Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith94 schreef:Die bruine laarsjes heb ik Maandag iig niet gezien.. en ze hadden ook die legerbroek en de roze broek niet.
Desondanks wel 2 sjaals gekocht (die je 3x om kan slaan) 2 shirtjes (en een bordeaux rode broek bij de H&M)
xSaarSaar schreef:Heeft een van jullie toevallig deze dingen in Rotterdam gezien?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Soprano schreef:Nou mijn 1ste x Primark overleeft! Phoehoe had al wel gelezen dat het druk ging zijn maar zoooo druk, amai! Heb uiteindelijk wel voor €110 gekochtHeb wel gewoon omgekleed in de winkel, wachtrij was te lang voor paskamers! Maar met die kledingrekken voor die spiegels was dat wel nog een uitdaging. Zal straks of morgen eens een foto maken met wat ik allemaal heb
Marieke1495 schreef:Soprano schreef:Nou mijn 1ste x Primark overleeft! Phoehoe had al wel gelezen dat het druk ging zijn maar zoooo druk, amai! Heb uiteindelijk wel voor €110 gekochtHeb wel gewoon omgekleed in de winkel, wachtrij was te lang voor paskamers! Maar met die kledingrekken voor die spiegels was dat wel nog een uitdaging. Zal straks of morgen eens een foto maken met wat ik allemaal heb
bij ons mocht dat niet, chagerijnige mensen daar
Soprano schreef:Er werd wel een kledingrek voor de spiegel gezet waar we aan het passen waren maar ze zeiden er wel niets van![]()
Nou goed, foto van wat ik gisteren heb gekocht:
trui met kap €10
portemonnee €6
bruine botjes met studs€24
2 riempjes (zwart en creme) €3
kleedje met gouden schouders, is vanachter ook wat langer, van voor boven de knie €19
gouden riempje €2
schattig kleedje met flamingo's €15
[ Afbeelding ]
En dan nog een sjaal met vogels op €4
en een blauw kleedje voor mijn moeder meegenomen €23
Helaas een maat te groot meegenomen is maatje 38 maar toch net te groot, 36 was beter geweest helaas is anderhalf uur rijden net wat te ver om te gaan omwisselen, was nog aan het twijfelen dus baal wel voor mijn mama dat ik dan net verkeerde maat kies.
[ Afbeelding ]
En dan nog 1 ding niet op foto, een ketting met een libelle aan voor €3
xSaarSaar schreef:Ik ben ook net geweest, wat een chaos zeg!
Uiteindelijk niet zo heel veel gekocht, maar naar verhouding wel "duurdere" dingen
-Zwart leren jack met studs €30
-Legerbroek (niet DE legerbroek, maar die andere) €17
-Bruine legerkistjes €22