Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:11

Na lang zoeken tref ik 2 stoelen die exact datgene is wat ik zoek.
Afspraak gemaakt om ze afgelopen vrijdag op te halen.
Was mijn autosleutels kwijt, lang lopen zoeken, op tijd gebeld dat ik de afgesproken tijd niet ging redden inclusief uitleg. Gevraagd of hij me even terug wilde bellen. Hadden ook e-mail contact gehad waarin nummers waren uitgewisseld.
Hoorde niets meer, bel vanmorgen zelf nog een x, heeft hij de stoelen inmiddels al verkocht aan een ander, advertentie staat er nog op.. Beetje vreemd, geef aan hoe of wat en dan zo doen...
Leuk hoor een jonge hond in huis die vanalles verzameld, inclusief autosleutels!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 13:37

Dat is inderdaad niet netjes ... als hij je had verteld dat er zo'n haast bij was, had je misschien ander vervoer kunnen regelen :(

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 17:55

Had al een tijdje diverse spulen op mp staan met bieden.......
Tja een nieuwe deken winkelprijs €117,90 ga ik niet verkopen voor € 25,- incl. verzenden.
Nu alles als een complete partij erop gezet. Krijg je mail of je diverse artikelen los wilt verkopen hahaha.
Tuurlijk dat kan, doe maar een leuk bod :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:16

Ik kan daar zo gek van worden, mensen die gewoon proberen om het 4 dubbele lager te bieden :+

kiki1976 schreef:
Had al een tijdje diverse spulen op mp staan met bieden.......
Tja een nieuwe deken winkelprijs €117,90 ga ik niet verkopen voor € 25,- incl. verzenden.
Nu alles als een complete partij erop gezet. Krijg je mail of je diverse artikelen los wilt verkopen hahaha.
Tuurlijk dat kan, doe maar een leuk bod :D

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:23

Ik lees soms stukjes mee; soms negatief, maar gelukkig ook wel positieve ervaringen!

Ikzelf heb nu 1x over marktplaats/bokt iets besteld en misschien gelijk de laatste keer... Het waren 2 pees- en kogelbeschermers setjes, ze waren gebruikt, maar niet enorm beschadigd. Zag er allemaal goed en leuk uit en heb ze besteld. Nadat ik het geld had over gemaakt, heeft ze de beschermers eigenlijk gelijk gestuurd. Wat blijkt als ik ze thuis uitpak; maat full. -O- Terwijl ik 99% zeker wist dat het maat cob was. Advertentie was verwijderd, dus een mailtje gestuurd of in de advertentie ook maat full stond (dan zou het mijn eigen domme schuld zijn) en dat ze er misschien nog een printscreen bij kon doen... Nooit meer een reactie opgehad... Ik weet dus nog niet of het nou wel of niet in de advertentie stond, ik ga er vanuit dat er cob stond, anders had ik zeker een mailtje terug gekregen...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:33

FF via je geschiedenis terug halen.
Had ik een tijdje terug ook gehad met iemand hier op boktmarkt. In mijn geval met een barefoot.
Stond op de foto gewoon met een lederen seatsaver en in de tekst met toebehoren oa. fenders, pad met inlages, beschermhoes en lamswollen seatsaver..
Bleek dat de lederen seatsaver (die er standaard ophoord) er dus niet bijzat, en dat stond niet in de advertentie niet bij. Voelde me toen ook flink genaaid.
Maar volgens de mods m'n eigen schuld, want dat had ik maar na moeten vragen. Maar dat ze zei dat het zadel in de staat was als op de foto, nee ik had dat specifiek na moeten vragen.
Eerst het gezeik dat ze het niet wilde opsturen, toen ze dat eindelijk deed bleek dat dus. En ook de zadelhoes zat er niet bij. Zou ze opsturen maar doet ze ook niet....

xDebora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:40

Bedankt voor de tip.
En lekker is dat... Er staat idd maat cob. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen, maarja... Er is denk ik niets aan te veranderen, zal ze zelf maar weer moeten verkopen. Het is ook al in september gebeurd, dus als ik er nu nog eens mee kom lijkt me ook wat raar...

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:41

heb even gebeld voor de wollen deken
ze had het zaterdag niet meer gered met op de post doen
hij gaat uiterlijk woensdag op de post gelukkig !

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:49

xDebora schreef:
Bedankt voor de tip.
En lekker is dat... Er staat idd maat cob. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen, maarja... Er is denk ik niets aan te veranderen, zal ze zelf maar weer moeten verkopen. Het is ook al in september gebeurd, dus als ik er nu nog eens mee kom lijkt me ook wat raar...

