wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 02:57

Ik loop regelmatig onbewust harder dan mijn vrienden. Ben ik vrolijk tegen ze aan het praten, kijk ik achterom: hele verbaasde man die zich duidelijk afvraagt tegen wie ik aan het kletsen ben.
Ik heb uiteraard ook per ongeluk een wildvreemde vrouw geknuffeld in plaats van mijn mama.
Ook altijd zo fijn: afscheid nemen van iemand en er vervolgens achterkomen dat je dezelfde kant op moet en awkwardly naast elkaar loopt en dan toch nog maar eens doei zegt :+

Oh en ook nog paardgerelateerd: Ik was een buitenrit aan het maken, super relaxed, lange teugel. Mijn paard besluit ineens om de toeristische route te nemen tussen twee bomen door. Hij had er alleen geen rekening gehouden met de laaghangende takken tussen de bomen (hij moest zelf nog bukken ook, de smiecht!). Ik ben letterlijk aan de takken blijven hangen, paard stapte vrolijk door :')

Wilde bus 11 nemen naar de stad (Utrecht). Er komt een bus aan, nog wel vrij in de verte en ik dacht 11 te zien, dus ik stap in. Stond ik ineens in Lunetten, bleek het toch nummer 31 te zijn in plaats van 11 -O-. Ook weleens vanuit Zeist bus 58 genomen in de veronderstelling dat alle bussen toch wel naar station Utrecht centraal gingen. Ja niet dus, 58 rijdt naar Hilversum :+

Oh, of in de lift stappen met iemand anders die er eerder uit moet. En dan vrolijk met die persoon samen de lift uit stappen op de verkeerde verdieping. Extra erg toen er ook nog mensen in de lift achterbleven, moest ik met hangende pootjes terug die lift in :')

Ik herinner me er binnenkort vast nog wel meer (helaas).

Edit: Nog iets bedacht! Ik zat in de auto en het was erg druk op de weg. Ik wil rechtsaf slaan naar mijn huis, maar er staat een auto voor (zat ook iemand in). Het weggetje waar ik in wilde was maar 1 auto breed, maar geen eenrichtingsverkeer, dus ik dacht, die auto staat vast te wachten. Maar op een gegeven moment duurde het wel heel erg lang dus ik word een beetje gefrustreerd en ik trap het gas in en ik rijd er voorbij. Rijdt daar een ENORM GROTE vrachtwagen recht op mij af. Ik ging hotsend en klotsend de berm in :') Daarna maar heel snel doorgereden en gehoopt dat niemand wat zou zeggen.

Starwien

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 09:19

_O-

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:45

Toen ik op het fietspad reed, en af moest slaan, maar net een meter ervoor is een soort mini rotonde, ik zwaaide net iemand uit, dus ik zag hem niet.
Fiets ik zo'n beetje tegen die rotonde op, en er was een auto aangekomen, die begon te toeteren.
Ik zag het niet zitten om mijn fiets weer half op te trekken, om te draaien, door te fietsen, dus ik rij die minirotonde op, sta ik daar :')
Komen er nog even 5 auto's staan. Het leukste was dat je ze echt zag denken 'Wat doet dat kind daar op die rotonde'. Juist :')

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:00

Bij een vak op school mag je muziek luisteren met je oortjes. Ik deed dat dus, maar ik ben gewend dat er niemand is thuis en ik ging dus zo meezingen. Gelukkig zei een vriendin van mij tegen mij: 'uhmm, misschien moet je even stoppen met zingen want iedereen luistert mee.' Toen stopte ik snel maar. Gelukkig zong ik zacht en zei een vriendin het dus meteen tegen mij. Maar ik deed het gewoon automatisch. Het lijkt me echt verschrikkelijk als ik keihard mee had gezongen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:23

hahahaha ik ga stuk om al die blunders.. heb der zelf nog een.

der.liep n knappe jongen in de makro. en ik dus ook. maar mn onderbroek kroop omhoog zegmaar dus ik deed heel sexy midden in de winkel mn broek goed. ahum..

offe helpen bij de kinderboerderij en jerits van je.broek knapt open...

of je mobiel kwijt zijn en alles.afzoeken hem vervolgens in je laars.die je aan hebt vinden.

en zo ben ik eergister nog uitgegleden in de supermarkt.in duitsland. vlak voor de uitgang waar allemaal mensen liepen.ik zat.in de houding alsof ik die man die.daar stond tenhuwelijk wilde vragen. begint hij tegen ne te praten in het.duits. heb maar.schaapachtig gelachen en.ben weggegaan.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:21

