Ik heb uiteraard ook per ongeluk een wildvreemde vrouw geknuffeld in plaats van mijn mama.
Ook altijd zo fijn: afscheid nemen van iemand en er vervolgens achterkomen dat je dezelfde kant op moet en awkwardly naast elkaar loopt en dan toch nog maar eens doei zegt

Oh en ook nog paardgerelateerd: Ik was een buitenrit aan het maken, super relaxed, lange teugel. Mijn paard besluit ineens om de toeristische route te nemen tussen twee bomen door. Hij had er alleen geen rekening gehouden met de laaghangende takken tussen de bomen (hij moest zelf nog bukken ook, de smiecht!). Ik ben letterlijk aan de takken blijven hangen, paard stapte vrolijk door

Wilde bus 11 nemen naar de stad (Utrecht). Er komt een bus aan, nog wel vrij in de verte en ik dacht 11 te zien, dus ik stap in. Stond ik ineens in Lunetten, bleek het toch nummer 31 te zijn in plaats van 11

Oh, of in de lift stappen met iemand anders die er eerder uit moet. En dan vrolijk met die persoon samen de lift uit stappen op de verkeerde verdieping. Extra erg toen er ook nog mensen in de lift achterbleven, moest ik met hangende pootjes terug die lift in

Ik herinner me er binnenkort vast nog wel meer (helaas).
Edit: Nog iets bedacht! Ik zat in de auto en het was erg druk op de weg. Ik wil rechtsaf slaan naar mijn huis, maar er staat een auto voor (zat ook iemand in). Het weggetje waar ik in wilde was maar 1 auto breed, maar geen eenrichtingsverkeer, dus ik dacht, die auto staat vast te wachten. Maar op een gegeven moment duurde het wel heel erg lang dus ik word een beetje gefrustreerd en ik trap het gas in en ik rijd er voorbij. Rijdt daar een ENORM GROTE vrachtwagen recht op mij af. Ik ging hotsend en klotsend de berm in