Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Vind het ook altijd een beetje vaag als mensen niet willen dat je het komt ophalen...
joyce2 schreef:@Tessa: De meerwaarde aan ophalen is dat je een broek kan passen, dus ik snap niet waarom je zegt dat iemand niet kan passen?! Dat is toch juist het voordeel als je hem haalt! Sommige mensen hebben het niet heel breed, dus kopen ze de kleding 2ehands. Als je dan 10 euro kwijt bent aan een broek die niet past, is dat wel heel erg zonde! Overigens, je kan dan ook gelijk kijken of de broek er netjes uitziet, sommige mensen hebben een heel andere kijk op wat nog netjes is en wat eigenlijk niet meer kan. De enige manier om erachter te komen of jullie daar dezelfde kijk op hebben, is om het product in het echt te bekijken!
Net als wat Alja zegt, spreek ik alleen met mensen af op een tijdstip dat ik toch al thuis ben (en natuurlijk het liefst als ik niet alleen thuis ben). Tuurlijk baal je als ze niet op komen dagen, maar dat is het risico van marktplaats. Net zo goed als dat mensen akkoord gaan met de koop en geen geld overmaken. Ik heb idd ook wel eens mensen iets laten afhalen op mijn werk!