Ohh, ik had een keer tijdens een presentatie in een groepje van zo'n 15 mensen dat ik in slaap viel.. En dan niet onopvallend, nee inclusief kwijl en een zacht gesnurk :') _-:(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:33

Haha, wij hadden met lichamelijke opvoeding een opdracht met de ringen voor punt. Ik dus heel mooi als allerlaatste mijn ding doen, maar ik liet te vroeg los, dus ik viel lang uit naar beneden met mijn kin nog nét op de mat.. Deed heel veel pijn maar iedereen vond het blijkbaar heel grappig... :P

Ik heb er zoveel maar ik kom er nu echt niet op.

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:53

Ik had vrijdag een stomme stunt :o? :
Ik was op m'n telefoon op facebook bezig en wou even wat drinken. Dus leg de telefoon even op de bank.
Kom ik terug zit de kat dus op mijn telefoon. Kijk ik, heeft ze dus zo'n facebooksticker verzonden naar een jongen waar ik 1x mee heb gewerkt in Den Bosch. En dan ook geen gewone sticker maar die ene met hartjes in de ogen . Dus ik stuur meteen: sorry, de kat is op mijn telefoon gaan zitten en dan krijg je schijnbaar dit -.-'. En toen dacht ik: dit komt natuurlijk ook weer over als een stom excuus 8)7 :') .
Hij kon er wel om lachen :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:58

linnke schreef:
Ik was op m'n telefoon op facebook bezig en wou even wat drinken. Dus leg de telefoon even op de bank.
Kom ik terug zit de kat dus op mijn telefoon. Kijk ik, heeft ze dus zo'n facebooksticker verzonden naar een jongen waar ik 1x mee heb gewerkt in Den Bosch. En dan ook geen gewone sticker maar die ene met hartjes in de ogen . Dus ik stuur meteen: sorry, de kat is op mijn telefoon gaan zitten en dan krijg je schijnbaar dit -.-'. En toen dacht ik: dit komt natuurlijk ook weer over als een stom excuus 8)7 :') .

:') Valt een beetje te vergelijken met ''de hond heeft mijn huiswerk opgegeten'' :=

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:14

de (jonge) hond van een klasgenoot heeft ook een keer echt het "opgegeten" gelukkig alleen 1 pagina uit en duidelijk door de hond docent kon er wel om lachen.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:44

Ik liep vanmiddag op school naar beneden op de trap. Loopt er een meisje voor me, en ik zeg; "Hey puntjepuntje, als je niet oppast val je nog van de trap haha" (In de les was net een woordspeling ermee gemaakt, ze zit achter me)
Glijd mijn hak weg, en val ík van de trap. (Ik gleed gelukkig maar een stukje weg haha)
Kijk ik achter me, loopt daar net die ene jongen waarvan je niet wil dat hij het ziet...

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 17:45

Ik ging met de trein op tienertoer , mijn vriendin en ik wouden naar de wc en toen had zij er geld in gegooid zij liep door ik was vergeten dat je er met een persoon door kan en je nog een keer moest betalen ik liep er achteraan kom ik vast te zitten tussen dat poortje auuw zo pijn alarm ging af , en toen ging die eindelijk open , en heb ik me snel in de wc verstopt haha.

Een keer toen keken we voetbal wedstrijd van me broertje en toen pakte ik pro gelijk de hand van een man die me pa kende maar ik niet, d8 dat het me pa was xd ik stond daar gwn een half uur en had het niet in de gaten want ik keek naar me broertje. Ik keek op en ik schrok me dood en me pa lachte me heel hard uit hahah.

Of een keer in de klas dat ik de leraren, leraressen. opa, oma, mama ,papa heb genoemd

Ik ging op vakantie en daar waren allemaal shetlanders en paarden , en dan hielp ik kleine kindjes rijden. Ik de shetlanders opzadelen en ben die vakantie volgens mij wel door 3 broeken gescheurd :o

of dat ik zwaai naar mensen of de naam roep en ik ken ze niet eens...

of op kamp met school en toen deden we in het water wedstrijdje heen en weer door het water... toen zakte me topje af en toen zagen alles jongens het en een leraar was aan het filmen.

x in me broek geplast op kamp in groep 8 we gingen wadlopen en we gingen 2 uur ofzo moest zo nodig , moest al toen we daar aankwamen en toen net toen we terug wouden fietsen in me broek gedaan haha ik zij dat ik in het wad was gevallen was wel blij dat ik niet de enige was vriendin had het ook .

