Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiki1976 schreef:Had al een tijdje diverse spulen op mp staan met bieden.......
Tja een nieuwe deken winkelprijs €117,90 ga ik niet verkopen voor € 25,- incl. verzenden.
Nu alles als een complete partij erop gezet. Krijg je mail of je diverse artikelen los wilt verkopen hahaha.
Tuurlijk dat kan, doe maar een leuk bod
Terwijl ik 99% zeker wist dat het maat cob was. Advertentie was verwijderd, dus een mailtje gestuurd of in de advertentie ook maat full stond (dan zou het mijn eigen domme schuld zijn) en dat ze er misschien nog een printscreen bij kon doen... Nooit meer een reactie opgehad... Ik weet dus nog niet of het nou wel of niet in de advertentie stond, ik ga er vanuit dat er cob stond, anders had ik zeker een mailtje terug gekregen... xDebora schreef:Bedankt voor de tip.
En lekker is dat... Er staat idd maat cob. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen, maarja... Er is denk ik niets aan te veranderen, zal ze zelf maar weer moeten verkopen. Het is ook al in september gebeurd, dus als ik er nu nog eens mee kom lijkt me ook wat raar...
Verder heb ik nu 2 geintereseerden voor 2 dvd seizoenen van mcleod's daughters. Wat vervelend is dat ik in de advertentie zeg doe maar een bod en dan krijg je een e-mail waarin ze vragen wat de totale kosten zijn. Dus heb net terug gemailt dat er nu een tweede geintereseerde is en dat ze maar een bod moet doen. ladypaard schreef:@ Blon_D : Ja maar als ik een bod vanuit het niets moet doen, word ik ook niet blij. Heb nooit een idee wat ik moet bieden. En wil natuurlijk niet te veel betalen.
Dus ben altijd wel blij als mensen een soort van richtprijs geven.
7 euri excl verzendkosten per stuk.. Dat begrijp ik ook dat mensen het dan lastig vinden maar als zelfs dat er staat is het blijkbaar nog te veel gevraagd
HTM schreef:Pff, een geinteresseerde voor een deken, van alles gevraagd, hele verhalen moeten typen, krijg je na 4 mails terug, ja moet er nog even over nadenken
xDebora schreef:Bedankt voor de tip.
En lekker is dat... Er staat idd maat cob. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen, maarja... Er is denk ik niets aan te veranderen, zal ze zelf maar weer moeten verkopen. Het is ook al in september gebeurd, dus als ik er nu nog eens mee kom lijkt me ook wat raar...