"Gezocht: schoonmaakster.
Moet onder de 30 zijn en onderdanig. Kom jij mijn team versterken?"
Zoiets.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mereltje schreef:Ik heb het idee dat iemand mij 'stalkt' op Marktplaats. Al eerder plaatste ik hier een bericht van mensen die niet meer reageren, maar wat ik nu heb...
Eens in de zoveel tijd wordt er ineens geboden op mijn advertenties, door mensen met anonieme namen. Soms Anoniempje, gisteren was het iemand die zich Fashion noemde.
Ik heb dan bijvoorbeeld advertenties die er al sinds januari op staan en ineens bieden daar 2 mensen tegelijk op die dan niet meer reageren.
Eergisteren bood er iemand op een paar schoenen die er al tijden op staan (iemand met een 'echte' naam) en een dag later biedt er dus weer iemand met een anonieme naam overheen.
Dit bod heb ik dus verwijderd, omdat ik het inmiddels niet meer vertrouw en ook geen zin meer heb in dat gedoe elke keer.
Lijkt inmiddels wel expres te zijn dat als er geboden wordt, iemand anders gaat overbieden en vervolgens niet reageert, zodat ik niets verkoop. Maar voor zover ik weet heb ik geen vijanden ofzo
Maar wat zouden jullie doen? Wel iedere keer reageren, of ieder bod dat met een anonieme naam is geplaatst verwijderen?
Ik neig nu naar dat laatste, maar aan de andere kant denk ik; straks is het wel serieus en dan loop ik dat bod mis.
Reageren is op zich een kleine moeite, maar als het echt een pesterij is stopt het misschien als ik die biedingen ga negeren?
Ik vind het lastig!
Kinke schreef:ik weet niet hoe oud je bent maar hierover wordt al jaren gesproken in de krant, op tv, op internet etc.
C_Capture schreef:Een paket naar Nigeria sturen is gewoon vragen om problemen. Ik denk dat ze in Nigeria proberen het geld via de verzekering (van TNT) terug te krijgen. En wie weet wat ze allemaal met jou rekening gegevens doen in dat land, nee gewoon nooit doen.