laatst mijn vriend was hier en toen had ik mijn training broek aan gedaan ( waar blijkbaar een gat in zat) bij mijn kont haha hun zo je hebt een gat ik zo neeee! snel andere aangedaan haha

en soms kan ik echt domme opmerkingen maken net zoals snooki haha ..... (gelukkigs niet zo erg)

laatst ik ging met me moeder naar de winkel en zij was aan het passen loop ik pro gelijk in een andere pas kamer en zeg ik mama , en die vrouw die stond daar zo met haar kleren voor haar ik zo oeps sorry snel weg gelopen...

ging een keer naar dansen fietsen met mijn vriendinnen en toen was mijn veter om mijn trapper gedraaid had hele lange veters en toen viel ik mijn vriendin viel ook bijna, EN DAAR lag ik midden op straat, we kregen mijn veters er niet af. Toen kwam er een auto aan die vrouw stopte en hielp mij :)

of als ik de poep van mijn hond moet opruimen en er fietsen net mensen langs dan schaam ik me ook dood !

of ik donderde de trap af terwijl iemand onder aan de trap stond.

Heb ik mijn telefoon in mijn had en dan zeg ik waar is mijn telefoon??

slaap ik bij mijn nichtje word ik morgens wakker hee waar is ze ? Dus ik ben naar beneden gelopen om te kijken of ze daar was , nee ook niet ? Dan maar ff aan me oom vragen waar ze is, Oom waar is lisa, ja zij is op zolder gaan slapen want je had vannacht zo hard gesnurkt je werd niet wakker, en ik werd er wakker van de buren hebben het waarschijnlijk gehoord. Ik was toen heel verkouden

In de bioscoop we gingen naar de film Harry potter 1ste deel van het laatste deel, dan heb je een stukje, dat de slang op Harry afkomt en Harry met de toverstaf hem weg gooit ofzo , maar ik d8 die is dood en toen kwam die bam opeens naar boven schrok me dood alle ik shakte me popcorn bak alle kanten op het lag door de hele zaal maar niet meer in me bakje :(

Mijn vriendin en ik gingen winkelen toen had ik een tas mee met me portemonnee en eten enzo er in, had ik hem ff opgehangen aan een kleding rek om een jasje te pakken, gepast en zo de winkel uitgelopen uurtje later pas in de gaten gehad dat ik me tas niet meer had...... snel naar de winkel rennen en aan de kassa vragen hebben jullie die tas gevonden ja , moest ik zeggen wat er in zat en toen kreeg ik hem gelukkig terug.

Ik ging schaatsen op een disco schaatsbaan iedereen kon er schaatsen behalve ik haha en toen knalde ik tegen een jongen op die heel hard moest laggen

Ik ben 15 maar ik lijk ouder was een keer met mijn vader en mijn broertje en zusje in Spanje we gingen eten in een restaurant en toen vroeg een ober? hoelang we al getrouwd waren? die d8 dat ik zijn vrouw was ...... en toen was ik 12 _/-\o_

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 22:16

linnke schreef:

_O-

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 01:00

Hmm, ik heb er ook wel 1.
Niet echt heel genant ofzo.

Ik en een vriendin gingen vandaag naar de mac.
Dat meissie had geen fiets, en wilde dus bij mij achterop.
Zij mocht van mij fietsen, want ik ben lui.
Ik ga achterop zitten, en zak zo door mn bagagedrager :o
moesten we lopend naar de mac :P
Daarna nog wel lekker 2!! Sundea's chocola met nootjes gegeten :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 01:07

MarlindeRooz schreef:
Ik had mijn verhaal hier al eens gepost, maar bij deze nog een keer. _O-

Dit is het gevolg van gym op het eerste uur: ( 8uur )

En nu met gym moesten we een tipsalto doen ( salto doen over de kast, maar dan wel je afzetten aan de kast )

En daar was nu zo’n constructie gemaakt:
[ Afbeelding ]

Rode= kast
Blauwe= trampoline
Zwart = bank om de matten te ondersteunen
Roze = dikke matten

Dan moest je springen op de trampoline, en dan een koprol maken op de dikke matten. Opzich kan ik dat wel.

maaaaaaaarrrr.. toen vergat ik mijn handen neer te zetten.. :)*
Dus werd het dit idee:

[ Afbeelding ]

