorbij gaan?"

Bij mij is het ook wel eens geprobeerd, maar nooit bij iets wat ik zó graag wilde hebben. Dus meteen een mailtje dat ik mijn bieding dan intrek en ze met de ander in zee moeten gaan. Krijg je vervolgens de dag erna een mail dat ie toch niet opgehaald is, of ik hem dan niet toch wil hebben....jaja. 

Er had gister iemand een bod gedaan op een dekje die ik te koop had. Ze had gelijk het geld overgemaakt, ik zorg dan dat hij voor 17:00 op de bus gedaan wordt en vanmorgen kreeg ik een mail dat ze 'm al binnen had. Dat was vrij vlot moet ik zeggen. 
Deur zat op slot, heb nog 'aangebeld' (intercom) maar geen gehoor. 06-nr gebeld die bij de advertentie stond, telnr bestond niet.

Ik snap wel dat niet iedereen zo internetverslaafd is als ik, maar ik vind het toch irritant. Geduld is niet echt een van mn sterkste kanten, ik weet het
Vast geen reactie op je mail gehad?
Had een boekje op MP staan, vroeg er 2.50 voor. Krijg ik net een bod van 5 euro. Ik direct terug mailen dat ik er maar 2.50 voor hoef te hebben dus als ze interesse heeft ze hem voor 2.50 mag overnemen. Krijg ik terug: Nee sorry, ik ben al voorzien. (En dit alles in een tijdsbestek van nog geen 5 minuten..
) Mayflower_ schreef:Weer 2 ervaringen erbij.Er had gister iemand een bod gedaan op een dekje die ik te koop had. Ze had gelijk het geld overgemaakt, ik zorg dan dat hij voor 17:00 op de bus gedaan wordt en vanmorgen kreeg ik een mail dat ze 'm al binnen had. Dat was vrij vlot moet ik zeggen.
En ik zou gister een paar skeelers ophalen, ze had het adres doorgegeven enz. was een kleine 25 min rijden. Kom ik in die straat, staan er allemaal kantoorpanden.. Mijn tom-tom gaf echt die locatie aan.
Ik dacht het zal wel goed zijn.Deur zat op slot, heb nog 'aangebeld' (intercom) maar geen gehoor. 06-nr gebeld die bij de advertentie stond, telnr bestond niet.
Nou ja dan maar eens googelen op de straat, bleek dus echt het adres te zijn die ze had doorgegeven. Heb er een niet zo vriendelijke mail achteraan gestuurd..![]()
Kon dus weer naar huis. Baalde echt stevig!!