Je hebt ook mensen die er van overtuigd zijn dat een artikel een bepaalde andere maat is dan dat in het artikel staat.
Ik was een behoorlijke tijd geleden opzoek naar transportbeschermers maat cob, na lang zoeken eindelijk gevonden. Krijg ik ze thuis, staat er maat pony in.. Waren mijn E-pony van 1.50 veeeeelste klein. Dus ik verkoper PB gestuurd;reactie, ja ze waren mijn D-pony veelste groot, dus ik dacht dan moet het vast maat cob zijn :=

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 20:50

zucht....rare mensen meisie ging akkoord met 10 euro voor mijn bandages excl verzendkosten
dus zei vragen naar me rekening nummer dus ik zei dan mag u 16,75 naar mij over maken..
10+6,75 verzendkosten krijg ik nu weer ja maar dat is veelste duur.
ja hey voor niks gaat de zon op...zucht..rare mensen

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:15

Had op een schoenenkastje geboden
Kreeg ik een mailtje terug met telefoonnummer
Dat ik het kastje wel mocht hebben voor de €7.- die ik had geboden
Mitst er niet hoger werd geboden
Moest ik maar even bellen wanneer ik hem wou komen bekijken

Hoezo niet hoger werd geboden?
Had al twee euro hoger geboden dan de vorige
Dus gelijk maar gebeld wanneer ik het kastje kon komen bekijken
Kon morgen wel tegen vijf uur
Maar er zaten wel wat krasjes op het kastje en kleine beschadigingen

Ja hallo het is een kastje van €7,- verwacht ik toch niet dat die nieuw is
Mooi voor in de schuur(bijkeuken) met de schoenen erin

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:21

Mischien weten jullie nog dat ik hier sprak van de aankoop van een zadel. Dat de verkoper zo ongeintresseerd leek en maar heel kort antwoorde zonder ech tte lezen welke vraag ik stelde.
Ik ben blij dat ik toch doorgezet heb en sinds vandaag heb ik mijn nieuwe zadel. Een Kieffer Lech Profi van 3 jaar oud... gekocht voor 260€ , een koopje dus, want het ziet er nog piccobello uit *\o/*
Dus voor degenen die soms ook twijfelen door wat vreemde verkopers, soms daar doorheen kijken om toch het koopje van het jaar te kunnen doen :)
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:25

Tuurlijk weten we dat nog !
En fijn dat het toch gelukt is ... veel plezier ermee :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:57

Thx Shirley. Nu nog tot het weekend naar mijn zadel kijken voor ik er op kan, want heb geen piste en geen verlichting op de weide |o

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:16

leuk koopje betadine! Ik heb vrijdag een bod op mijn zadel gehad en ik ben daar mee akkoord gegaan dus nu hoop ik dat die persoon nog wel wat van zich laat horen :') Verder heb ik nu 2 geintereseerden voor 2 dvd seizoenen van mcleod's daughters. Wat vervelend is dat ik in de advertentie zeg doe maar een bod en dan krijg je een e-mail waarin ze vragen wat de totale kosten zijn. Dus heb net terug gemailt dat er nu een tweede geintereseerde is en dat ze maar een bod moet doen.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:36

@ Blon_D : Ja maar als ik een bod vanuit het niets moet doen, word ik ook niet blij. Heb nooit een idee wat ik moet bieden. En wil natuurlijk niet te veel betalen.
Dus ben altijd wel blij als mensen een soort van richtprijs geven.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:45

ladypaard schreef:
@ Blon_D : Ja maar als ik een bod vanuit het niets moet doen, word ik ook niet blij. Heb nooit een idee wat ik moet bieden. En wil natuurlijk niet te veel betalen.
Dus ben altijd wel blij als mensen een soort van richtprijs geven.

Die staat er ook ;) 7 euri excl verzendkosten per stuk.. Dat begrijp ik ook dat mensen het dan lastig vinden maar als zelfs dat er staat is het blijkbaar nog te veel gevraagd -O-

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:49

Via bokt een hele goede ervaring gehad, jammer dat ING niet meewerkte...

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 23:46

Pff, een geinteresseerde voor een deken, van alles gevraagd, hele verhalen moeten typen, krijg je na 4 mails terug, ja moet er nog even over nadenken -O-

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:48

mijn voortuig vandaag op bokt gezet, meteen een geinteresseerde en ook aan verkocht. Dat ging erg snel, geld wordt morgen gestort en dan zo snel mogelijk op de post, helemaal toppie :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 23:53

HTM schreef:
Pff, een geinteresseerde voor een deken, van alles gevraagd, hele verhalen moeten typen, krijg je na 4 mails terug, ja moet er nog even over nadenken -O-

Hahaah dan hadden we waarschijnlijk dezelfde haha
Wilde 3 artikelen vanuit een partij die ik aanbied. Nieuw met een winkelwaarde van bijna €400,- Nee maar €250,- was nog te duur....

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 00:16

:')
K was op MP aan het rondkijken voor dvds van Twilight (new moon en eclips) wil die beste vrouw er 15 euro ps voor hebben.. Want ze heeft ze maar een x gekeken.. K had dr 15 geboden voor 2
Die dingen zijn nieuw nog goedkoper en bij bol.com kun je een 3box kopen voor 29,95 :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 10:26

Nou ik heb eindelijk mijn deken binnen, had een tijdje niks gehoord van de verkoper terwijl ik wel al geld had overgemaakt. Maar was wat tussen gekomen en nu net me deken binnen gekregen en ziet er goed uit.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 10:34

xDebora schreef:
Bedankt voor de tip.

Moet even eerlijk toegeven dat die van mij ook vaak maat cob heeft, maar bij sommige merken weer full :S Dus misschien dat het daar is misgegaan?

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:27

Heb ik ook gehad, stond er in de advertentie maat cob, maar bleek gewoon maat full te zijn (stond er ook in). Maar omdat ze voor haar paard te klein waren,ging ze er van uit dat het cob was. Waren veel te groot voor mijn pony, en had ze naast full beschermers gehouden en ze waren gewoon even groot >;)

Verkoper wilde ze niet terug nemen, baalde toen wel, maar heb ze maar weer doorverkocht.