Dus ik maakte een mooie buikschuif over die matten.. ( mét superman effect )
dus toen kwamen de leraren er aan, vragen of ik nog leefde etc.. :')
Er waren namelijk DRIE gymleraren. ( 2 staigeres ) en die moesten er hard om lachen, en mijn klas ook ( iedereen zag het, zo lekker midden in de gymzaal )

en ik zelf kwam ook niet meer bij van het lachen. _O- _O-
geweldig zeg, toen ik daar lag dacht ik echt van.. "HUH hoe heb ik dít nou weer voor elkaar gekregen''

gelukkig is mijn broek wel blijven zitten, dan was het nog gênanter geweest. _/-\o_

Haha, ik heb een variant daarop gedaan, ik ben met mijn hoofd naar beneden, tussen de trampoline en de kast beland, met mijn voeten omhoog. Met als resultaat een blauw oog en een verstuikte arm. :D

Een paar jaar later op een andere school moet ik hetzelfde doen voor punten, maar ik heb geweigerd, gene 2de keer. Had dan nog liever een 0!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:15

niet erg genant ofzo maar t was nogal n domme opmerking. ik vertel trots dat mn lieveling een welsh is en dat ik dat echt niet had verwacht. zegt L. ohja? ik dacht echt dat het een meisje was! dus ik zeg dat is ze ook!? L. was helemaal in de war ik heb het uitgelegd maar ze bleef volhouden... uuh.. welsh is het ras ? oooohjaaaaa! maar wat was een jongen ookalweer? ruin of hengst. ohja wist ik wel hoor :p

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:48

Daarnet nog een slimme actie. Wilde wat kopen via Marktplaats, helemaal in de ban van het niet-opgelicht worden zijn adres gevraagd en geGoogled... maak ik het geld vervolgens over en krijg dan een mailtje: 'Stuur je adres ook even'.

Ik laat me gewoon oplichten :')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:49

Goed bezig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:57

Ik was gisteren naar mijn vriendin toe en we zaten nogal blij te kleffen in de auto. Kijk ik een uur later op fb, heb ik een persoonlijk berichtje van een vriendinnetje dat ik al 3 jaar niet had gezien dat het er wel heet aan toe ging in die auto.

Bleek dat zij twee keer langs was gelopen _O-

Ja ik verwacht aan de andere kant van het land geen vrienden tegen te komen :')

En in plaats van dat ze nou even aanklopte...

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:00

*beelddenkmodus aan*

Ik zie die hand in de film de titanic voor me... <<)
nope dan zou ik ook niet kloppen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:01

Hahaha nee joh we zaten alleen maar te zoenen :') en dan nog niet eens zoenen-zoenen geloof ik :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:37

Niet echt gênant en ook niet van mij, maar op school gingen we met
Gips werken dus vriendin zet alles klaar een bakje, rol gips, schaar, model wat ze wilde gipsen en ging op een kruk zitten stukjes knippen, dus ik zeg: zou je geen water pakken? Heb ik al! Niet echtwel! Niet kijk dan, dus ze kijkt geen water. Haha dat wist ik wel haha keek even o jij oplette!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:41

Ik bedenk er 1tje..
op me verjaardag met de jongen die echt suuuper leuk vond 2 jaar geleden.. had taart op me schoot en onbewust aai ik de hond voor me.. heeeel me nieuwe shirtje onder de taart

:')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 22:50

liliekska schreef:
de (jonge) hond van een klasgenoot heeft ook een keer echt het "opgegeten" gelukkig alleen 1 pagina uit en duidelijk door de hond docent kon er wel om lachen.

Ik ook eens bij tekenen...
'Romy, als je met de smoes 'mijn hond heeft mijn werkstuk opgegeten' komt... Dan maak je hem opnieuw'
Ik: ' het waren mijn chinchilla's'
Docent: ' ooh uhm... Juist...'

Leuk zo'n knaagdieren. Was altijd gewent om alles van school op die plek te leggen... Maar daar stond dus hun kooi...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:16

StonedRomy schreef:
liliekska schreef:

Ik ook eens bij tekenen...
'Romy, als je met de smoes 'mijn hond heeft mijn werkstuk opgegeten' komt... Dan maak je hem opnieuw'
Ik: ' het waren mijn chinchilla's'
Docent: ' ooh uhm... Juist...'

Leuk zo'n knaagdieren. Was altijd gewent om alles van school op die plek te leggen... Maar daar stond dus hun kooi...

Hahahaah! _/-\o_