Vandaag post gehad van Alfredo
een hele leuke brief en 2 foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nanda schreef:shilady schreef:Kan me wel voorstellen dat je er geen lekker gevoel bij hebt als je weet dat ze executies met jou middeltjes willen doen....
In Nl moeten apothekers de eed van hippcrates afleggen. Of dat in de Vs moet weet ik niet. Dan lijkt me deze drugs verkopen wel een beetje in strijd met...

eclair98 schreef:De een zijn dood is de ander zijn brood zullen we maar zeggen

Nanda schreef:In Nl moeten apothekers de eed van hippcrates afleggen. Of dat in de Vs moet weet ik niet. Dan lijkt me deze drugs verkopen wel een beetje in strijd met...
 TDCJ laat z'n ware gezicht zien.
 TDCJ laat z'n ware gezicht zien.                                                         

Nant schreef:eclair98 schreef:De een zijn dood is de ander zijn brood zullen we maar zeggen
Lekker cru dit, die dood kan wel een van onze bekenden zijn.
Monty komt over 8 maandjes vrij, hij is al helemaal aan het plannen.
Goh toen ik hem ging schrijven leek 3 jaar ontzettend lang, maar we zijn al dik over de helft.

Dit lijkt mij ook wel leuk om te doen, vooral omdat gevangenen ook mensen zijn & ik kan me goed voorstellen dat ze blij zijn met iemand die hen schrijft
 Dit lijkt mij ook wel leuk om te doen, vooral omdat gevangenen ook mensen zijn & ik kan me goed voorstellen dat ze blij zijn met iemand die hen schrijft  Ik kan alleen (nog) niet schrijven via WriteAPrisoner.com omdat ik nog geen 18 ben. En aangezien de autoriteiten meelezen kan ik ook moeilijk me als 18 opgeven en ondertussen in de brief zetten dat ik eigenlijk 17 ben
 Ik kan alleen (nog) niet schrijven via WriteAPrisoner.com omdat ik nog geen 18 ben. En aangezien de autoriteiten meelezen kan ik ook moeilijk me als 18 opgeven en ondertussen in de brief zetten dat ik eigenlijk 17 ben