Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Had al een tijdje diverse spulen op mp staan met bieden.......
Tja een nieuwe deken winkelprijs €117,90 ga ik niet verkopen voor € 25,- incl. verzenden.
Nu alles als een complete partij erop gezet. Krijg je mail of je diverse artikelen los wilt verkopen hahaha.
Tuurlijk dat kan, doe maar een leuk bod
xDebora schreef:Bedankt voor de tip.
En lekker is dat... Er staat idd maat cob. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen, maarja... Er is denk ik niets aan te veranderen, zal ze zelf maar weer moeten verkopen. Het is ook al in september gebeurd, dus als ik er nu nog eens mee kom lijkt me ook wat raar...
ladypaard schreef:@ Blon_D : Ja maar als ik een bod vanuit het niets moet doen, word ik ook niet blij. Heb nooit een idee wat ik moet bieden. En wil natuurlijk niet te veel betalen.
Dus ben altijd wel blij als mensen een soort van richtprijs geven.
HTM schreef:Pff, een geinteresseerde voor een deken, van alles gevraagd, hele verhalen moeten typen, krijg je na 4 mails terug, ja moet er nog even over nadenken
xDebora schreef:Bedankt voor de tip.
En lekker is dat... Er staat idd maat cob. Ik snap niet waarom iemand zoiets zou doen, maarja... Er is denk ik niets aan te veranderen, zal ze zelf maar weer moeten verkopen. Het is ook al in september gebeurd, dus als ik er nu nog eens mee kom lijkt me ook wat raar...